Steams höstrea drar igång idag

Robot
Steams höstrea drar igång idag

I en vecka kommer en bunt titlar få sänkt pris, drar igång innan 21 november är över. Den förväntat massiva vinterrean drar i sin tur igång 20 december.

#secret-of-the-magic-crystasl, #valve


Medlem
Steams höstrea drar igång idag

Steams reor är farliga för plånboken


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Here we go...

Inaktiv
Skrivet av saru:

Steams reor är farliga för plånboken

Nope, inte om du endast spenderar pengar på bättre titlar, kunder i ett nötskal.

Medlem
Skrivet av RzrTrek:
Skrivet av saru:

Steams reor är farliga för plånboken

Nope, inte om du endast spenderar pengar på mycket bra spel, kunder i ett nötskal.

Vilken tur att det finns många mycket bra spel då.

Medlem

har 30€ Och skall försöka hålla hårt i pengarna och skaffa bara de eller något somjag verkligen vet att jag kommer spela. har nu nämligen AC3 BO2 och FC3 förbokat och klart så har mycket att spela plus spel som DE:HR som jag inte typ börjat spelade igenom halva frsta missionet. Sedan Just cause 2 som jag spelat skitmcyket (många timmar) men inte nåt ppå storyn knappt och Just cause 1 har jag inte ens rört ännu. Alan wake håller jag på med och prey ahr jag inte ens rört. Så har mcyket spel att spela.

Medlem

Höst..?

Tog fram ljusstaken idag


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Medlem

Obligatorisk.

Medlem

Har spenderat alldeles för mycket på tidigare steam reor så detta är inget hot mot min plånbok

Inaktiv
Skrivet av karun:

Har spenderat alldeles för mycket på tidigare steam reor så detta är inget hot mot min plånbok

Precis, nu är det dags att spela istället. Oftast, mer eller mindre iaf är det samma spel som reas igen. Eller så har man köpt dom tidigare under året på någon annan rea.

Men jag klagar inte, det är riktigt bra med spelreor! Kanske hittar man något nytt. Min största besvikelse på en rea än så länge (av dom jag faktiskt spelat) är Shogun 2. Hata mig inte jag försökte verkligen gilla det och tyckte striderna var roliga, iallafall ett tag sen blev allt bra skit

Likadant med Empire, att jag inte lär mig.

Nog svammel..har rean inte börjat än? 21e nu ju, även i amerikat.

Medlem

You recieved a lump of coal

Medlem

Fint, får kolla upp det när man kommer hem.

Medlem

Ugh. Blir inte bättre av att man får pengar imorgon. Försvagar min styrka att stå emot

Medlem

Jag gillar inte Steam allt e dyrare där och det tar en evighet att uppdatera varje gång man ska försöka spela nått, nej tack till ångande skit.

Medlem

Vilken tid kommer det upp? Smaskig perfekt inför löningar och bidragar


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av RzrTrek:
Skrivet av saru:

Steams reor är farliga för plånboken

Nope, inte om du endast spenderar pengar på mycket bra spel, kunder i ett nötskal.

Och det finns många mycket bra spel där ute. Även de som nyligen har släppts. Du som bor under en sten

Medlem

Typiskt att lönen ska komma i tid också. Stackars plånbok!

Medlem
Skrivet av Serkish:

Vilken tid kommer det upp? Smaskig perfekt inför löningar och bidragar

19:00 skulle jag tro. Då uppdaterar dom iaf steams dailys osv

Medlem
Skrivet av jlarss:
Skrivet av Serkish:

Vilken tid kommer det upp? Smaskig perfekt inför löningar och bidragar

19:00 skulle jag tro. Då uppdaterar dom iaf steams dailys osv

Aha, tack!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Skrivet av saru:

Steams reor är farliga för plånboken

Det är som att åka till Ullared


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem
Skrivet av Sergeant Jonsson:
Skrivet av saru:

Steams reor är farliga för plånboken

Det är som att åka till Ullared

Utan all trängsel och risken att bli nermejad av kundvagnar


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Skrivet av Parzec:
Skrivet av Sergeant Jonsson:
Skrivet av saru:

Steams reor är farliga för plånboken

Det är som att åka till Ullared

Utan all trängsel och risken att bli nermejad av kundvagnar

Haha sant.... Jag har haft 10 näradödenupplevelser i mitt liv... Hälften är är från Ullared
De borde införskaffa trafikljus!


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem
Skrivet av Ducci:

Jag gillar inte Steam allt e dyrare där och det tar en evighet att uppdatera varje gång man ska försöka spela nått, nej tack till ångande skit.

Konstigt att en del verkar ha problem att det går seegt ,,, de jag varit med om går i helt ok hastighet : /, kanske kan bero på vilken Isp man har tro !??!!


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Jag brukar tanka i 11MB/s från Steam vilket är vad min lina klarar, faaaan också. Kommer ju köpa Sleeping Dogs samt Spec Ops the Line om de hamnar på rea, skit skit skit.

Medlem

På fredag så är det BLACK FRIDAY

Skribent

Då var det dags igen! Nu blir det till att köpa billiga spel som man inte kommer spela

Umi
Medlem

Längtar till fredag, då jävlar är jag 500 fattigare och ett Hitman rikare

Medlem
Skrivet av Umi:

Längtar till fredag, då jävlar är jag 500 fattigare och ett Hitman rikare

Varför ska du betala 500kr för hitman?
http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=229...

Medlem

Om jag kastar min plånbok i sjön så kan inte steam skada mig? eller ? ...

12
Skriv svar