Trailer – The Old Republic vill ha en ny chans

Robot
Trailer – The Old Republic vill ha en ny chans

En galax full med möjligheter. Ja, så vill i alla fall Bioware och EA beskriva free-to-play-omstarten av The Old Republic.

#star-wars-the-old-republic, #ea, #bioware


Medlem
Trailer – The Old Republic vill ha en ny chans

Lirade lite förra helgen, men fan va stelt det känns när man lirat Guild wars 2. Nåväl, får väl plågas igenom de första 10 levlarna sen blir det roligare när man väl väljer sin klass.

Medlem

EA/Bioware verkar inte förstå hur man gör ett F2P spel där både de som betalar och de som inte gör det känner sig nöjda.

Medlem

http://forums.gametrailers.com/viewtopic.php?f=13&t=1340344

Allt man behöver läsa för att veta att man inte vill spela F2P

Medlem

Tycker spelet är schysst då jag köpte det vid release, men jag måste hålla med kommentarerna. Dessa restriktioner är verkligen hemska även om det är menat för F2P.

Medlem

Lirade några timmar med en vän i helgen. Kände ett obehag från start tills det att jag avinstallerade spelet igen då "World of Warcraft-vibbarna" var alldeles för stora.

Inte för att jag egentligen har något emot World of Warcraft, men det är ett av de spel jag spelat alldeles för mycket och därmed även tröttnat på konceptet (ungefär som med Call of Duty - bra spel men konceptet har gjorts för många gånger).

I grunden känns Star Wars: The Old Republic som någon riktigt skum blandning mellan KotOR och WoW, vilket verkligen inte fungerar i praktiken. Spelet är inriktat mot två helt olika spelarbaser vilket inte riktigt klaffar på något sätt.

Sedan gör det ju inte saken bättre att F2P-varianten de kör på är värdelös.


signatur

Have a good time!

Medlem

Det kändes rätt patetiskt att redan vid creation menyn så såg man hur kastrerad F2P verisonen är. De försöker inte ens att lura in en i träsket.. näää.. direkt så möts man av att mer än hälften av raserna inte går att välja. Ledsen, EA, men jag tänker fan inte betala för att gå runt som ett mongo i Playstation Life med "koola" figurer.

Interfacet känns ju också som om det är designat av en *beep*. Jag försökte förtvivlat skjuta (jag är Imperie agent) med min pickadoll i 10 minuter innan någon sa till mig att "Skjuta är en special move" eller vad fan det kallas.

Jag är på 10 nu men inte valt än så det kanske blir lite bättre. Annars åker det ut, gratis eller inte.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Prova första gången. Gilla det. Får se om det håller.

Medlem

Till er som inte kört tidigare spel så hade Steam rea på Kotor 2 igår i sin s.k flash rea och just nu har de en rea på båda spelen på 50% vardera. Flash rean kan mycket väl återkomma om man ska gå efter förra gången de körde med denna.

Kotor är vad Old Republic borde ha varit, ett SP spel som gör hela licensen rättvisa och visar Bioware när de är som bäst (eller var kanske är bättre ordval för på senare tid verkar de ha gått från att vara kungar till att bli knektar).

Medlem

Att göra något så dåligt av något som kunde bli så bra. Om de frågat spelarna och inte räknenissarna på EA.

Spelar hellre det gamla spelet som var kul i MP.
Detta F2P suger verkligen och kommer troligen inte att bli räddningen för spelet.

Så fråga spelarna och gör om gör bättre.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Hannu:

Lirade lite förra helgen, men fan va stelt det känns när man lirat Guild wars 2. Nåväl, får väl plågas igenom de första 10 levlarna sen blir det roligare när man väl väljer sin klass.

Vid lvl 10 sen så börjar du få mer moves/skills/spells o dyligt, får inte plats på en actionbar, så du får köpa till flera actionbars om du inte är väldigt snabb på att scrolla mellan ationbarsen dvs

Medlem

Lirat i snart en månad och det är lätt värt att fortsätta spela eller börja på nytt om man inte har testat på spelet ännu. Folk som jämför med t.ex WoW måste tänka att dem har haft 8 år (om jag inte kommer ihåg fel) att bygga upp mmo:t tillräckligt för att bli stort och förbättras. F2P modellen är ju lite hård egentligen men det är egentligen ett demo skulle jag vilja säga av vad man får när man betalar i månaden för spelet Värt att betala iaf!


signatur

"All that's left of proud Tristram, are ghosts and ashes."

