Firefox/I.explorer hänger sig under förstoring av bild under google/bilder.

Medlem
Firefox/I.explorer hänger sig under förstoring av bild under google/bilder.

Hej. Jag har ett otroligt irriterande problem. Har en annorlunda ny dator med Vista på, och när jag söker på google/bilder och ska klicka på en bild så hänger sig alltid webläsaren. I början fick jag ett script meddelande som inte hjälpte varken om jag tryckte ja eller nej, men den script rutan har slutat att dyka upp. Någon som vet hur man kan fixa detta?

Medlem

En annorlunda ny dator? Du menar inte någorlunda?

Det låter som du har något problem med java/Javascript, testa att installera senaste versionen av java och se till att du har alla uppdateringar till vista installerade via windowsupdate.

Alternativt, testa att installera om webläsaren i fråga.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

En annorlunda ny dator? Du menar inte någorlunda?

Det låter som du har något problem med java/Javascript, testa att installera senaste versionen av java och se till att du har alla uppdateringar till vista installerade via windowsupdate.

Alternativt, testa att installera om webläsaren i fråga.

Kolla klockslaget när jag skrev :D, så galet det kan bli. Jag ska testa ominstallera Firefox, och se om det är Java som spökar. Tack för ditt svar Zymac. Jag återkommer.

1
Skriv svar