Far Cry 3 dubbelfilmat – utvecklarsnack & bonusuppdrag

Robot
Far Cry 3 dubbelfilmat – utvecklarsnack & bonusuppdrag

Se Far Cry 3-producenten Dan Hay visa upp hur fienderna reagerar på miljön i spelvärlden och på hur du uppför dig som spelare.

#far-cry-3


Medlem
Far Cry 3 dubbelfilmat – utvecklarsnack & bonusuppdrag

Så taggad på det här spelet!

Fifän krokodiler och hajar i vattnet .. jag tror jag stannar på land om det går
Blir att slänga ner en granat innan jag hoppar i det där mörka hålet på videon haha,
seriöst det ser riktigt äckligt ut


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

ELF
Medlem

Så länge de där slumpmässiga djureventsen inte händer allt för ofta så låter det mycket trevligt med lite slumpade events.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Hmmm det ser ju bra ut än så länge, hoppas det inte blir samma besvikelse (och repetiva gameplay) som i Far Cry 2...jag VILLE verkligen gilla det men....

Jaja, den som lever får se!

Tror att dom lärde sig och lyssnade för det var mååånga som blev besvikna på far cry 2. Tror 3:an kommer rocka


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Såg en annan video där ORMAR var med och högg i armen på vad-han-nu-heter-man-spelar *ryyyys* har en riktigt svår orm fobi som kommer sättas på spel

(Hoppar högt i lego Harry Potter när stora Ormen kommer t.o.m)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ahh stod mellan Assassins Creed 3 eller Far Cry 3 till pc valde Far Cry 3! hoppas att spelet är lika bra som på alla trailers nu!

Medlem

Vill bara tipsa alla om det här verkade sjukt roligt när jag titta på trailern ska kolla vidare nu, här är första episoden av The far cry experience! http://www.youtube.com/watch?v=avmQTr5Kr3A

1
Skriv svar