Nästa Hitman utvecklas i Montreal

Robot
Nästa Hitman utvecklas i Montreal

Square Enix utvecklar nästa del i sin Montreal-studio så att Io Interactive kan syssla med "annat".

#hitman-absolution, #io-interactive, #treyarch, #infinity-ward


Medlem
Nästa Hitman utvecklas i Montreal

dåååååååligt

Medlem

Detta kan bli bra.
Lär knappast bli mindre hitman än absolution.
Montreal studion låg ju bakom deus ex: human revolution så dem har ju potential.

Medlem

Det är inte ofta ett spel blir bättre när en ny studio får i uppgift att utveckla uppföljaren, så det här bådar inte gott för Agent 47.

Medlem

Nu när jag spelat klart Absolution kan jag verkligen säga att det var värt varje liten krona, något jag fortfarande står fast vid är att banorna var för tok för små och att jag märker av en 'konsolifiering' med alla dessa dörrar som delar upp banorna i olika områden.
plus checkpoint systemet.

Förhoppningsvis släpps nästa Hitman till nästa generation konsoler, vi lär se enorma banor med mycket välpolerad grafik.

Kan även tillägga att spelet är sjukt stabilt, bra optimerat och knappt några buggar alls förutom i checkpoint systemet.

Inaktiv

"- Det finns flera problem du kan stöta på under den här sortens produktioner, några riktigt fundamentala som har stor effekt på spelet - som exempel hur du skapar vissa mekaniker. Om du ändrar den för mycket ändras hela gameplayet."

Typ som checkpoints och autospawnade fiender?

"insert Ernst-Hugo citat" i CAPS

Medlem

Kör första nu, stör mig en hel del på att jag inte kan använda en stege vilket hade gjort att man slipper springa igenom ett antal dörrar. Finns även annat jag stör mig på men annars är det ett roligt och utmanande spel som kräver lite finess.

Vilket spel i serien är det bästa?

Redaktör
Skrivet av Aresz:

"insert Ernst-Hugo citat" i CAPS

"IBLAND KAN JAG FAKTISKT LÅTA MIG IMPONERAS AV EFFEKTIVITETEN I DET HÄR LILLA, LILLA LANDET"


signatur
Medlem

Nej tack.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Kör första nu, stör mig en hel del på att jag inte kan använda en stege vilket hade gjort att man slipper springa igenom ett antal dörrar. Finns även annat jag stör mig på men annars är det ett roligt och utmanande spel som kräver lite finess.

Vilket spel i serien är det bästa?

Tyckte Hitman 2 var roligast, speciellt då försöka få "silent assassin" rank på alla uppdrag.

Vilktet jag själv inte lyckades med

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Aresz:

"insert Ernst-Hugo citat" i CAPS

"IBLAND KAN JAG FAKTISKT LÅTA MIG IMPONERAS AV EFFEKTIVITETEN I DET HÄR LILLA, LILLA LANDET"

^^ inte riktigt vad jag tänkt mig, men det får gå.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Kör första nu, stör mig en hel del på att jag inte kan använda en stege vilket hade gjort att man slipper springa igenom ett antal dörrar. Finns även annat jag stör mig på men annars är det ett roligt och utmanande spel som kräver lite finess.

Vilket spel i serien är det bästa?

Enligt mig, Blood Money, men alla är väldigt bra!

Hade bara Absolution-banorna varit mer öppna och mycket större (större än i Blood Money till och med) så hade det varit helt otroligt bra!

Dialogerna är nog en av mina absoluta favoritsaker med Absolution!

Nu har j ag inte spelat klart spelet än, så det kan ju hända att det kommer några riktigt stora banor.

Det låter faktiskt bra...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Aresz:

"insert Ernst-Hugo citat" i CAPS

Danmark, utskitet ur kalk och vatten. Sverige, hugget i granit!

Medlem

Varför ha ihjäl den stackars oskyldiga kocken?

Medlem

Yes! Kanske ett nytt Freedom Fighters!?

Medlem

MED PLUTONIUM TVINGAR VI DANSKEN PÅ KNÄ!


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Mini Ninjas 2, meh...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jaa, de vete fan hur det kommer att gå. Bara att hoppas att 1P view kommer te´bax...


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

1
Skriv svar