Planetside 2 är släppt

Robot
Planetside 2 är släppt

Mindre än tio år efter originalet är det dags att osäkra bössan och kriga massivt igen.

#planetside, #planetside-2


Medlem
Planetside 2 är släppt

Går inte ens komma in på sidan

edit: Går dock att installera via steam! Får du felmeddelande när du installerar (no subscription) så starta om steam, funkade för mig och många andra.

Medlem

den har nog dött

Inaktiv
Medlem

Testa lite av betan men blev inte speciellt imponerad.
Think i'll pass.

Medlem

Tyckte själva gameplay delen i betan var otillfredställande och blekt. Tror jag passar över.

Medlem
Medlem

Undrar vad veteraner får för nått godis.

Medlem

Installerar nu....
Var med i betan och ser fram imot att komma tillbaka in i fighten

Installerar "skiten" nu

Medlem

3 timmar kvar ungefär.

Ses ingame gubbar och gummor

Medlem

Tar hem nu och testar!

Medlem

Den känner inte igen mitt login. Måste man skapa kontot på nytt igen eller vad händer? Vill inte råka skapa en ny användare och inte få mina alpha squad-grejer.

Edit: Okej, misstaget jag gjorde var att jag laddade ner klienten från planetside-2.eu, vilket verkar vara en klient där man måste ha ett prosiebensat-konto eller något sånt crap.

När jag tankade från planetside2.com gick det bra att logga in. Men kommer jag kunna spela på europeiska servrar nu? Högst förvirrande.

ELF
Medlem
Skrivet av GnutAh:

3 timmar kvar ungefär.

Ses ingame gubbar och gummor

7,5 timmar.... Åååh vad jag saknar 100MB/s......


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Så fort jag försöker logga in får jag upp en ruta om att jag måste byta lösenord. Har gjort det ett par gånger så nu har jag nått gränsen för hur många gånger man får byta under ett dygn. Rutan kommer jag fortfarande inte förbi

ELF
Medlem
Skrivet av redog:

Så fort jag försöker logga in får jag upp en ruta om att jag måste byta lösenord. Har gjort det ett par gånger så nu har jag nått gränsen för hur många gånger man får byta under ett dygn. Rutan kommer jag fortfarande inte förbi

Jag fick upp en sån ruta på hemsidan. Men kunde inte byta lösenord. Det stod något i stil med att jag angav fel användaruppgifter. Dock kunde jag logga in på forumet som vanligt och efter att ha stängt rutan så kunde jag logga in på sidan utan att rutan dök upp.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Lirade Tecbetan och closed beta, tröttnade få ge PS2 en ny chans nu


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Vafan EU sidan får jag Bad Proxy blabla :S

Medlem

Fan har inga pengar kvar efter att jag köpte swtor! Nej det här får helt enkelt bli en till sak på önskelistan. Ser ju så otroligt kul ut!

Medlem
Skrivet av GigaVid:

Fan har inga pengar kvar efter att jag köpte swtor! Nej det här får helt enkelt bli en till sak på önskelistan. Ser ju så otroligt kul ut!

Öhh, du har missat att det är gratis?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Testa lite av betan men blev inte speciellt imponerad.
Think i'll pass.

Beta, EJ demo.

Skrivet av GigaVid:

Fan har inga pengar kvar efter att jag köpte swtor! Nej det här får helt enkelt bli en till sak på önskelistan. Ser ju så otroligt kul ut!

Spelet är gratis som sagt.

Medlem
Skrivet av GigaVid:

Fan har inga pengar kvar efter att jag köpte swtor! Nej det här får helt enkelt bli en till sak på önskelistan. Ser ju så otroligt kul ut!

Lägg ner trollandet!

47MB/s på steam, nice ^^

Medlem
Skrivet av GigaVid:

Fan har inga pengar kvar efter att jag köpte swtor! Nej det här får helt enkelt bli en till sak på önskelistan. Ser ju så otroligt kul ut!

Som Zymac skriver ovan så är spelet ett F2P, bara att testa (såvida det är förbi beta stadiet vilket det verkar vara)

Medlem
Skrivet av GigaVid:

Fan har inga pengar kvar efter att jag köpte swtor! Nej det här får helt enkelt bli en till sak på önskelistan. Ser ju så otroligt kul ut!

Spelet är F2P

Medlem
Skrivet av caelestis:

Går inte ens komma in på sidan

edit: Går dock att installera via steam! Får du felmeddelande när du installerar (no subscription) så starta om steam, funkade för mig och många andra.

Kan man köra via steam eller Sony account?

Eller behöver man skapa tyskt grejsimojs account?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Hela mitt hushåll tankar skiten samtidigt, det är jobbigt att dela 100/100 med fem andra dårar.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av caelestis:

Går inte ens komma in på sidan

edit: Går dock att installera via steam! Får du felmeddelande när du installerar (no subscription) så starta om steam, funkade för mig och många andra.

Kan man köra via steam eller Sony account?

Eller behöver man skapa tyskt grejsimojs account?

Om man var med i betan kan man köra med sitt SOE konto, annars måste man göra ett ProSiebenSat.1 konto.

Medlem
Skrivet av Skäggbiffen:

Hela mitt hushåll tankar skiten samtidigt, det är jobbigt att dela 100/100 med fem andra dårar.

Stackare som måste dela på 100mbit...

Medlem

Kan folk ens logga in?
Får bara upp "Wrong username/password" hela tiden.. Och inte fan lyckades jag glömma sånt på 10 sekunder :S

Medlem
Skrivet av Schnabel:

Kan folk ens logga in?
Får bara upp "Wrong username/password" hela tiden.. Och inte fan lyckades jag glömma sånt på 10 sekunder :S

Japp, funkar bra, men jag var med i betan. Många som reggat via ProSieben verkar ha problem både att logga in och med krascher med launchern...

123
Skriv svar