Medlem

Det var en katastrof när det släpptes och inget har ändrats förutom att de lyckats göra en katastrof av F2P konceptet med.

Medlem
Skrivet av azynkron:

Det kändes rätt patetiskt att redan vid creation menyn så såg man hur kastrerad F2P verisonen är. De försöker inte ens att lura in en i träsket.. näää.. direkt så möts man av att mer än hälften av raserna inte går att välja. Ledsen, EA, men jag tänker fan inte betala för att gå runt som ett mongo i Playstation Life med "koola" figurer.

Interfacet känns ju också som om det är designat av en autistisk 3 åring. Jag försökte förtvivlat skjuta (jag är Imperie agent) med min pickadoll i 10 minuter innan någon sa till mig att "Skjuta är en special move" eller vad fan det kallas.

Jag är på 10 nu men inte valt än så det kanske blir lite bättre. Annars åker det ut, gratis eller inte.

Att det inte går att välja hälften av raserna beror inte på ftp, utan att det bara finns 4-5 raser för varje klass. Legacy-systemet införde dock möjligheten att låsa upp raser när man nådde lvl 50 och därefter kunna använda dem i alla klasser.

Medlem
Skrivet av fixarjocke:

Lirat i snart en månad och det är lätt värt att fortsätta spela eller börja på nytt om man inte har testat på spelet ännu. Folk som jämför med t.ex WoW måste tänka att dem har haft 8 år (om jag inte kommer ihåg fel) att bygga upp mmo:t tillräckligt för att bli stort och förbättras. F2P modellen är ju lite hård egentligen men det är egentligen ett demo skulle jag vilja säga av vad man får när man betalar i månaden för spelet Värt att betala iaf!

Nu pratar du mot dig själv. Om nu WoW har haft 8 år på sig att bygga upp något som fungerar, varför i helvete tittar man då inte på deras lösningar? Nää, du, EA var så jävla högfärdiga och säkra så de bemödade sig inte ens att lyssna på spelarna. De trodde att med automagik så skulle alla gamla (och nya..) KoTOR spelare + alla geeks punga ut med månadsavgiften bara för att det var Starwars. Och så jävla fel de hade. Vilket faktiskt var rätt skönt att se eftersom de kommer bara att må bra av att ha fått en redig jävla käftsmäll. Några huvuden kommer att rulla och nästa gång så kommer vi att få en bättre produkt. Vilket faktiskt inte är särskilt svårt i detta fallet.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Lavrentivs:
Skrivet av azynkron:

Det kändes rätt patetiskt att redan vid creation menyn så såg man hur kastrerad F2P verisonen är. De försöker inte ens att lura in en i träsket.. näää.. direkt så möts man av att mer än hälften av raserna inte går att välja. Ledsen, EA, men jag tänker fan inte betala för att gå runt som ett mongo i Playstation Life med "koola" figurer.

Interfacet känns ju också som om det är designat av en autistisk 3 åring. Jag försökte förtvivlat skjuta (jag är Imperie agent) med min pickadoll i 10 minuter innan någon sa till mig att "Skjuta är en special move" eller vad fan det kallas.

Jag är på 10 nu men inte valt än så det kanske blir lite bättre. Annars åker det ut, gratis eller inte.

Att det inte går att välja hälften av raserna beror inte på ftp, utan att det bara finns 4-5 raser för varje klass. Legacy-systemet införde dock möjligheten att låsa upp raser när man nådde lvl 50 och därefter kunna använda dem i alla klasser.

Näädu.. det står klart och tydligt att man måste vara premiumspelare får att få lov att använda dem. Försvara inte dem. De förtjänar det inte.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Jag älskar Star Wars, men det här försöket avstår jag från.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vi vart ett gäng som taggade till 1000 vid release. Jag och de flesta körde upp en till 50 sen blev det att man la av. Inte spelat de sen dess. Blev bara less på det.

