Troligtvis inget dlc till ZombiU

Robot
Troligtvis inget dlc till ZombiU

Ubisoft Montpellier anser att de fick med allt de ville i grundutgåvan av spelet, men mer material är inte helt uteslutet.

#zombiu, #ubisoft-montpellier


Medlem
Troligtvis inget dlc till ZombiU

Med tanke på spelets mediokra betyg så är det nog ändå ingen som bryr sig..

Medlem

När kan vi förvänta oss en recension?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

känns som att man kommer bli besviken. trist med tanke på hur mycket jag såg fram emot detta spel. sak samma.
kan inte vara sämre än RE6 iaf. omöjligt.

Medlem

Tror nog att jag ska kunna njuta av lite överlevande i London trotts att spelet fått smådålig kritik.
Jag verkar även vara en av få som gärna vill ha lite extra dlc till mitt spel, men då självklart ska det förlänga spelet och inte ge mig en ny kostym att glassa runt i.

Väntar fortfarande nöjt på mitt postpaket den 30e

Medlem
Skrivet av cordylus:

känns som att man kommer bli besviken. trist med tanke på hur mycket jag såg fram emot detta spel. sak samma.
kan inte vara sämre än RE6 iaf. omöjligt.

Förbereder för det värsta så du kan få dig en överraskning? och om det inte sker så har du inte gått miste om något!

Det verkade bra, men ack så fel man hade.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tja joystiq tycker det är bra iaf. 4.5 av 5.

Det har ca 72% på gamerankings och ännu högre på metacritic så direkt dåligt är det inte.

Medlem

72 även på metacritic, rätt dåligt för ett spel som hypats så enormt.

Medlem
Skrivet av Zappa:

Tja joystiq tycker det är bra iaf. 4.5 av 5.

Det har ca 72% på gamerankings och ännu högre på metacritic så direkt dåligt är det inte.

Destructoid gav det 8 av 10.

Verkar som folk har blandade åsikter om ZombiU. Fantaster av långsammare skräckspel verkar gilla det (Kotaku jämförde det som ett FPS Dark Souls fast med zombies), medan spelare som föredrar mer actionfyllda skräckspel ratar det.

Skrivet av Aevir:
Skrivet av Zappa:

Tja joystiq tycker det är bra iaf. 4.5 av 5.

Det har ca 72% på gamerankings och ännu högre på metacritic så direkt dåligt är det inte.

Destructoid gav det 8 av 10.

Verkar som folk har blandade åsikter om ZombiU. Fantaster av långsammare skräckspel verkar gilla det (Kotaku jämförde det som ett FPS Dark Souls fast med zombies), medan spelare som föredrar mer actionfyllda skräckspel ratar det.

Det verkar som om många inte gillar irritationsmomenten kring spelet.

Dö och börja om som ny karaktär. Du har en chans att återta din ryggsäck med prylar. Om du dör igen, då är det bara att starta om igen med ett "cricket-bat" och 6 kulor till pistolen. Att sedan harva om allt igen för att dö rakt upp och ned är inte roligt, bara irriterande.

Kolla in GameTrailers - recension.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av cordylus:

känns som att man kommer bli besviken. trist med tanke på hur mycket jag såg fram emot detta spel. sak samma.
kan inte vara sämre än RE6 iaf. omöjligt.

Förbereder för det värsta så du kan få dig en överraskning? och om det inte sker så har du inte gått miste om något!

Du har så rätt

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Aevir:
Skrivet av Zappa:

Tja joystiq tycker det är bra iaf. 4.5 av 5.

Det har ca 72% på gamerankings och ännu högre på metacritic så direkt dåligt är det inte.

Destructoid gav det 8 av 10.

Verkar som folk har blandade åsikter om ZombiU. Fantaster av långsammare skräckspel verkar gilla det (Kotaku jämförde det som ett FPS Dark Souls fast med zombies), medan spelare som föredrar mer actionfyllda skräckspel ratar det.

Det verkar som om många inte gillar irritationsmomenten kring spelet.

Dö och börja om som ny karaktär. Du har en chans att återta din ryggsäck med prylar. Om du dör igen, då är det bara att starta om igen med ett "cricket-bat" och 6 kulor till pistolen. Att sedan harva om allt igen för att dö rakt upp och ned är inte roligt, bara irriterande.

Kolla in GameTrailers - recension.

Det är det som gör spelet bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Folk verkar glömma bort det tuffaste läget där man bara har ett liv och det gäller att överleva sålänge som möjligt. Man spelar mot andras score på leaderboards.

1
Skriv svar