Multiplayer i Far Cry 3

Robot
Multiplayer i Far Cry 3

Vi intervjuar svenska Massive Entertainment för att få veta allt som galenskaperna i multiplayer.

#far-cry-3, #massive-entertainment


Medlem
Multiplayer i Far Cry 3

Känns inte så mycket "Far cry" med multiplay

Medlem

Antar att den här texten skulle öka köpsuget? Själv tappade jag lusten helt...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Känns inte så mycket "Far cry" med multiplay

Du är antagligen inte medveten om att multiplayer har ingått i alla tidigare far cry spel...........


signatur

"If you aint first your last" Ricky bobby
"we are genetically different" Brucie kibbutz

Medlem
Skrivet av karate_lenin:
Skrivet av vuze2143:

Känns inte så mycket "Far cry" med multiplay

Du är antagligen inte medveten om att multiplayer har ingått i alla tidigare far cry spel...........

Jo jag är väldigt medveten för stunden, för mig och för säkert många andra så är Far Cry till 90 % singleplay där multiplay ej är så värst intressant och när det redan finns så många bra fps spel med focus multiplay, så hoppas jag att utvecklarna på FC kanske fokuserar mer på single än multiplay.

Medlem

Kan säkert bli bra. Om möjligheten att ändra foven finns så är jag på!

Medlem

Givet köp för min del! Baneditor borde finnas med till de flesta multiplayer spel tycker jag!

Geeks Gaming

Sorry men detta spelet kommer att dö ut jätte snabbt... till PC i alla fall. Dom kommer inte ha servrar och med tanke på att spelet inte är så himla stort inom spelvärlden så lär ingen spela de efter ett tag

Medlem

Köpte mitt ex i Juni, men nu är jag lite skraj för att jag inte klarar av spelet med datorn som jag har och blir pappa vilken dag som helst...men men, som man bäddar får man ligga

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av karate_lenin:
Skrivet av vuze2143:

Känns inte så mycket "Far cry" med multiplay

Du är antagligen inte medveten om att multiplayer har ingått i alla tidigare far cry spel...........

Jo jag är väldigt medveten för stunden, för mig och för säkert många andra så är Far Cry till 90 % singleplay där multiplay ej är så värst intressant och när det redan finns så många bra fps spel med focus multiplay, så hoppas jag att utvecklarna på FC kanske fokuserar mer på single än multiplay.

Pffs, fy fan vad vi lirade Far Cry i MP på LAN förr. Tråkigt att det inte blev större för det var skitroligt! Fanns ett mode som liknade Rush från BF!
Det var ju visserligen Crytek som gjorde det..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Skrivet av karate_lenin:
Skrivet av vuze2143:

Känns inte så mycket "Far cry" med multiplay

Du är antagligen inte medveten om att multiplayer har ingått i alla tidigare far cry spel...........

Vafals! Fanns det MP i firsta FarCry?? Totalt missat, men jag hade nog modem på den tiden

Blev t.o.m pepp på MP nu,
kul o läsa när en utvecklare är så självsäker


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag tycker det är roligast att bygga banor,, själva mp delen i de andra Far Cry har för mig inte kännts vidare roliga. Men som sagt det är skitskoj att bygga banor.


signatur

Wasted.White.Boys

Skrivet av Banditen:

Jag tycker det är roligast att bygga banor,, själva mp delen i de andra Far Cry har för mig inte kännts vidare roliga. Men som sagt det är skitskoj att bygga banor.

Nä MP i 2:an kändes inte så bra


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Jag tycker inte att den bästa spelaren i förlorarlaget ska förnedras, det bör väl vara någon annan i laget? Lite taskigt mot de som kämpar in i det sista...

