Star Wars the old republic

Medlem
Star Wars the old republic

Hittade inte riktigt nån passande tråd sökte runt PC forumet o kunde bara hitta en gammal tråd om spelet. Tänkte höra med er fixar gratis versionen nu till Star Wars o tänkte ska ta och testa och ville veta är det några FZare som spelar fortfarande? Såfall vilken server på EU sidan? O vad nickar ni.

Medlem

Jag körde lite förut, men jag tröttnade direkt. Men det är säkert bättre nu, plus att jag inte satte mig in i det direkt heller. Kände att det inte riktigt fanns tid för det just då. Kanske besöker det igen. Men just nu är det EVE som gäller för min del.

Men berätta gärna hur det var när du är klar!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Jag körde lite förut, men jag tröttnade direkt. Men det är säkert bättre nu, plus att jag inte satte mig in i det direkt heller. Kände att det inte riktigt fanns tid för det just då. Kanske besöker det igen. Men just nu är det EVE som gäller för min del.

Men berätta gärna hur det var när du är klar!

Det ska jag laddar ner nu det sista från launchern.

Medlem

Jag finns på the red Eclipse servern, PVE, heter Evelinora ingame.. är på den mörka sidan

/w gärna mig ingame

Hörs


signatur

//Peace out

Medlem

Tänkte lira på en PvP server men ska nog kolla in

Medlem
Skrivet av Aero:
Skrivet av Theade:

Jag körde lite förut, men jag tröttnade direkt. Men det är säkert bättre nu, plus att jag inte satte mig in i det direkt heller. Kände att det inte riktigt fanns tid för det just då. Kanske besöker det igen. Men just nu är det EVE som gäller för min del.

Men berätta gärna hur det var när du är klar!

Det ska jag laddar ner nu det sista från launchern.

Har du laddat ner EVE?


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:
Skrivet av Aero:
Skrivet av Theade:

Jag körde lite förut, men jag tröttnade direkt. Men det är säkert bättre nu, plus att jag inte satte mig in i det direkt heller. Kände att det inte riktigt fanns tid för det just då. Kanske besöker det igen. Men just nu är det EVE som gäller för min del.

Men berätta gärna hur det var när du är klar!

Det ska jag laddar ner nu det sista från launchern.

Har du laddat ner EVE?

Hehe oj vart lite fel där syftade på Swtor
Har nu testa F2P lvl 8 bounty hunter spelet var rätt så kul och snabbt att komma in i. Men synd att vissa saker är begränsad för F2P spelarna så som rest XP och titel man kan få samt reward av vissa quest så då får man bara XP o pengar. Men ska nog säkert bli betalkund

Jag köpte ett två-månadskort i onsdags för 100 spänn Jag måste säga att jag är positiv till det nya systemet med free to play och cartel market visst det är lite restrictions och det är ju lite surt men jag tycker ändå att man ska subscriba om man lirar på allvar


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem

Håller till på tomb of freedon nadd på sith sidan. kör f2p tills en polare har blivit 50 )

Medlem

Kör på två olika account har ett som jag lirar med polarn finns på the red eclipse o andra tomb of freedom fast som jedi knight.

Medlem

Om ni är sugna på att testa EVE nu, speciellt efter Retribution, så säg till bara, kan erbjuda 21 dagars trial!


signatur

Niet.

Låter nice! Tänkte prova det på jullovet


signatur

rock n roll aint noise pollution

1
Skriv svar