GTA: Vice City får släppdatum till Ios/Android

Robot
GTA: Vice City får släppdatum till Ios/Android

I början av december kan du bära med dig Rockstars 80-talsdoftande actionäventyr i fickan. Om du vill.


Medlem
GTA: Vice City får släppdatum till Ios/Android

Wat, nice! :'D

Medlem

Gotta has itz!

Medlem

Tycker det är värdelöst att köra sådana här typer av spel på touch. Men det kanske bara är jag.

Medlem

Hrm, det kanske är dags för mig att införskaffa en smartphone med andra ord? GTA: Vice City är skäl nog så att det räcker och blir över.

Min Sony Ericsson W800i börjar bli lite slö.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Miindz:

Tycker det är värdelöst att köra sådana här typer av spel på touch. Men det kanske bara är jag.

Håller med. Köpte gta3 till android när det var rea på det men man tröttnade ganska snabbt på de jobbiga kontrollerna.

Medlem

Skulle hellre haft en HD-version till 360/PS3.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Skulle hellre haft en HD-version till 360/PS3.

Med lite pill (läs: spenderande) så får du upp spelet på en storbildsskärm i full-hd. Nära nog, skulle jag säga.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av kebbe:

Skulle hellre haft en HD-version till 360/PS3.

Med lite pill (läs: spenderande) så får du upp spelet på en storbildsskärm i full-hd. Nära nog, skulle jag säga.

PC-versionen menar du då eller? För uppskalningen som PS3/360 gör i bakåtkompatibilitetsläget kan ju inte mäta sig med någon HD-remake...

Medlem
Medlem
Skrivet av Vezbim:
Skrivet av Miindz:

Tycker det är värdelöst att köra sådana här typer av spel på touch. Men det kanske bara är jag.

Håller med. Köpte gta3 till android när det var rea på det men man tröttnade ganska snabbt på de jobbiga kontrollerna.

Annars kopplar man bara in en handkontroll och spelar med, behöver inte ens roota enheten...Androida enheter är fantastiska ibland

Medlem

Bästa GTA'T :)!

Medlem
Skrivet av fzusr:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av kebbe:

Skulle hellre haft en HD-version till 360/PS3.

Med lite pill (läs: spenderande) så får du upp spelet på en storbildsskärm i full-hd. Nära nog, skulle jag säga.

PC-versionen menar du då eller? För uppskalningen som PS3/360 gör i bakåtkompatibilitetsläget kan ju inte mäta sig med någon HD-remake...

Faktiskt inte. Jag syftade på dessa Android-versioner. Samsung-telefonerna har möjlighet att kopplas via HDMI till TV, det går även att ansluta en Xbox/Playstation-kontroll.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Richie77:
Skrivet av Vezbim:
Skrivet av Miindz:

Tycker det är värdelöst att köra sådana här typer av spel på touch. Men det kanske bara är jag.

Håller med. Köpte gta3 till android när det var rea på det men man tröttnade ganska snabbt på de jobbiga kontrollerna.

Annars kopplar man bara in en handkontroll och spelar med, behöver inte ens roota enheten...Androida enheter är fantastiska ibland

Har du någon mer info på detta? Låter ju som en kul kombo om man dessutom kopplar telefonen till en tv!

Skrivet av Flying Bacon:
Skrivet av Richie77:
Skrivet av Vezbim:
Skrivet av Miindz:

Tycker det är värdelöst att köra sådana här typer av spel på touch. Men det kanske bara är jag.

Håller med. Köpte gta3 till android när det var rea på det men man tröttnade ganska snabbt på de jobbiga kontrollerna.

Annars kopplar man bara in en handkontroll och spelar med, behöver inte ens roota enheten...Androida enheter är fantastiska ibland

Har du någon mer info på detta? Låter ju som en kul kombo om man dessutom kopplar telefonen till en tv!

Finns till nyaste smartphones. Dessutom Tablets och Pads.

Medlem
Skrivet av Flying Bacon:
Skrivet av Richie77:
Skrivet av Vezbim:
Skrivet av Miindz:

Tycker det är värdelöst att köra sådana här typer av spel på touch. Men det kanske bara är jag.

Håller med. Köpte gta3 till android när det var rea på det men man tröttnade ganska snabbt på de jobbiga kontrollerna.

Annars kopplar man bara in en handkontroll och spelar med, behöver inte ens roota enheten...Androida enheter är fantastiska ibland

Har du någon mer info på detta? Låter ju som en kul kombo om man dessutom kopplar telefonen till en tv!

Funkar inte till alla spel och som sagt men de jag vet säkert (som jag testat) är;

-Dead Trigger
-GTA3
-Shadowgun (favorit)

Medlem

kan satsa hela månadslönen min på att även min lg optimus 4x hd kommer kunna klara av detta med även fast den inte är med.
tegra 3 är tillräckligt kraftfull

1
Skriv svar