Första bilden från Dragon Age 3

Robot
Första bilden från Dragon Age 3

Bioware visade den första skärmdumpen från Dragon Age under få sekunder men Internet hann reagera.

#bioware, #dragon-age-3-inquisition-2, #dice, #electronic-arts


Medlem
Första bilden från Dragon Age 3

trevligt trodde det skulle släppas 2014

Medlem
Skrivet av Zarree:

trevligt trodde det skulle släppas 2014

Q3 2013 är ändå nästan 2014

Medlem

denna generation konsoler med andra ord

Inaktiv

Blir väl en fördummad version till PC i vanlig ordning för att konsolmänniskorna inte ska känna sig bortglömda i tekniken.

Dez
Medlem

Om man läser vidare i tråden på BioWare's forum så dyker en BioWare anställd upp och säger att det är en koncept-bild, alltså inte in-game.

Testpilot

Vi hoppas de lärt sig av misstagen till 3an

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Vi hoppas de lärt sig av misstagen till 3an

hohoho... de försvarade ju ihjäl sig på DA2.. trots massiv kritik

Medlem

" En av deltagarna var dock rapp med sin mobilkamera och lyckades därmed fånga debuten. Med de förutsättningarna blev kvalitén inte särskilt imponerande, något art- och animationschefen Niel Thompson dock säger sig vara av Frostbite 2"

Var det bara jag som blev förvirrad över hur konstigt detta lät? =/

Medlem

Som sagt inte skärmdump utan koncept (syns också), ni har missat ändra i texten.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Det är endast konceptbilder, nyhetstorka?

Medlem

Var är bilden?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Harakiri:

Vi hoppas de lärt sig av misstagen till 3an

hohoho... de försvarade ju ihjäl sig på DA2.. trots massiv kritik

Med tanke på att Dragon Age 2 har sämre betyg på Metacritic än alla andra spel Bioware gjort (vad jag vet) lär de nog vara fullt medvetna... Det är trots allt skillnad på att försvara sin skapelse utåt och att vara blind för misstagen själv.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Harakiri:

Vi hoppas de lärt sig av misstagen till 3an

hohoho... de försvarade ju ihjäl sig på DA2.. trots massiv kritik

Med tanke på att Dragon Age 2 har sämre betyg på Metacritic än alla andra spel Bioware gjort (vad jag vet) lär de nog vara fullt medvetna... Det är trots allt skillnad på att försvara sin skapelse utåt och att vara blind för misstagen själv.

Metacritics betyder lika mycket som min åsikt om ett spel.. ovisentligt.

Medlem
Skrivet av Dez:

Om man läser vidare i tråden på BioWare's forum så dyker en BioWare anställd upp och säger att det är en koncept-bild, alltså inte in-game.

http://ct.fra.bz/ol/fz/sw/i56/5/6/13/frabz-You-Dont-Say-b48c3...

Medlem

Dom här bilderna har funnits på Biowares blogg i flera veckor...

phi
Medlem
Skrivet av aolbain:

Dom här bilderna har funnits på Biowares blogg i flera veckor...

Nu gällde det ju inte bilderna i nyheten utan den som postades i biowares forum.

Medlem

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Flera olika miljöer? omg omg omg

Medlem
Skrivet av Ztreek:

hohoho... de försvarade ju ihjäl sig på DA2.. trots massiv kritik

det har de väl inte gjort? de sa ju öppet att dragon age 2 hade stora fel, som de skulle tänka på i dragon age 3.

Medlem
Skrivet av Zarree:
Skrivet av Ztreek:

hohoho... de försvarade ju ihjäl sig på DA2.. trots massiv kritik

det har de väl inte gjort? de sa ju öppet att dragon age 2 hade stora fel, som de skulle tänka på i dragon age 3.

Kanske efter ett bra tag, i början försvarade de ignorant sitt spel

Medlem

Taggad som fan. Spelade nyss igenom 1an+expansionen igen (saknade några få achievments juh)

Folk hatar 2an, jag ser inte varför.. många sämre spel har spelats och 2an är inte helt värdelöst som många vill få det att framstå som.

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Harakiri:

Vi hoppas de lärt sig av misstagen till 3an

hohoho... de försvarade ju ihjäl sig på DA2.. trots massiv kritik

Med tanke på att Dragon Age 2 har sämre betyg på Metacritic än alla andra spel Bioware gjort (vad jag vet) lär de nog vara fullt medvetna... Det är trots allt skillnad på att försvara sin skapelse utåt och att vara blind för misstagen själv.

Metacritics betyder lika mycket som min åsikt om ett spel.. ovisentligt.

Du hade kunnat vara en del av metacritics. Metacritics = Din åsikt * 100
Det består av user och critic reviews. Jag har inget emot cyniska människor, faktum är att jag är en själv, men du är för kaxig genom att låtsas att du vet allting (jag ser dina kommentarer väldigt ofta och jag vill ofta rätta till dig eftersom jag blir så irriterad). Jag förstår vad du menar, Bioware är ett ignorant företag, och jag håller med dig. Men även om de inte hade brytt sig ett dugg om vad konsumenterna tycker så hade de ändå tagit emot sig kritiken eftersom vad vi säger om spel har en stor påverkan på försäljningen.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Prexun:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Harakiri:

Vi hoppas de lärt sig av misstagen till 3an

hohoho... de försvarade ju ihjäl sig på DA2.. trots massiv kritik

Med tanke på att Dragon Age 2 har sämre betyg på Metacritic än alla andra spel Bioware gjort (vad jag vet) lär de nog vara fullt medvetna... Det är trots allt skillnad på att försvara sin skapelse utåt och att vara blind för misstagen själv.

Metacritics betyder lika mycket som min åsikt om ett spel.. ovisentligt.

Du hade kunnat vara en del av metacritics. Metacritics = Din åsikt * 100
Det består av user och critic reviews. Jag har inget emot cyniska människor, faktum är att jag är en själv, men du är för kaxig genom att låtsas att du vet allting (jag ser dina kommentarer väldigt ofta och jag vill ofta rätta till dig eftersom jag blir så irriterad). Jag förstår vad du menar, Bioware är ett ignorant företag, och jag håller med dig. Men även om de inte hade brytt sig ett dugg om vad konsumenterna tycker så hade de ändå tagit emot sig kritiken eftersom vad vi säger om spel har en stor påverkan på försäljningen.

Precis. Vidare åsyftade jag kritikerbetyget och inte användarbetyget (där allt för många oseriösa röster läggs för att det snittbetyget ska kunna tas på allvar). Är det något spelutvecklare är måna om är det höga kritikerbetyg, av den enkla och logiska anledningen att (som regel) högre betyg = bättre försäljning.

1
Skriv svar