Hitman: Absolution – lanseringstrailern

Robot
Hitman: Absolution – lanseringstrailern

Fyra dagar kvar till Agent 47 släpps lös igen. Är du redo?

#hitman-absolution, #io-interactive


Medlem
Hitman: Absolution – lanseringstrailern

Trevligt trevligt :). Äntligen ett nytt Hitman spel att förgylla tillvaron med.

Medlem

Då de som tittar på trailern antagligen är intresserade av spelet hoppas jag att det inte är några problem ifall jag tipsar om att Green Man Gaming säljer Steam versionen av Hitman för 200kr. Det är halva priset mot vad det kostar att köpa det direkt på Steam då GMG tar betalt i dollar gör oss i EU.

http://www.greenmangaming.com/search/?q=hitman+absolution&utm...

När du är i kassan, skriv in koden GMG35-FGR37-COY0B för att aktivera rabatten på 35%.

Tack till sidan PC Games N för informationen: http://www.pcgamesn.com/hitman/gmg-offers-35-discount-hitman-...

Och ja, Ni kan lita på GMG. De är officiella återförsäljare av spelet och inte någon liten bluffsida med stulna nycklar.

Medlem

Jag är redo! (Om du förstår vad jag menar)

Medlem
Skrivet av RuneClaw:

Då de som tittar på trailern antagligen är intresserade av spelet hoppas jag att det inte är några problem ifall jag tipsar om att Green Man Gaming säljer Steam versionen av Hitman för 200kr. Det är halva priset mot vad det kostar att köpa det direkt på Steam då GMG tar betalt i dollar gör oss i EU.

http://www.greenmangaming.com/search/?q=hitman+absolution&amp...

När du är i kassan, skriv in koden GMG35-FGR37-COY0B för att aktivera rabatten på 35%.

Tack till sidan PC Games N för informationen: http://www.pcgamesn.com/hitman/gmg-offers-35-discount-hitman-...

Och ja, Ni kan lita på GMG. De är officiella återförsäljare av spelet och inte någon liten bluffsida med stulna nycklar.

GMG är riktigt grymma!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Peppad som fasen

Har vi inte sett nästan den här trailern förut??

Min Deluxe version är skickad från cdon idag så MR 47 kan sitta brevid och hålla ett vakande öga


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

SP kampanjen är riiiktigt bra, dock är det ingen ide att samla vapen och prylar i tron att man kan använda det i SP - - - GLÖM DET! . . . Däremot samlar man vapen för att kunna lira i Contracts, vilket är i sig ok, d.v.s MP

Grafiken och ljudet finns inget att klaga på framförallt med Glacier 2 grafikmotorn.

Dock är det oerhört repetativt, samma knappar och rörelseschema hela tiden, en lönnmördare som INTE kan krypa *asg*

A.I.N ger ganska mycket att önska, ibland fastnar man och står precis nära en AI och denne inte ser eller hör dig, vilket borde vara självmord i vanliga fall.

Det är rätt skoj trots allt, jag tror vi varvade det hela under 8 timmar på X antal banor.

Men det får minus p.g.a hamnsterjakten utav vapen i tron att man kunde använda dem i SP, och dem bara funkar i contracts.


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Klart som korvspad man är redo :D!

Medlem

YEAH baby!


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Bring it! Purist hela vägen!


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Shit, bara 4 dagar kvar..tänk vad tiden går fort! Får ta och avsluta Black Ops 2 kampanjen illa kvickt så jag är redo när greenman skickar min Hitman nyckel <3


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

SP kampanjen är riiiktigt bra, dock är det ingen ide att samla vapen och prylar i tron att man kan använda det i SP - - - GLÖM DET! . . . Däremot samlar man vapen för att kunna lira i Contracts, vilket är i sig ok, d.v.s MP

Grafiken och ljudet finns inget att klaga på framförallt med Glacier 2 grafikmotorn.

Dock är det oerhört repetativt, samma knappar och rörelseschema hela tiden, en lönnmördare som INTE kan krypa *asg*

A.I.N ger ganska mycket att önska, ibland fastnar man och står precis nära en AI och denne inte ser eller hör dig, vilket borde vara självmord i vanliga fall.

Det är rätt skoj trots allt, jag tror vi varvade det hela under 8 timmar på X antal banor.

Men det får minus p.g.a hamnsterjakten utav vapen i tron att man kunde använda dem i SP, och dem bara funkar i contracts.

Får jag fråga hur du har lyckats spela spelet när det inte släpps förrens på tisdag?

Många som lirat 360 versionen, känner typ nån på nån spel butik... var jag i närheten?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av spelaren123:
Skrivet av Deep Throat:

SP kampanjen är riiiktigt bra, dock är det ingen ide att samla vapen och prylar i tron att man kan använda det i SP - - - GLÖM DET! . . . Däremot samlar man vapen för att kunna lira i Contracts, vilket är i sig ok, d.v.s MP

Grafiken och ljudet finns inget att klaga på framförallt med Glacier 2 grafikmotorn.

