Dishonored – riktigt läckra lönnmord

Robot
Dishonored – riktigt läckra lönnmord

Arkane har snickrat ihop en film med några av spelarnas bästa klipp med de fräckaste morden. Har du uträttat nåt på samma nivå?

#dishonored, #arkane-studios


Medlem
Dishonored – riktigt läckra lönnmord

Blev bra sugen på en andra genomspelning nu. Gillade verkligen delen där han hoppade efter snubben i slutet och dödade han i luften.

Medlem

Spelade igenom det utan att döda nån

Medlem

Älskar detta spel


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Jag har spelat 5 timmar och är fortfarande ibörjan


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nix för jag dödade aldrig någon...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Sitter fortfarande och funderar över ett köp, fatta då inte mycket av videon. Men man kanske måste spela spelet för att förstå eller så är jag bara dum

Medlem

mycket kul spel! kör om nu för andra gången och denna gång ska jag döda allt i stället


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag skulle inte döda någon Slutade med att jag körde V för Vendetta på allihopa.. Swiiiing!

Testpilot

Shit de klippte ju nästan sönder videon , man hann knappt se vilka moves de gjorde.

Medlem
Skrivet av Richter:

Sitter fortfarande och funderar över ett köp, fatta då inte mycket av videon. Men man kanske måste spela spelet för att förstå eller så är jag bara dum

Inget att fundera på ett av dom bästa spelen i år om man gillar stilen!

Kört igenom det 3 gånger och jag gillar ändå inte FPS något större

Medlem

Hängde inte med alls vad som hände i videon såg bara att massa dog men visste inte om det var samma klipp som vissa dog på eller om han hoppa till ett nytt


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

Fattar inte vad som händer.

Medlem

Förlåt men hemskt vad dåligt klippt om det är menat att visa upp snygga killing moves. Omöjligt att få en uppfattning om hur snabbt det går och vad som hänger ihop när de gjort en musikvideo av det.

Älskar spelet dock, spelar igenom det för tredje gången nu

ELF
Medlem

EDIT:
Bort...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Avstängd

Schysst med spoilers osv...

1
Skriv svar