Gratis Star Wars: TOR släppt, få krediter av FZ

Robot
Gratis Star Wars: TOR släppt, få krediter av FZ

Free 2 play-versionen av The Old Republic lanseras i dag. Vi ger dig chansen att lira lite lyxigare utan att det kostar dig något.

#star-wars-the-old-republic


Medlem
Gratis Star Wars: TOR släppt, få krediter av FZ

Tackar

Unk
Medlem

Tack så mycket.

Medlem

Tackar


signatur

//Peace out

Medlem

Spänk you guys


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Medlem

Slut för mig Högst okul.

Får väl vänta på att Serverna kommer upp igen då !

kan knappt vänta på att få utforka denna innehållsppdatering. (det var en lång dag idag. puh.)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Fan ta er.
Nej, jag bara skojade, ville bara bryta den glada stämningen

Medlem

ngn som vet när servrarna öppnar upp?.. d har gått många timmar nu

så sugen på att äntligen kunna lira


signatur

//Peace out

Medlem

ingen skön knapp för mig

nåja jag har 1050 coins ändå

Medlem

Det enda som intresserar mig (och säkerligen många andra) är storyn. Mindre än ett år och ett spel man köpte för mer än 400 kr är alltså värt 0 kr trots att det är oöppnat. Haha och folk undrar varför EA inte är så värst omtyckta i branschen eller har jag missat något där de faktiskt visar att de uppskattar de som förbokade spelen.

För något år sedan visste jag att ett spelinköp av Biowares spel var ett säkert köp, de visste hur man gör bra spel. Idag är jag inte alls lika övertygad om att de vet det. Hade de satsat på ett Kotor 3 istället är jag övertygad om att det hade lönat sig, knappt ett halvår gick innan de bestämde sig för F2P modellen. Snacka om att de var naiva om de trodde att de skulle kunna leva enbart på SW-licensen för att kunna vara en konkurrent mot WoW när alla andra mer eller mindre misslyckats att slå det på fingrarna.

Medlem

Här får ni en skön länk för er som inte hann ta tag i FZ gåva

http://www.incgamers.com/2012/11/star-wars-the-oid-republic-c...

!

Medlem
Citat:

Star Wars™: The Old Requblic™
En digital kod med 60 dagars förbetald speltid
60
Beställ nu
249 kr

Genom att lösa in din förbetalda speltidskod kommer sextio (60) dagars speltid att läggas till på ditt konto.

Skulle inte spelet bli Free to Play?


signatur

Det var detta...

Medlem

Oj, lite sent ute. Satt ju och kollade på film :< Nåja, vi ses in-game allihopa! <3

Medlem

Viss content troligen


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Claeson:

Här får ni en skön länk för er som inte hann ta tag i FZ gåva

http://www.incgamers.com/2012/11/star-wars-the-oid-republic-c...

!

Antingen slut, eller så ville inte scriptet fungera för mig. Högst oskoj.

Medlem

Nej tack! MMOs är 2000-talets svar på opium, Been there done that

Medlem

Fasen... missade.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Kan man byta detta till en veckas mindre irriterande reklam? Menar att ni borde kunna växla antal arbetstimmar och räkna ut värdet.
Tror fler uppskattar mindre reklam istället för dessa deals, men kan ju ha fel.
Pöss!


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Gick djävulskt fort! (:

Medlem

F2P delen känns lite... kostsam...
Kostar 550 Cartel Coins att få 2 st extra action bars x)

Medlem

Hejsan, gamers !
F2P innebär olika saker för olika spelbolag/ spelare , det finns varianter av det så att det i ena spelet innebär att man köper spelet och betalar i spelet för olika + saker... andra tar betalt i för enbart innehållet och själva spelet är gratis... Bw/EA har här valt alla de sämre delarna och då menar jag samtliga sådana..
De har restriktioner gällande antal chars, du får enbart låsa upp olika delar av dina karaktärers förmågor, du kan ej göra allt... du måste betala för de mesta bra / nödvändiga saker som gör spelet "fullständigt" , du kan inte ha mer än 350k i pengar... o.s.v. o.s.v. !
Till saken är... Om man som jag köpte spelet ifrån början, så gäller alla dessa restriktioner även för mig, att jag betalade under ca 6-8 månader och Faktiskt trodde så mycket på spelet som sådant, så jag köpte Special Edition varianten t.om. så spelar det ingen som helst roll... Allt bygger på att betala prenumeration eller Köpa Cartel Coins ifrån dem för att använda i spelet... (läs måste)
F2P ? nä inte mycket, säg att det är en version av demospel så stämmer det bättre ! ALLA spelbolag har sin variant, men denna var en av de sämre, enligt mig.

Medlem
Skrivet av Bannor:

Hejsan, gamers !
F2P innebär olika saker för olika spelbolag/ spelare , det finns varianter av det så att det i ena spelet innebär att man köper spelet och betalar i spelet för olika + saker... andra tar betalt i för enbart innehållet och själva spelet är gratis... Bw/EA har här valt alla de sämre delarna och då menar jag samtliga sådana..
De har restriktioner gällande antal chars, du får enbart låsa upp olika delar av dina karaktärers förmågor, du kan ej göra allt... du måste betala för de mesta bra / nödvändiga saker som gör spelet "fullständigt" , du kan inte ha mer än 350k i pengar... o.s.v. o.s.v. !
Till saken är... Om man som jag köpte spelet ifrån början, så gäller alla dessa restriktioner även för mig, att jag betalade under ca 6-8 månader och Faktiskt trodde så mycket på spelet som sådant, så jag köpte Special Edition varianten t.om. så spelar det ingen som helst roll... Allt bygger på att betala prenumeration eller Köpa Cartel Coins ifrån dem för att använda i spelet... (läs måste)
F2P ? nä inte mycket, säg att det är en version av demospel så stämmer det bättre ! ALLA spelbolag har sin variant, men denna var en av de sämre, enligt mig.

Var sugen på att köpa SE, är väldigt glad att jag inte gjorde det och då är ändå SW något jag gillat sedan jag var barn.

Medlem

Play & Pray

Free 2 Play, eller hur!!!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

hrmpf,
fick ett mail igår med titlen "STAR WARS: The Old Republic - Your Complimentary Cartel Coin Reward Grant"
Där jag fick 100 coins för att jag hadde aktiverat ios authenticator.

Detta har dock minskat den totala mängden cartel coins jag hadde med 300. Då jag hadde 150+150 för att jag aktiverat 2 subscriptions.
*facepalm*

Inaktiv

Disneylaaand!

Men nice hursomhelst, måste testa om inte annat för singelplayer!

Moderator | Testpilot

Jag har en oanvänd "original kopia". Kan jag använda den för att få "subscriber status" under 30 dagar tro?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag har en oanvänd "original kopia". Kan jag använda den för att få "subscriber status" under 30 dagar tro?

Osäkert... pm:a mig så testar jag.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Moderator | Testpilot
Skrivet av Mellansalt:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag har en oanvänd "original kopia". Kan jag använda den för att få "subscriber status" under 30 dagar tro?

Osäkert... pm:a mig så testar jag.

PM:a dig och skriva vad..?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

12
Skriv svar