Splinter Cell Blacklist - Ny röst på Sam FIsher?

Medlem
Splinter Cell Blacklist - Ny röst på Sam FIsher?

Som dom flesta redan vet så har Ubisoft bestämt sig för att byta ut rösten på våran favorit Sam Fisher. Detta har jag bestämt mig för att säga ifrån på. Därför har jag skapat en sida på facebook för att skicka ett tecken till Ubi att dom inte ska ändra rösten.

Gå in och gilla och sprid ordet!

https://www.facebook.com/WeWantMichaelIronsideBackForTheVoice...

Medlem

Väldigt fin sida. Men kan det inte även vara så att Michael Ironside själv inte är sugen på att fortsätta?
Kommer garanterat bli svårt att smälta en ny röst på Mr Sam, men ibland funkar världen inte som man själv vill.

Medlem

Ubisoft har sakt själva att han är sparkad från jobbet pga att de använder en ny typ av teknik där dom kombinerar rörelse med rösten. Så han som gör alla rörelser ska också göra rösten när motion-capture spelas in, något som Hitman Abolsution använde sig av också. Hitman byte dom också röst på men fansen blev skogstokig och IO-Interactive fick ge med sig och fick spela in dialogerna i efterhand... kan hända så för Splinter Cell också!

Medlem

Du säger alltså ifrån med en facebook sida?
Holy s*** vilken rebell du är.

Medlem

Michael Ironside har själv sagt att det är dags att lämna över rollen som Sam Fisher till någon annan. Så din Facebook-sida tar bara upp onödig plats på mitt internet.

Medlem

Din Facebook-sida är slöseri med tid. Folk måste inse att Facebook inte är en namninsamlings-sida. Vill man göra sådant finns det betydligt bättre alternativ.

Som folk säger ovan är också Ironside själv bestämd på att inte gör Sam längre.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Sleazarn:

Du säger alltså ifrån med en facebook sida?
Holy s*** vilken rebell du är.

Haha jaa det är alltid bra att göra nånting än ingenting iaf. Jag älskar iaf hans röst och vill gärna se den kvar. Annars kan dom lika gärna ändra så man spelar som en annan karaktär i spelet och ha Sam som mentor eller nåt

1
Skriv svar