Svinbilliga och svinbra spel på Steam

Medlem
Svinbilliga och svinbra spel på Steam

Nu börjar Steams stora vinterrea. Eller något liknande, hursomhelst fick jag ett mail med följande innehåll:

Today's Daily Deals Include:

XCOM: Enemy Unknown
Magic: The Gathering
The Walking Dead
Darksiders II
Age of Empires III Complete
Terraria
Please note that new Flash Sales will start throughout the day.

Det är alltså de spel som säljs biligare på Steam idag. Och jag kan se minst tre anledningar att dra nytta av denna rea, utan att Valve ens gett mig en krona. Kan någon ringa Gabe och be honom skicka en säck med pengar, tack?

Xcom: Enemy Unknown är en reinkarnation av det gamla, klassiska strategispelet om att rädda världen från ruinens brant. En turordningsbaserad injektion rätt i glädjecentrum.

The Walking Dead är kanske det enda spel någonsin som tar story på allvar.

Terraria är ett fantastiskt 2-D-Minecraft med enorma världar som du kan utforska, bygga om och försvara mot goblin-invasioner.

#blogg

Medlem
Svinbilliga och svinbra spel på Steam

Låter som en rea som göra att man kan grisa ned sig i bra spel.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Japp, och mer bra lär det bli!

Skägg.
10 Chambers

Walking Dead blir det imorgon, när lönen kommer.


signatur
Medlem

Skrev detta i reatråden, men så man inte missar det så kan man på GMG få AC3 med Season pass för 300 kronor Prisvärt, speciellt då bara Seasonpasset kostar 29 euro på steam.


signatur

Videomupp

Medlem

Jag sitter och sliter mig i skäggen i hopp om att pengarna ska komma in på kontot snabbare! Steam-reor är årets highlights för mig! Problemet är att jag har så många spel som jag inte ens har rört pga tidsbrist!

Medlem

Trevligt med reor även om de säger mycket om vad spelen egentligen skulle kosta. Reor är ju inget de går med förlust på, de tömmer bara lagren. Så när steam får mitt konto att fungera utan ständiga ominstallationer av mina spel så ska jag gynna dem.(6år konto på steam.)

Men kul med lite vettiga priser för er som gillar och får det att funka.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Tja, jo, visst skulle spelen kunna vara biligare, särskilt digitalt distribuerade. Däremot är jag lite skeptiskt till AppStore-standarden med 7 spänn för ett spel - det är få utvecklare som kan leva på det :).

Jag köpte "Esther" för 2 Euro. Lite skräck i vardagen är alltid trevligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag köpte precis The Walking Dead. Hoppas att jag får tillgång till alla 5 episoderna.

Skrivet av MMO4Life:

Jag köpte precis The Walking Dead. Hoppas att jag får tillgång till alla 5 episoderna.

Om du klickar in på STEAM-sidan där det står om spelet, står det att dessa ska följa med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

TB har sin vana trogen att köra Salebox då det är STEAM-rea. Kolla in borta på www.youtube.com/cynicalbrit


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag kan rekommendera Good old Games "Black friday" promo där man får 5 valfria indiespel (utav 20) för 10$ (66 kr.)

Jag plockade på mig guldkorn som Too the Moon, Trine, Torchlight, Machinarium och Botanicula.

http://www.gog.com/pick_5_pay_10

Skrivet av Räven:

Jag kan rekommendera Good old Games "Black friday" promo där man får 5 valfria indiespel (utav 20) för 10$ (66 kr.)

Jag plockade på mig guldkorn som Too the Moon, Trine, Torchlight, Machinarium och Botanicula.

http://www.gog.com/pick_5_pay_10

Söt sa räven

Många bra spel för en liten peng.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Slog till på to the moon och portal 2. Mums!

nj
Medlem

Många av spelen kan köpas hos Green Man Gaming som också har rea och aktiveras på Steam (står "This game requires a free Steam account to play." i spelinfon för de spel som aktiveras på Steam).
Samt att de utöver rean även har en rabattkod som ger 25% extra rabatt på en hel del saker och vi svenskar får priser i dollar gör att man kan spara en hel del jämfört med Steam.

Medlem

Jag vill också lägga ett tips!
http://www.viagame.se/campaign/1548/

Vad sägs om Dishonored och Skyrim för 149kr styck?

1
Skriv svar