Medlem

Tycker man får väldigt mkt spel för gratis pengar. Tycker inte att F2P varianten var lysande men faktum kvarstår att om man vill uppleva Kotor story och få lite skojj coop med kompisar så är det faktiskt inte något extremt man saknar. Ja det är samma gamla spelmekanik som wow, men om man har intresse för annat än ren spelmekanik så har det en hel del att ge trots allt.
Men som sagt, kanske inte den mest lysande restriktions listan.

Medlem

SWTOR är Ett bra spel om man bara bortsåg ifrån all de perks, kwerks och misstag som EA/BW lyckats packa in i spelet som sådant, Det är väldigt lika WoW, detta är ingen tillfällighet, eftersom de försökte kopiera spelet då detta gjorde succé' men lyckas inte riktigt... (Detta inlägg är mycket kritiskt mot EA/BW)

Jag spelade swtor ifrån start och / men eftersom jag är ganska dålig på både PvP ifråga om ren fighting och är halvt dåligt på att boka timmar efter timmar för att köra i instanser (grupper, små som stora) [ när jag körde wow så var det samma sak, jag är mer en trader, roll spelare och inne i spelet för att uppleva världen, historierna och se världen utvecklas... o.s.v.] Det jag vet är att många störde sig på fattigt End-play (de högre nivåerna förmåga att bära spelet) och detta vet jag inte så mycket om Men vet att om jag skulle fortsätta "resan" i spelet skulle många månader återstå... Men jag valde dock att avsluta eftersom inga av mina polare började spela...

Att man nu gjort spelet till F2P är ett skämt, Det borde först och främst ha kallats F2T (sv. Fritt att Testa... am. Free to try ) För i sämsta fall kan man kalla spelet ett Demo men att kalla det F2P är kränkande, både mot spelarna och själva spelet i sig... Dessa restriktioner som alla är skapta, inte för att enchanta spelet mot fullkomlighet eller komplement / Boosta känslan och möjligheterna utan är alla uppbyggda för att tvinga in människor att åter bli fullt betalande prenumeranter
(att man måste ha betalt ÄR en annan sak, se nedan:) Dessa restriktioner halverar minst upplevelsen (jag jämför med spelet innan och efter) Där din förmåga hämmas av dessa upplåsningar (måsten), restriktioner och hinder,
Du kan och får enbart använda 2 Karaktärer, detta är det totala antalet på samtliga servrar 2 ? ? ? ( 5 raser och olika inriktningar utöver detta( och de ger dig möjligheten att spela som två av dessa ? /skämt)
Antalet Servrar är ? ??? 7 stycken ! (När jag började fanns det nästan 100 ! )
För att kunna spela behöver man kunna använda sina karaktärers förmågor eller hur ? hur gör man det om man Tar bort ena armen och ena benet, samt för att vara säker så gör man dem halvblinda också .. > att springa runt och titta i ett spel ÄR inte att spela ! Att inte kunna handla, göra eller producera saker fullt ut är inte att spela spelet ! att hindra folk ifrån att köra instanser, flyga uppdrag eller använda sina följeslagare, är inte att låta folk spela, utan som sagt, kanske i bästa fall, låta dem se ett demo !
Att lista alla hinder eller spelet och dess för/nackdelar skulle ta 10 A4 sidor till så det låter jag bli, jag säger Testa, du kan och får prova själv !
- Men jag själv tycker att tyvärr så har EA/BW begått ännu ett misstag (återstår att se) genom att hämma möjligheterna och låst spelet på ett sådant sätt att många saker blir krångliga eller restriktionerna stör helheten, och som sagt, vem vill spela ett halvt spel ? Vem vill halta omkring och göra allt halvhjärtat, och vem vill Betala samma pengar som förr, för samma saker som inte ens då var riktigt bra ?

- Sedan ekonomin, jo, de behöver få in pengar på något sätt, och där finns det olika och många olika typer av sätt, Men att säga F2P och sedan förvänta sig och kräva (för att spelaren ska kunna få full tillgång till spelet, inte godsakerna, inte Boost o.s.v. Utan själva spelet i sig, skulle jag själva nästan vilja kalla bedrägeri !
det finns massor av plats att slå upp ingame- real life reklam ! och på så sätt få in pengarna, Men vad och hur man löser detta är upp till det bolag som vill tjäna pengar på spelet o.s.v. inte vårt....

