Dragon's Dogma – ingen pc-version på gång... eller?
Capcom säger en sak och sen en annan. Vem ska jag tro på, tro på, tro på när allt är så här?
Tyckte dragons dogma var helt ok :). DOCK skulle dom lagt in fast travel för det var för drygt att springa haha :). Men men vi får väll se om det kommer en 2a.
Drygt kanske - men personligen tycker jag att spelen oftast känns för små i samma sekund som de lägger in fast travel/teleport.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Tyckte dragons dogma var helt ok :). DOCK skulle dom lagt in fast travel för det var för drygt att springa haha :). Men men vi får väll se om det kommer en 2a.
Att ta bort fast travel är ju ett sätt att öka inlevelsen
har dock inte spelat spelet men tänker hur mororvind till skyrim är. morrorwind fast trafel funkar ganska bra pga det är via transport medel och kostar på ett elelr annat sätt.
i oblivion och skyrim så är fastravel nått som förstörde spelet anser jag. spelen blev ganska mycket bätre med inlevelse späning etc när man modade bort fast travel.
man kan säga att man kan välja att inte fast travla men fins det i spelet använder man det även om man anser det vara ett fusk.
man kan se det som att spela ett rts fast det fins en knapp som ger dig +100 i alla resurser utan att nått annat händer.
hur många skulle spela spelet utan att använda den knappen?
så anser att fast travel är nått dåligt om det inte sköts på ett bra sätt. dock så gäller det och att göra världen tillräkligt bra ochså så den inte är bara tråkiga koidorer i ett sjukhus
ursäkta min stavning är dyskrafiker.
Tyckte dragons dogma var helt ok :). DOCK skulle dom lagt in fast travel för det var för drygt att springa haha :). Men men vi får väll se om det kommer en 2a.
Att ta bort fast travel är ju ett sätt att öka inlevelsen
har dock inte spelat spelet men tänker hur mororvind till skyrim är. morrorwind fast trafel funkar ganska bra pga det är via transport medel och kostar på ett elelr annat sätt.
i oblivion och skyrim så är fastravel nått som förstörde spelet anser jag. spelen blev ganska mycket bätre med inlevelse späning etc när man modade bort fast travel.
man kan säga att man kan välja att inte fast travla men fins det i spelet använder man det även om man anser det vara ett fusk.
man kan se det som att spela ett rts fast det fins en knapp som ger dig +100 i alla resurser utan att nått annat händer.
hur många skulle spela spelet utan att använda den knappen?
så anser att fast travel är nått dåligt om det inte sköts på ett bra sätt. dock så gäller det och att göra världen tillräkligt bra ochså så den inte är bara tråkiga koidorer i ett sjukhus
Håller med om att världen måste vara intressant, till exempel i oblivion gör det inte så mycket eftersom världen inte är så jätteintressant... Men skyrim... Man kan knappt gå 7 meter utan att hitta någon referens till något eller nån kul side-quest
Ifall det blir en version till PC, hoppas den är bättre portad än vad dark souls var... eller helt enkelt inte portad alls!
Om det skulle komma en port så borde det inte vara så svårt med tanke på att det är MT Framework motorn som driver spelet. Med andra ord, alla spel som använder motorn är gjorda för PC och sen portade till andra format.
My momma always used to say, life is like a box of chocolates!