Första bilden från Walking Dead-finalen

Robot
Första bilden från Walking Dead-finalen

På onsdag släpps den femte och sista episoden av The Walking Dead. Telltale frestar med en teaser-bild och avslöjar också spelarstatistik från den fjärde delen.

#the-walking-dead-episode-5-no-time-left, #telltale-games, #the-walking-dead-episode-4-around-every-corner


Medlem
Första bilden från Walking Dead-finalen

Sweet


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Underbart! Och så kommer väl Hitman Absolution dagen innan? Score!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ge mig nuuuuuuuuuuu!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Klockrent, längtar som fan!

Medlem

Spelade 3 episoder och lade ner när skiten bara totalvägrar att ta tillbaka mina sparfiler efter att jag installerat episode 4. Har testat allt möjligt som att skriva över nya med gamla, ta bort mappen spela en bit invänta save sedan skriva över m.m

Ger upp på skiten, tycker Tell Tales gjort ett grymt spel men blir förbannad på att de inte kan fixa detta eller ens nämna skiten på forumen från officiellt håll.

Medlem

Någon som vet om det finns planer för att släppa alla episodes på skiva?

Medlem
Skrivet av zauii89:

Spelade 3 episoder och lade ner när skiten bara totalvägrar att ta tillbaka mina sparfiler efter att jag installerat episode 4. Har testat allt möjligt som att skriva över nya med gamla, ta bort mappen spela en bit invänta save sedan skriva över m.m

Ger upp på skiten, tycker Tell Tales gjort ett grymt spel men blir förbannad på att de inte kan fixa detta eller ens nämna skiten på forumen från officiellt håll.

Spela om det då från episode 1.

Medlem
Skrivet av Siken:

Någon som vet om det finns planer för att släppa alla episodes på skiva?

Kommer i December.

När det gäller saves så räckte det, iaf inte i Jurassic Park, att bara kopiera sparfilerna. Man blev dessutom tvungen att gå in i registret och pilla. Det var lätt i JP, men med alla val och så så torde det bli desto svårare i Walking Dead.


signatur

Videomupp

Medlem

Till er som har problem med sparfilerna så kan det bero på piratkopiering (gjorde det för mig).

Problemet var nämligen att de olika releasegruperna placerade sina sparfiler på olika ställen om jag minns rätt och man var tvungen att manuellt flytta dom.

När jag väl hittade filerna så var det inget problem att flytta över och fortsätta mitt lilla äventyr

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Siken:

Någon som vet om det finns planer för att släppa alla episodes på skiva?

Kommer i December.

När det gäller saves så räckte det, iaf inte i Jurassic Park, att bara kopiera sparfilerna. Man blev dessutom tvungen att gå in i registret och pilla. Det var lätt i JP, men med alla val och så så torde det bli desto svårare i Walking Dead.

Åh, tack. Är ett säkert köp för mig då!

1
Skriv svar