Xbox 360-buggar eliminerade i Black Ooops II

Robot
Xbox 360-buggar eliminerade i Black Ooops II

Alla ändringar är ännu inte tillkännagivna, men vi vet i alla fall att patchen fixade error 226117 – phew!

#call-of-duty-black-ops-ii, #activision


Medlem
Xbox 360-buggar eliminerade i Black Ooops II

De måste släppa en balansering på vapnen snart!

Medlem
Skrivet av Jozo:

De måste släppa en balansering på vapnen snart!

De behöver släppa ett nytt World at War snart!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Lägg mer fokus på ps3 versionen istället som sägs ha framrate problem, PS3:et hänger säg i menyaerna och nätkod problem. Fick COD:BO2 Hardened Edition idag och tror jag skall skicka tillbaks det till amazon och beställa det för xboxen istället. Köpte spelet dagen innan release till PC också, för om det är så mycket problem som det sägs vara så kan jag gott vänta. Måste faktiskt säga attt PC versionen av spelet är underbar helt buggfri och nätkoden är perfekt, måste vara den bästa versionen av dem alla. Sedan är dedikerade servrar helt underbart även fast vi inte får ändra om i server filer eller moda och så. Som sagt Sjukt nöjd med PC versioenn.

Edited: Ni får ursäkta den jävla stavningen och grammatiken, skyller på att jag var trött och klockan var typ 03:00:P.

Medlem
Skrivet av laxan96:

Lägg mer fokus på ps3 versionen istället som sägs ha framrate problem freezing ps3 i menyerna och nätkod problem. Fick COD:BO2 HE idag och tror jag skall skicka tillbaks det till amazon och beställa det för xboxen istället. För jag ahrju båda och om det är säpass problem sm det är med PS3:an så väntar jag. Har det redan på pC och den fungerar felfritt förmodligen den bästa versionen av dem alla, helt buggfri och nätkoden är perfekt och underbart med dedikerade servrar även om inte får ändra nåt eller så så perfa.

Jag förstod tyvärr inte hälften av det du skrev... Snälla, kolla igenom texten innan du postar.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av laxan96:

Lägg mer fokus på ps3 versionen istället som sägs ha framrate problem freezing ps3 i menyerna och nätkod problem. Fick COD:BO2 HE idag och tror jag skall skicka tillbaks det till amazon och beställa det för xboxen istället. För jag ahrju båda och om det är säpass problem sm det är med PS3:an så väntar jag. Har det redan på pC och den fungerar felfritt förmodligen den bästa versionen av dem alla, helt buggfri och nätkoden är perfekt och underbart med dedikerade servrar även om inte får ändra nåt eller så så perfa.

Jag förstod tyvärr inte hälften av det du skrev... Snälla, kolla igenom texten innan du postar.

Han skrev lite tokigt, men man förstår vad han menar. Och jag vet att du också förstod vad han menade, men du ville bara påpeka hans stavfel :)!

Medlem
Skrivet av Jozo:

De måste släppa en balansering på vapnen snart!

Indeed. Jag har inga problem med att submachineguns är bra på nära håll, men när de kan skjuta mig på 100 meters håll från ett fönster är något fel. En liten nerf på neras firerate också, de har ju i princip inbygd rapidfire just nu >.<

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Jozo:

De måste släppa en balansering på vapnen snart!

De behöver släppa ett nytt World at War snart!

eller så kunde dom ge fan att släppa skiten.


signatur

En Gång Pc Alltid Pc.

Medlem
Skrivet av XzIa:

Han skrev lite tokigt, men man förstår vad han menar. Och jag vet att du också förstod vad han menade, men du ville bara påpeka hans stavfel :)!

Nej, jag förstår verkligen inte vad han menar med den sista meningen. Varför skulle jag kommentera hans stavning om jag gjorde det?

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av laxan96:

Lägg mer fokus på ps3 versionen istället som sägs ha framrate problem freezing ps3 i menyerna och nätkod problem. Fick COD:BO2 HE idag och tror jag skall skicka tillbaks det till amazon och beställa det för xboxen istället. För jag ahrju båda och om det är säpass problem sm det är med PS3:an så väntar jag. Har det redan på pC och den fungerar felfritt förmodligen den bästa versionen av dem alla, helt buggfri och nätkoden är perfekt och underbart med dedikerade servrar även om inte får ändra nåt eller så så perfa.

Jag förstod tyvärr inte hälften av det du skrev... Snälla, kolla igenom texten innan du postar.

Skrivet av XzIa:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av laxan96:

Lägg mer fokus på ps3 versionen istället som sägs ha framrate problem freezing ps3 i menyerna och nätkod problem. Fick COD:BO2 HE idag och tror jag skall skicka tillbaks det till amazon och beställa det för xboxen istället. För jag ahrju båda och om det är säpass problem sm det är med PS3:an så väntar jag. Har det redan på pC och den fungerar felfritt förmodligen den bästa versionen av dem alla, helt buggfri och nätkoden är perfekt och underbart med dedikerade servrar även om inte får ändra nåt eller så så perfa.

Jag förstod tyvärr inte hälften av det du skrev... Snälla, kolla igenom texten innan du postar.

Han skrev lite tokigt, men man förstår vad han menar. Och jag vet att du också förstod vad han menade, men du ville bara påpeka hans stavfel :)!

Fixat! Ursäkta röran.

1
Skriv svar