Starcraft 2: Heart of the Swarm släpps i mars

Robot
Starcraft 2: Heart of the Swarm släpps i mars

Nu kan du förköpa Starcraft 2-expansionen Heart of the Swarm på Battle.net, där också lanseringsdatumet avslöjas.

#nyhetstips, #starcraft-2-heart-of-the-swarm, #blizzard


Medlem
Starcraft 2: Heart of the Swarm släpps i mars

Kommer nog inte spela så mycket MP, lär väll ligga på diamondnivå. Bara kampanjen i sig tycker jag är värd pengarna!

Medlem

uh, lite kraftigt pris för en expansion.. med tanke på att typ 60% av spelet redan finns i orginalet du betalar egentligen för ny kampanj och några nya units..

Läste inte så noga men Heart of the Swarm är väl en stand alone expansion? du behöver inte wings of librety

Kommer nog köpa Heart of the swarm på lite halvskum sida för 150-200 kr... mer än så är det inte värt imo.

Medlem

Huvva, vilket pris. Men yay, SC2!

Medlem

15 € för dom tre sakerna.... eller två som det blir för oss som inte spelar WoW - nej tack.

Ärligt talat vet jag inte om det är värt drygt 40 € för den expansion heller.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

328:- för gammal hederlig fysisk låda, ser fram emot detta då det är så ont om riktiga RTS nuförtiden.

Medlem

JAAAA! Jag skall förboka detta när det närmar sig release. Fan vad gott! Jag längtar så! Spela igenom kampanjen och sen tok köra multiplayer.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Undrar vad collectors edition kommer innehålla utöver detta med tanke på ett pris på 115 Euro (webhallens pris omvandlat till euro).
De har ju redan inkluderat en SC1+Brood Wars USB sticka så en till sticka med skräp på kan de ju inte göra denna gång.
En halv-infested Kerrigan i "sten" i storleken "Skyrim draken" skulle vara det minsta man borde få :P. 60 Euro extra är rätt mycket deg för bara en affisch (med zerg tema), musmatta (med Kerrigan som infested) och soundtrack.
Men det är ju Activision/Blizzard som bestämmer vad som kommer inkluderas, så alla som vill ha SC2:HotS CE kommer väl bli "skruvade" som vanligt (jag är en av dem).

Medlem

Lite dyrt för en expansion... :/

Medlem

Det är ju från battle.net, orginalet kostade 5.99€ därifrån, skulle tro att man får det för 259 från typ webhallen

Fördelen med att köpa det från blizz är om man vill preloada och lira direkt vid launch.

Medlem

Det här är tortyr spel/expantionen för mej har väntat sen efter starcraft kom ut på just denna del av starcraft 2. Har igentligen redan givit upp men nu är man här me ynka månader kvar

1
Skriv svar