Total War: Shogun 2 – nytt DLC-paket avslöjat

Robot
Total War: Shogun 2 – nytt DLC-paket avslöjat

Nu kan du förboka Otomo-klanens DLC-paket för 3,59 euro.

#total-war-shogun-2


Medlem
Total War: Shogun 2 – nytt DLC-paket avslöjat

Har förbokat. Blir kul att spela en klan som har inriktat sig mer på västerländsk kultur

Medlem

Väldigt kul. Älskar detta jävla spel, men jag vill ha lite mer units och klaner ändå! Samt möjligheter att kanska invadera Korea, delar av Kina etc även om det nödvändigtvis inte är historiskt korrekt.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av saru:

Väldigt kul. Älskar detta jävla spel, men jag vill ha lite mer units och klaner ändå! Samt möjligheter att kanska invadera Korea, delar av Kina etc även om det nödvändigtvis inte är historiskt korrekt.

Typ detta, spelet är jävligt bra och kul men kartan är i mitt tycke astråkig och förliten (efter man spelat ett par games). Varenda game blir ju ett tvåfrontskrig efter ett antal rundor sen är diplomatin helt död och roligheten i spelet med.

Om det kom någon patch som tillät att invadera kina / korea eller en "uppskalning" av alla områden (dvs fler områden och städer) så skulle kanske campaignen vara intressant igen.

Medlem

Tyckte shogun blev så sjukt enformigt efter ett tag (samma med FOTS) ingen direkt skilland på factionsen :/ Dock taggar man Rome 2 så in i ******

1
Skriv svar