Shadowgate snart i hamn – bonusmål avslöjade

Robot
Shadowgate snart i hamn – bonusmål avslöjade

Mycket talar för att kickstartade Shadowgate snart är i mål. Nu har teamet bakom remaken också offentliggjort bonusmålen.

#shadowgate


Medlem
Shadowgate snart i hamn – bonusmål avslöjade

Hade helt glömt bort denna kampanj, så många projekt som jag vill stödja men inte kan. Anledningen till att antalet projekt som inte nått upp till begärd summa ökat beror nog mer på den faktorn än att det inte finns ett intresse. Folk börjar nu prioritera vissa titlar framför andra. Kommer följa utvecklingen av det här spelet och det blir nog även ett köp när spelet är klart.

Redaktör
Ponny

Jag "spontanstödde" det här spelet med 10 dollar. Mest för att jag hörde originalmusiken i mitt huvud.

Ja, jag hör saker i huvudet.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Snälla, låt detta lyckas. Den enda Kickstartern jag varit intresserad av.

Medlem

Väntar bara på min staff of ages nu.. den riktigt stoooora!!

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jag "spontanstödde" det här spelet med 10 dollar. Mest för att jag hörde originalmusiken i mitt huvud.

Fast originalet (Macintosh, 87) hade ju ingen musik. Kanske var NES-versionen du menade ^^

Medlem
Skrivet av androsynth:
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jag "spontanstödde" det här spelet med 10 dollar. Mest för att jag hörde originalmusiken i mitt huvud.

Fast originalet (Macintosh, 87) hade ju ingen musik. Kanske var NES-versionen du menade ^^

Men om den första gången serien hade musik var till NES versionen så räknas väl den musiken som originalmusik?

1
Skriv svar