Inaktiv
Skrivet av vajn:

Köpte mitt ex i Juni, men nu är jag lite skraj för att jag inte klarar av spelet med datorn som jag har och blir pappa vilken dag som helst...men men, som man bäddar får man ligga

Grattis! : 3

Medlem

Tack
Men att köpa ny dator blir nog inte prio ett direkt, får nöja mig med low

Medlem

" Men i det här fallet får den bästa lagspelaren mest poäng. Det är inte någonting man ser ofta" Kan inte vara mer sant för som gammal BF2 teamplayer så baxnar man i dag när man ser "den nya generationen teama online" Och det ska bli riktigt intressant att testa MP då förra var en sunkig cod copy!

Om allt funkar och stämmer som sades så kan detta bli bra även om jag alltid tyckt att FarCry varit mest SP spel.

Inget tramsigt köp detta och gärna detta till ditt spel.
Hoppas detta blir en hit så andra spel utvecklare ser vad som ska vara i ett spel Och ärligt vem vill inte ha ett komplett spel vid köp utan dyra dlc o annat trams.
Kan nog tänka mig att testa baneditorn och sedan samla gamla clan gänget för lite röj


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av karate_lenin:
Skrivet av vuze2143:

Känns inte så mycket "Far cry" med multiplay

Du är antagligen inte medveten om att multiplayer har ingått i alla tidigare far cry spel...........

Vafals! Fanns det MP i firsta FarCry?? Totalt missat, men jag hade nog modem på den tiden

Blev t.o.m pepp på MP nu,
kul o läsa när en utvecklare är så självsäker

Länka gärna till en intervju där utvecklaren är osäker på sitt spel Hade varit skoj att läsa ^^

mvh

Skrivet av Kvillen:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av karate_lenin:
Skrivet av vuze2143:

Känns inte så mycket "Far cry" med multiplay

Du är antagligen inte medveten om att multiplayer har ingått i alla tidigare far cry spel...........

Vafals! Fanns det MP i firsta FarCry?? Totalt missat, men jag hade nog modem på den tiden

Blev t.o.m pepp på MP nu,
kul o läsa när en utvecklare är så självsäker

Länka gärna till en intervju där utvecklaren är osäker på sitt spel Hade varit skoj att läsa ^^

mvh

Haha, Jo men hans energi smittades av ända in till min dataskärm


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

"Inget multiplayerspel har historiskt överlevt särskilt länge utan fortsatt stöd även från utvecklarna". Har ni missat total annihilation? Utvecklarna försvann För över ett decennium sedan, men Ta spelas fortfarande aktivt och har dessutom en ganska stor mod scen med bla över 6k oofficiella gubbar skapta


signatur

Rwa?

Medlem

Är jag den enda som inte blev butthurt över multiplayer och som faktiskt ser fram emot det?
bra skriven artikel förövrigt!

Medlem

Inte spelat något av de tidiga far crys tyvärr, detta är jag riktigt taggad för! Få bli hitman en stund innan för att man ska tagga till lite extra tills far cry kommer! Kommer bli awesome!

Medlem
Skrivet av vajn:

Köpte mitt ex i Juni, men nu är jag lite skraj för att jag inte klarar av spelet med datorn som jag har och blir pappa vilken dag som helst...men men, som man bäddar får man ligga

Grattis i förskott till den lille kotten


signatur

Game long and prosper

Medlem

Tack.. vi hade beräknad tid idag, men icke!

Lagom OT

Jag tycker dom har tagit ett steg i rätt riktning, ifrån bf3 och cod med multiplayer.. jag minns när man körde quake 2 & 3 och hastigheten och intensiteten var det som lockade. Håller tummarna och det verkar skoj med lite poweups!

Medlem
Skrivet av SiMaCool:

Är jag den enda som inte blev butthurt över multiplayer och som faktiskt ser fram emot det?
bra skriven artikel förövrigt!

Om du läser inläggen så ser du att vi är flera som ser fram emot/hoppas att MP blir så bra som texten lovar.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

oj oj, vem hade rätt ? Multiplay = flopp!

Medlem

Förbokat och ser fram emot det otroligt mycket, fet kampanj, 4 spelare co-op, 18 spelare multiplayer, ban editor för konsoler.. ja mina vänner, snacka om att man får allt man kan önska sig.


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar