Vita får Playstation Plus-stöd

Robot
Vita får Playstation Plus-stöd
Medlem
Vita får Playstation Plus-stöd

Det är lite förvånande då det erbjuds så mycket

Nu får de se till att marknadsföra lillen ordentligt.

Medlem

Den där listan gäller bara amerikanska PS Plus-kunder, vi i Eu får följande spel:
Gravity Rush, Uncharted: Golden Abyss, Tales From Space: Mutant Blobs Attack och Chronovolt.

Medlem

Sålde min P Vita förra veckan faktiskt. Gav upp hoppet om den. Känns som ett sjunkande skepp tyvärr. Tråkigt men blir att förboka WiiU med stplara istället.

Medlem

Helt galet hur prisvärt PS+ är egentligen, och ännu mer nu om man äger både PS3 och Vita, blir minst 65 spel per år totalt.

Hur det kan kännas motiverat för folk att betala lika mycket för Xbox Live, vilket bara ger gratis onlinespelande, övergår mitt förstånd..

Medlem
Skrivet av afterclap:

Sålde min P Vita förra veckan faktiskt. Gav upp hoppet om den. Känns som ett sjunkande skepp tyvärr. Tråkigt men blir att förboka WiiU med stplara istället.

De 2 bästa Vita spelen släpps ju nu. Persona 4 Golden om 1 vecka i USA ( Bara att importera ) samt Zero Escape som släpps nästa vecka i EU eller du kan oxo ha importerat det i snart en månad nu också. Zero escape är för nuvarande högst rankade vita spelet med grymt bra.

Medlem

Det står inte att psn+ till vitan ska komma till just sverge någon stans bara 5 andra eu länder så vem vet otydligt tycker jag att det är iaf. Att sälja en konsoll innan någon ny kommer är rätt vanligt tycker jag hade en arbetskamrat förut som nästan aldrig spelade spel men han skulle endå ha alla men inte på samma gång.

Medlem

psn+ till psn+ vitan menade jag.........

Medlem

Countries: AE, AU, GB, IE, NZ Kommer psn+ vitan till Sverige är inte me vet någon varför? Förvirrande tycker jag.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Countries: AE, AU, GB, IE, NZ Kommer psn+ vitan till Sverige är inte me vet någon varför? Förvirrande tycker jag.

Det kommer till Sverige. De där fem länderna står med under varje nyhet på PS-bloggen, antagligen ett slarvfel från deras sida.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Countries: AE, AU, GB, IE, NZ Kommer psn+ vitan till Sverige är inte me vet någon varför? Förvirrande tycker jag.

Det är för att du tittar på den engelskspråkiga bloggen och det där är de engelsktalande länder som berörs.

PS+ ger galet mycket för pengarna nuförtiden. Man får tillgång till fler PS3-spel än man hinner spela och nu blir man sugen på att skaffa en Vita också.

Medlem

Tack mitt fel Har vitan och ja för mycket spel är inte fel. Måste endå klaga på psn visst för mej går det snabbare och det ser snyggare ut. Men dom glömmer att uppdatera vissa bitar så idag såg jag en del dlc som jag har missat. Jag är van vid att veta till 95%-100% vad som är nytt på psn nu vet jag inte ens vad jag missar och det jag hittar tar ett tag extra att upptäcka. Ibland måste jag söka efter spelet för att hitta dlcna till det....

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Tack mitt fel Har vitan och ja för mycket spel är inte fel. Måste endå klaga på psn visst för mej går det snabbare och det ser snyggare ut. Men dom glömmer att uppdatera vissa bitar så idag såg jag en del dlc som jag har missat. Jag är van vid att veta till 95%-100% vad som är nytt på psn nu vet jag inte ens vad jag missar och det jag hittar tar ett tag extra att upptäcka. Ibland måste jag söka efter spelet för att hitta dlcna till det....

http://blog.eu.playstation.com/

Följ denna blog då och dina problem är då lösta. Alla nyheter dyker upp där.

ZF
Medlem
Skrivet av afterclap:

Tråkigt men blir att förboka WiiU med stplara istället.

stapelvara?

Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av afterclap:

Sålde min P Vita förra veckan faktiskt. Gav upp hoppet om den. Känns som ett sjunkande skepp tyvärr. Tråkigt men blir att förboka WiiU med stplara istället.

De 2 bästa Vita spelen släpps ju nu. Persona 4 Golden om 1 vecka i USA ( Bara att importera ) samt Zero Escape som släpps nästa vecka i EU eller du kan oxo ha importerat det i snart en månad nu också. Zero escape är för nuvarande högst rankade vita spelet med grymt bra.

För mig insåg jag att jag hellre kör spotify på fot än drar upp vitan, och hemma blir det ps3 eller pc när man ska spela. Vitan är ju en grym produkt, men för mig lockar ju WiiU lite mer just nu. Saknar ha en konsol med mario, zelda och andra klassiska platformare. Tror ju att vitan behöver titlarna som lyfter den till skyarna, hoppas för er som har den att de levererar snart. Jag orkar inte vänta på biblioteket ska byggas upp, speciellt inte när jag finner mig spela den mindre o mindre.

1
Skriv svar