Nintendo börjar släppa Ios-appar

Robot
Nintendo börjar släppa Ios-appar

En Pokédex för Ios släpps snart i Japan, meddelar Kyoto-företaget.

#nintendo, #apple


Medlem
Nintendo börjar släppa Ios-appar

Hade varit väldigt trevligt med ett Mario 64 hd släpp, skulle utan tvekan köpa det till paddan

Medlem

Hade gärna haft pokemon till mobilen..

Medlem

Pokemon till min iPhone hade uppskattas som f*n!

Avstängd

Pokemon till iPhone, fy fan vad najs! Gotta Catch 'Em All!

Medlem

Är det inte det man har sin ds/dsi/3ds till?
Eller varför köper folk bärbara konsoler som 3ds/vita till att börja med om det inte är för att spela spel på dem.

Medlem
Skrivet av Winzi:

Är det inte det man har sin ds/dsi/3ds till?
Eller varför köper folk bärbara konsoler som 3ds/vita till att börja med om det inte är för att spela spel på dem.

Så är det väl, men samtidigt finns det nog en hel del som är intresserade av spelen men inte tycker det är värt att köpa konsolerna för enstaka titlar. Dyker spelen upp till ett format man redan har är det ju en annan femma.

Så är det iaf ofta för mig som endast har en PC att spela på gentemot konsoler


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

ELF
Medlem

En Pokéball applikation till iPhone vore häftigt.
Man startar programmet. Slänger iPhonen hårt i marken och skriker. "JAG VÄLJER DIG ANDROID" :b

Haha, förlåt. Var bara tvungen.
Nä, men allvarligt, det skulle faktiskt vara lite trevligt med ett Pokémon spel till min HTC.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skrivet av ELF:

En Pokéball applikation till iPhone vore häftigt.
Man startar programmet. Slänger iPhonen hårt i marken och skriker. "JAG VÄLJER DIG ANDROID" :b

Haha, förlåt. Var bara tvungen.
Nä, men allvarligt, det skulle faktiskt vara lite trevligt med ett Pokémon spel till min HTC.

Bäst

Medlem

Genialiskt. Om de börjar släppa spel till IOS och Android så kommer de underminera sin egen försäljning av hårdvara skulle jag tro. Att däremot släppa ett Pokédex som varenda unge velat haft sen Pokémon kom ut, där kan de tjäna pengar.

Medlem
Skrivet av Sebovich:

Genialiskt. Om de börjar släppa spel till IOS och Android så kommer de underminera sin egen försäljning av hårdvara skulle jag tro. Att däremot släppa ett Pokédex som varenda unge velat haft sen Pokémon kom ut, där kan de tjäna pengar.

Inte om de säljer gamla titlar vars hårdvara inte finns tillgängliga. Pokemon gul och silver var goda tider.

Medlem

Isåfall vill jag ha en funktion som låter en peka mobilen på nån person och den läser upp vilken Pokémon den tycker personen är (lite som Pokédexet i TV serien).
Typ om man ska förbi nån tjock person på tåget eller nåt, slänger man upp mobilen som säger nåt i stil med "Detta är en Snorlax, vars kroppsmassa består till mesta del av buken. Endast i vaket tillstånd när den äter." Ansiktsuttrycket lär ju vara obetalbart (om personen i fråga mot förmodan fattar själva grejen).

"Surskit" är för övrigt det bästa namnet på någon Pokémon.

Medlem

Dom Äldre Mario, Zelda & Pokémon spelen till iOS hade inte varit illa. Förstår att släppa deras nyare spel skulle konkurrera med deras egen hårdvara men äldre spel borde kunna dra in mer än vad det "kostar"

Medlem

är det bara jag som har pokemon på min mobil eller


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Jag har pokemon på min Samsung ganska bra tidsfördriv! :>

Medlem

Skaffa Android, ladda ner emulator och vips - Nintendo på din mobil! Gratis dessutom.


signatur

STEFFE?!?

Medlem

Det här känns lite som när Sega började släppa spel på Nintendo hårdvara.

Medlem

EMULATORER!
Omg

1
Skriv svar