Dock är det oerhört repetativt, samma knappar och rörelseschema hela tiden, en lönnmördare som INTE kan krypa *asg*

A.I.N ger ganska mycket att önska, ibland fastnar man och står precis nära en AI och denne inte ser eller hör dig, vilket borde vara självmord i vanliga fall.

Det är rätt skoj trots allt, jag tror vi varvade det hela under 8 timmar på X antal banor.

Men det får minus p.g.a hamnsterjakten utav vapen i tron att man kunde använda dem i SP, och dem bara funkar i contracts.

Får jag fråga hur du har lyckats spela spelet när det inte släpps förrens på tisdag?

Men är du 3 år gammal eller? Han har väl laddat hem det.

Är spelet något i stil med första där ekonomin går upp och ner beroende på hur bra du sköter uppdragen?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Det var iallafall den absolut sämsta musiken i en trailer någonsin. Det kan man lätt säga.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Redo? "Redo" kommer inte ens nära att beskriva detta, jag hoppas att Hitman Absolution är bra och att vi får flera äventyr med 47! Utvecklarna IO Interactive har ju talang, vet inte var den var när de gjorde Kane & Lynch (spel som enligt mig inte var dåliga, men inte heller speciella...) men hoppas att de årerfått den rätta gnistan nu.

För den delen, så får man hoppas att om de sedan gör ett nytt K&L spel att de inser att man kan göra mer med det än skjutandet.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Är fett redo! Hitman känns vuxet på det där riktiga sättet.

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av spelaren123:
Skrivet av Deep Throat:

SP kampanjen är riiiktigt bra, dock är det ingen ide att samla vapen och prylar i tron att man kan använda det i SP - - - GLÖM DET! . . . Däremot samlar man vapen för att kunna lira i Contracts, vilket är i sig ok, d.v.s MP

Grafiken och ljudet finns inget att klaga på framförallt med Glacier 2 grafikmotorn.

Dock är det oerhört repetativt, samma knappar och rörelseschema hela tiden, en lönnmördare som INTE kan krypa *asg*

A.I.N ger ganska mycket att önska, ibland fastnar man och står precis nära en AI och denne inte ser eller hör dig, vilket borde vara självmord i vanliga fall.

Det är rätt skoj trots allt, jag tror vi varvade det hela under 8 timmar på X antal banor.

Men det får minus p.g.a hamnsterjakten utav vapen i tron att man kunde använda dem i SP, och dem bara funkar i contracts.

Får jag fråga hur du har lyckats spela spelet när det inte släpps förrens på tisdag?

Men är du 3 år gammal eller? Han har väl laddat hem det.

Är spelet något i stil med första där ekonomin går upp och ner beroende på hur bra du sköter uppdragen?!

Ja, jag är tre år, därav mitt namn "spelaren123".

När jag blir fyra år måste jag göra ett nytt konto där jag heter "spelaren1234".

Jag har för övrigt förbeställt Hitman: Absolution till steam, men jag har också hållt ett öga efter Hitman: Absolution på diverse torrent-sidor, och ingen fungerande version av spelet har lagts upp där än.

Så jag har lite svårt att tro att Mr. Deep Throat har fått tag på en fungerande piratad version.

Medlem
Skrivet av spelaren123:
Skrivet av dotque:
Skrivet av spelaren123:
Skrivet av Deep Throat:

SP kampanjen är riiiktigt bra, dock är det ingen ide att samla vapen och prylar i tron att man kan använda det i SP - - - GLÖM DET! . . . Däremot samlar man vapen för att kunna lira i Contracts, vilket är i sig ok, d.v.s MP

Grafiken och ljudet finns inget att klaga på framförallt med Glacier 2 grafikmotorn.

Dock är det oerhört repetativt, samma knappar och rörelseschema hela tiden, en lönnmördare som INTE kan krypa *asg*

A.I.N ger ganska mycket att önska, ibland fastnar man och står precis nära en AI och denne inte ser eller hör dig, vilket borde vara självmord i vanliga fall.

Det är rätt skoj trots allt, jag tror vi varvade det hela under 8 timmar på X antal banor.

Men det får minus p.g.a hamnsterjakten utav vapen i tron att man kunde använda dem i SP, och dem bara funkar i contracts.

Får jag fråga hur du har lyckats spela spelet när det inte släpps förrens på tisdag?

Men är du 3 år gammal eller? Han har väl laddat hem det.

Är spelet något i stil med första där ekonomin går upp och ner beroende på hur bra du sköter uppdragen?!

Ja, jag är tre år, därav mitt namn "spelaren123".

När jag blir fyra år måste jag göra ett nytt konto där jag heter "spelaren1234".

Jag har för övrigt förbeställt Hitman: Absolution till steam, men jag har också hållt ett öga efter Hitman: Absolution på diverse torrent-sidor, och ingen fungerande version av spelet har lagts upp där än.

Så jag har lite svårt att tro att Mr. Deep Throat har fått tag på en fungerande piratad version.

Piratade konsolversioner har funnits i ungefär en vecka att ladda hem. PC versionen dök upp idag/inatt dock utan något fungerande crack.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

1
Skriv svar