Slutkläm, jag säger som många brukar säga ! - Gör om, Gör rätt!
men personligen tror jag det inte kommer funka... inte som det ser ut idag iallafall.

Jag tror att hetsen att se spelet som ett pengaalstrande företag, istället för att vara speltillverkare av rang,
(kvalité´ ,spelkänsla, helheten, utvecklingsmöjligheterna, etc.) gör att de tappat greppet och gått på grund... men, det är bara vad jag tror... Det finns för många alternativ därute i cyberrymden, för att man ska kunna skapa konstiga avarter och försöka "tvinga/lura in spelare att betala för sådant som inte håller måttet.
Men som sagt, testa och känn er för... så får ni se själva...

Ha det gött... nu skall jag köra lite WoT. T.

Medlem
Skrivet av Bannor:

SWTOR är Ett bra spel om man bara bortsåg ifrån all de perks, kwerks och misstag som EA/BW lyckats packa in i spelet som sådant, Det är väldigt lika WoW, detta är ingen tillfällighet, eftersom de försökte kopiera spelet då detta gjorde succé' men lyckas inte riktigt... (Detta inlägg är mycket kritiskt mot EA/BW)

Jag spelade swtor ifrån start och / men eftersom jag är ganska dålig på både PvP ifråga om ren fighting och är halvt dåligt på att boka timmar efter timmar för att köra i instanser (grupper, små som stora) [ när jag körde wow så var det samma sak, jag är mer en trader, roll spelare och inne i spelet för att uppleva världen, historierna och se världen utvecklas... o.s.v.] Det jag vet är att många störde sig på fattigt End-play (de högre nivåerna förmåga att bära spelet) och detta vet jag inte så mycket om Men vet att om jag skulle fortsätta "resan" i spelet skulle många månader återstå... Men jag valde dock att avsluta eftersom inga av mina polare började spela...

Att man nu gjort spelet till F2P är ett skämt, Det borde först och främst ha kallats F2T (sv. Fritt att Testa... am. Free to try ) För i sämsta fall kan man kalla spelet ett Demo men att kalla det F2P är kränkande, både mot spelarna och själva spelet i sig... Dessa restriktioner som alla är skapta, inte för att enchanta spelet mot fullkomlighet eller komplement / Boosta känslan och möjligheterna utan är alla uppbyggda för att tvinga in människor att åter bli fullt betalande prenumeranter
(att man måste ha betalt ÄR en annan sak, se nedan:) Dessa restriktioner halverar minst upplevelsen (jag jämför med spelet innan och efter) Där din förmåga hämmas av dessa upplåsningar (måsten), restriktioner och hinder,
Du kan och får enbart använda 2 Karaktärer, detta är det totala antalet på samtliga servrar 2 ? ? ? ( 5 raser och olika inriktningar utöver detta( och de ger dig möjligheten att spela som två av dessa ? /skämt)
Antalet Servrar är ? ??? 7 stycken ! (När jag började fanns det nästan 100 ! )
För att kunna spela behöver man kunna använda sina karaktärers förmågor eller hur ? hur gör man det om man Tar bort ena armen och ena benet, samt för att vara säker så gör man dem halvblinda också .. > att springa runt och titta i ett spel ÄR inte att spela ! Att inte kunna handla, göra eller producera saker fullt ut är inte att spela spelet ! att hindra folk ifrån att köra instanser, flyga uppdrag eller använda sina följeslagare, är inte att låta folk spela, utan som sagt, kanske i bästa fall, låta dem se ett demo !
Att lista alla hinder eller spelet och dess för/nackdelar skulle ta 10 A4 sidor till så det låter jag bli, jag säger Testa, du kan och får prova själv !
- Men jag själv tycker att tyvärr så har EA/BW begått ännu ett misstag (återstår att se) genom att hämma möjligheterna och låst spelet på ett sådant sätt att många saker blir krångliga eller restriktionerna stör helheten, och som sagt, vem vill spela ett halvt spel ? Vem vill halta omkring och göra allt halvhjärtat, och vem vill Betala samma pengar som förr, för samma saker som inte ens då var riktigt bra ?

