Releasespelen till Wii U bekräftade

inK
Medlem
Releasespelen till Wii U bekräftade

En lockande titel: "New Super Mario Bros. U"
Hoppas man överlever utan det ett tag till.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Som vanligt så är det Nintendos egna titlar som lockar mest. Jag sitter mest och funderar på vad uppföljaren kommer heta dock.

New Super Mario Bros U2: Bono's return?

Medlem

Vet någon varför vi inte får Scribblenauts i Europa?

Medlem
Skrivet av Paladia:

Som vanligt så är det Nintendos egna titlar som lockar mest. Jag sitter mest och funderar på vad uppföljaren kommer heta dock.

New Super Mario Bros U2: Bono's return?

Vad gulligt av dig att bara rapa rakt av från reddit. Reddit är fan nya cancern bland mainstreamfolket på nätet...

Medlem
Skrivet av henks:
Skrivet av Paladia:

Som vanligt så är det Nintendos egna titlar som lockar mest. Jag sitter mest och funderar på vad uppföljaren kommer heta dock.

New Super Mario Bros U2: Bono's return?

Vad gulligt av dig att bara rapa rakt av från reddit. Reddit är fan nya cancern bland mainstreamfolket på nätet...

Va, är det någon på något annat slumpmässigt internetforum som du besökt som också tänkt på vad uppföljaren till ett spel skulle heta. Nä men dra på trissor!

Medlem

finns det mer sidor en FZ på internet?! någon ge mig alla länkar ni kan!

Jag ser med mest fram emot nintendos spel med :]

Medlem

Har redan förhandsbokat Wii U och New Super Mario Bros. U eftersom man inte har tid att spela så mycket nu för tiden hoppas jag att det räcker fram tills nästa Zelda kommer.

Medlem
Skrivet av Paladia:
Skrivet av henks:
Skrivet av Paladia:

Som vanligt så är det Nintendos egna titlar som lockar mest. Jag sitter mest och funderar på vad uppföljaren kommer heta dock.

New Super Mario Bros U2: Bono's return?

Vad gulligt av dig att bara rapa rakt av från reddit. Reddit är fan nya cancern bland mainstreamfolket på nätet...

Va, är det någon på något annat slumpmässigt internetforum som du besökt som också tänkt på vad uppföljaren till ett spel skulle heta. Nä men dra på trissor!

Bra svarat. Nu satte du mig verkligen på plats. Gillar att du valt ordet slumpmässigt, som om sidan ifråga var någon obskyr indiesite få visste om. Du kanske borde glott sidan i fråga för en bättre comeback nästa gång, men finns väl inte hundratals inlägg om det ämnet redan till skillnad mot Wii U, så¨förstår att du inte kunde försvara dig själv bättre.

Medlem
Skrivet av henks:
Skrivet av Paladia:
Skrivet av henks:
Skrivet av Paladia:

Som vanligt så är det Nintendos egna titlar som lockar mest. Jag sitter mest och funderar på vad uppföljaren kommer heta dock.

New Super Mario Bros U2: Bono's return?

Vad gulligt av dig att bara rapa rakt av från reddit. Reddit är fan nya cancern bland mainstreamfolket på nätet...

Va, är det någon på något annat slumpmässigt internetforum som du besökt som också tänkt på vad uppföljaren till ett spel skulle heta. Nä men dra på trissor!

Bra svarat. Nu satte du mig verkligen på plats. Gillar att du valt ordet slumpmässigt, som om sidan ifråga var någon obskyr indiesite få visste om. Du kanske borde glott sidan i fråga för en bättre comeback nästa gång, men finns väl inte hundratals inlägg om det ämnet redan till skillnad mot Wii U, så¨förstår att du inte kunde försvara dig själv bättre.

Så först klagar du på att jag "snott" något från din sida. Och nu i nästa inlägg så klagar du på att jag inte ens tittat på sidan? "Du kanske borde glott sidan i fråga för en bättre comeback nästa gång".

Bra där. Huvudnyheten, det vill säga vilka titlar som släpps i samband med Wii U, finns säkert nedskriven på tusentals sidor på internet också. Så det kan du ju verkligen tala om att något redan är skrivet och "snott".

Annars kan ju du få som uppgift att göra en sida där allt du läst på Internet finns listat, så vi andra vet vad vi inte får skriva om på FZ.

inK
Medlem
Skrivet av bavver:

finns det mer sidor en FZ på internet?! någon ge mig alla länkar ni kan!

Gamereactor


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Sjukt sugen (för första gången på årtionden) på en nintendo konsol, mest för den innovativa tablet:en men också på vilka möjligheter utvecklarna kan ha med sina spel.

Hade nog köpt det om Farcry 3 hade släppts till den, det och Zombie U hade gjort att jag spenderat en himla massa pengar nästa fredag. Också osäker på om GTA 5, Tomb raider kommer till Wii U... och sen har vi The last of us till PS3 exklusivt som gör att jag inte riktigt kan släppa min PS3.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Ge mig Zelda och Metroid så köper jag sen!

Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Vet någon varför vi inte får Scribblenauts i Europa?

WTF, jag som hade planerat att köpa det ... surt ...

Medlem

Återligen, släpp ett nytt Banjo-kazooie (utan fordon) och Timesplitters (alternativt Majoras mask HD) som exklusiva titlar så får Nintendo mina pengar

(Jag vet att Microsoft äger Rare)


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av rosski:

Har redan förhandsbokat Wii U och New Super Mario Bros. U eftersom man inte har tid att spela så mycket nu för tiden hoppas jag att det räcker fram tills nästa Zelda kommer.

Då får du dra ut på det rejält. Nt nytt Zelda kommer inte förän 2014

1
Skriv svar