Nya bilder från Skyrim: Dragonborn

Robot
Nya bilder från Skyrim: Dragonborn

Återvänd till ön Solstheim från Morrowind och bekämpa den första drakfödda genom tiderna. En mean, lean, killing machine. Titta på de nya äventyren i vårt bildarkiv.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #sony, #bethesda


Medlem
Nya bilder från Skyrim: Dragonborn

Kul att se Cthulhu uppe på benen

Medlem
Skrivet av Typhor:

Kul att se Cthulhu uppe på benen

Han och Krang i Morrowind-stuk

Medlem

Undrar om Conan O Brien kommer testa denna också.
http://www.youtube.com/watch?v=gYY1GHzauCo&feature=youtube_gd...


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Schysst med vapen och rustningar tillverkade av Stahlrim igen.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Tänk om spelet kunde vara så där snyggt när man spelar..

Medlem

Äntligen lite grym artstyle igen. Har verkligen saknat Morrowind vibbarna.
Eller kanske känslan av att om man satte fot på fel ställe blev man instaägd

Medlem
Skrivet av chrisragnar:

Tänk om spelet kunde vara så där snyggt när man spelar..

Tänk om du kunde sluta vara kräsen och spela spelet för att det är bra egentligen och inte hur det ser ut?

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av chrisragnar:

Tänk om spelet kunde vara så där snyggt när man spelar..

Tänk om du kunde sluta vara kräsen och spela spelet för att det är bra egentligen och inte hur det ser ut?

Fast var det verkligen så bra? Tycker det känns lite tunnt. Hade önskat mer olika typer av kläder, roligare enchanted weapons, lite större variation i armor, MER MYSTIK. Det är nu i stort sett två linjer med armor där man inte har någon kontroll över utseende, torso och ben-armor sitter till och med ihop..
Det är inte tråkigt men det lämnar mycket att önska. Jag tröttnade mycket snabbare än vad jag gjorde Morrowind/oblivion. Har börjat spela igen och kör dawnguard så jag kan köra dragonborne sen, hoppas det blir i klass med shivering isles eller Point Lookout - fallout3.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:

Fast var det verkligen så bra? Tycker det känns lite tunnt. Hade önskat mer olika typer av kläder, roligare enchanted weapons, lite större variation i armor, MER MYSTIK. Det är nu i stort sett två linjer med armor där man inte har någon kontroll över utseende, torso och ben-armor sitter till och med ihop..
Det är inte tråkigt men det lämnar mycket att önska. Jag tröttnade mycket snabbare än vad jag gjorde Morrowind/oblivion. Har börjat spela igen och kör dawnguard så jag kan köra dragonborne sen, hoppas det blir i klass med shivering isles eller Point Lookout - fallout3.

Tänk om Skyrim ändå hade världens bästa mod-community

Oh wait...

-mer olika typer av kläder
-roligare enchanted weapons
-lite större variation i armor
-MER MYSTIK

Varsågod.

Skrivet av chrisragnar:

Tänk om spelet kunde vara så där snyggt när man spelar..

Medlem

Till Calle och redaktionen

Den nya gallerifunktionen för mobilsajten är grym. Jättesmidigt att kunna bläddra mellan alla bilderna genom att svepa med fingret.

Men bilderna är lite väl små när man har mobilen upprät och vänder man mobilen till liggande så blir bilderna lite större men eftersom Komplett.se annonsen alltid finns längst ner så skymmer den halva bildspelet när man har mobilen i liggande läge, så det fungerar inte heller. Det här är på en Galaxy S2 så det är en ganska stor skärm ändå.

Tråkigt att annonser ska förstöra upplevelsen och era grymma funktioner på mobilsajten.

En trevlig funktion vore att få upp bildspelet i helskärm, utan annonsen, när man trycker på det. Då kan man vända mobilen i liggande läge och bläddra mellan bilderna i full storlek på skärmen.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Gillade också den där swipe funktionen på bilderna.
Rätt störande annons faktiskt men man kan väl inte få allt kanske
Gillade bilderna också..ser fram emot det här

1
Skriv svar