Ubisoft flörtar öppet med CliffyB

Robot
Ubisoft flörtar öppet med CliffyB

Det franska spelhuset är inte blyga med sina inviter till den numera studiolösa speldesignern.

#epic-games


Medlem
Ubisoft flörtar öppet med CliffyB

Varför händer det inte mig?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

haha dom är kära i han

nj
Medlem

Tror vi måste blicka bakåt i tiden för att få en aning om vad Ubisoft vill att CliffyB ska göra hos dom.
AssCreed, Splinter Cell, etc är ju inte direkt samma sorts spel som han tidigare arbetat med, däremot så har Ubisoft en spelserie som passar perfekt ihop med något som CliffyB gjort.

Mest troligt så blir det en reboot av den spelserien, förmodligen något i stil med Raving Jazz JackRabbid: Not To Be Confused With Jazz Jackrabbit since Epic Will Sue Us!.
Nämnde jag att min spekulation bör tas med en nypa salt, eller tio?

Medlem

Är väl snarare CliffyB som är öppen om Ubisofts inbjudningar.. Att skicka en telefon till Bleszinskis rum är väl knappast att "flörta öppet", utan Bleszinskis inlägg på twitter hade vi inte ens vetat att de kontaktat honom.

Medlem

Så länge han bara hålls långt borta från Rainbow Six Patriots så är jag nöjd.

Medlem

Lite coolt att sista twittret är ett (lätt modifierat) citat från Liam Neesons karaktär i Taken... Som ju utspelar sig i Paris.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Vad har han uppnått? Han är ju bara kändis han verkar ju inte ha några chops. Det enda som är bra med Gear of War skulle väl vara tekniken.


signatur

subterranean homesick alien

Snacka om "öppen" headhunting. Det blir nog bra vad han än sysslar med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Preed:

Vad har han uppnått? Han är ju bara kändis han verkar ju inte ha några chops. Det enda som är bra med Gear of War skulle väl vara tekniken.

Att designa sådant är ganska involverande och knepigt, han vet vad som ska göras på rätt sätt.

Medlem
Skrivet av Preed:

Vad har han uppnått? Han är ju bara kändis han verkar ju inte ha några chops. Det enda som är bra med Gear of War skulle väl vara tekniken.

Tekniken?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Lite coolt att sista twittret är ett (lätt modifierat) citat från Liam Neesons karaktär i Taken... Som ju utspelar sig i Paris.

Och Liam Neeson spelade Qui-Gon Jin i vilken film då år 1999?
Just det, ni gissade rätt!
Det kan bara betyda att Ubisoft har rättigheterna till ett Star warsspel och CliffyB är dirigenten!

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Preed:

Vad har han uppnått? Han är ju bara kändis han verkar ju inte ha några chops. Det enda som är bra med Gear of War skulle väl vara tekniken.

Tekniken?

Cover-mechanics? Fast det är ju bara skit så det kan hen ju inte ha menat.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Cliffy B är ju kass. Dessutom är han en rejäl douchebag irl...

Medlem

Sicket sammanträffande. Jag tittade precis på Taken för några minuter sedan, gick och satte mig vid datorn, tog upp FZ.se och detta var den första nyheten jag tittade på. Som var en händelse så innehåller den ett lite förändrat citat från just den filmen.

Medlem

Haha, skönt sätt att försöka värva folk på


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Lite coolt att sista twittret är ett (lätt modifierat) citat från Liam Neesons karaktär i Taken... Som ju utspelar sig i Paris.

Korrekt! För övrigt en film jag kan se om i princip hur många gånger som helst. Wunderbaar.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av SID 6.7:

Lite coolt att sista twittret är ett (lätt modifierat) citat från Liam Neesons karaktär i Taken... Som ju utspelar sig i Paris.

Korrekt! För övrigt en film jag kan se om i princip hur många gånger som helst. Wunderbaar.

Seinfeld är ju bättre iofs...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar