Andra Borderlands 2-dlc:t är släppt

Robot
Andra Borderlands 2-dlc:t är släppt

Arenakamper i Mr. Torgue's Campaign of Carnage är vad du kan förvänta dig – missa inte släpprullen i FZ Play.

#borderlands-2


Medlem
Andra Borderlands 2-dlc:t är släppt

Riktigt ball var det, nu vill jag att nästa ska komma..

Medlem

Tålamod är en dygd.

Medlem

Inte klarat ut originalstoryn än. Det slutar mest med flummspelande där vi bara skjuter saker och snackar skit när vi spelar


signatur

Videomupp

Skrivet av WildThing:

Inte klarat ut originalstoryn än. Det slutar mest med flummspelande där vi bara skjuter saker och snackar skit när vi spelar

Bästa stunden på veckan, kanske kan vi klara av två uppdrag nästa gång.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag tror jag avstår, Captain Scarlett var något av en besvikelse. Alldeles för lätt på true vault hunter, kändes som jag betalade 80 spänn för Master Gee och Hyperius endast.

Inaktiv
Skrivet av purjo:

Jag tror jag avstår, Captain Scarlett var något av en besvikelse. Alldeles för lätt på true vault hunter, kändes som jag betalade 80 spänn för Master Gee och Hyperius endast.

Med tanke på hur deras Arena DLC var i första spelet så passar jag på denna med, de gör sig inte bra i dessa spelen helt enkelt. Mycket roligare med en flummig story och ordentlig kampanj, ex. Clap Trap revolution eller General Knox.

Medlem
Skrivet av Brandter:
Skrivet av purjo:

Jag tror jag avstår, Captain Scarlett var något av en besvikelse. Alldeles för lätt på true vault hunter, kändes som jag betalade 80 spänn för Master Gee och Hyperius endast.

Med tanke på hur deras Arena DLC var i första spelet så passar jag på denna med, de gör sig inte bra i dessa spelen helt enkelt. Mycket roligare med en flummig story och ordentlig kampanj, ex. Clap Trap revolution eller General Knox.

Detta är mer än bara arena, rätt mycket mer..

1
Skriv svar