- Sedan ekonomin, jo, de behöver få in pengar på något sätt, och där finns det olika och många olika typer av sätt, Men att säga F2P och sedan förvänta sig och kräva (för att spelaren ska kunna få full tillgång till spelet, inte godsakerna, inte Boost o.s.v. Utan själva spelet i sig, skulle jag själva nästan vilja kalla bedrägeri !
det finns massor av plats att slå upp ingame- real life reklam ! och på så sätt få in pengarna, Men vad och hur man löser detta är upp till det bolag som vill tjäna pengar på spelet o.s.v. inte vårt....

Slutkläm, jag säger som många brukar säga ! - Gör om, Gör rätt!
men personligen tror jag det inte kommer funka... inte som det ser ut idag iallafall.

Jag tror att hetsen att se spelet som ett pengaalstrande företag, istället för att vara speltillverkare av rang,
(kvalité´ ,spelkänsla, helheten, utvecklingsmöjligheterna, etc.) gör att de tappat greppet och gått på grund... men, det är bara vad jag tror... Det finns för många alternativ därute i cyberrymden, för att man ska kunna skapa konstiga avarter och försöka "tvinga/lura in spelare att betala för sådant som inte håller måttet.
Men som sagt, testa och känn er för... så får ni se själva...

Ha det gött... nu skall jag köra lite WoT. T.

Strunta i ner tummarna det är tyvärr sant det du skrev. Men fanklubben vill inte höra det! De som inte lyssnar på spelarna gör sällan rätt.
Säger igen gör om gör rätt!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Vad för nytt innehåll avslöjade den trailern förutom att TOR ska bli free-to play? Absolut inget.
Det här spelet är EAs nya kassako, rent strunt som är tungt instanserat och thempark utformat. Du kan lika gärna titta på en film, så mycket valfrihet har du. Jag har följt spelet sen 2009 på SWTORs forum och det kunde ha blivit ett mästerverk om de lyssnat på fansen. Men de gav oss tummen ner, och nu får de ett mellan finger tillbaka!

Medlem

My 2 cents:

Jag förbokade Digital Deluxe, hade 2 månaders -betald- sub efter (dvs 90 dagar eftersom 30 dagar inkluderat + 60 dagar)

Jag skulle få ca 1200 "cartel coins" eller något enligt mitt "account statement"

Inte fått något, support ignorerar mig.

Fick Ta bort 6 st karaktärer för att kunna spela med en polare som ville testa nu..... Så har bara min första Lvl 50 kvar (kul)

Vad mer, juste, min Founder Title, kan jag andvända den? haha nej såklart inte, kostar ca 40/50kr för att få andvända dina titlar....

Så ja, Mindre glad, och inte så förvånad om jag ska vara ärlig, de kunde hanterat det bättre.

Värt att notera jag ligger som "Preffered" (pga att jag har Digital Deluxe) hade jag varit F2P hade jag inte ens haft Sprint

Så all in all: Inte vidare trevligt att bli spottad I ansiktet :/

Medlem

Gav det en chans.. inget för mig tyvärr


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Var riktigt hypad på spelet innan release och gav betan en riktigt bra chans (nästan lvl 50), blev en cancel på pre-ordern, hur mycket jag än försökte gilla spelet så gick det inte.

Deras "Free2Play" model är dock den sämsta jag någonsin sett, så blir nog inte att testa något nu heller.

Jag gillar spelet, även om jag hatar ea. Visst, de har gjort värdelösa restriktioner, men jag kan ändå inget annat än älska spelet tror däremot att spelet är på väg mot sin undergång och om det är det så MÅSTE Bioware få göra en värdig uppföljare till KOTOR!!!


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Lavrentivs:
Skrivet av azynkron:

Det kändes rätt patetiskt att redan vid creation menyn så såg man hur kastrerad F2P verisonen är. De försöker inte ens att lura in en i träsket.. näää.. direkt så möts man av att mer än hälften av raserna inte går att välja. Ledsen, EA, men jag tänker fan inte betala för att gå runt som ett mongo i Playstation Life med "koola" figurer.

Interfacet känns ju också som om det är designat av en autistisk 3 åring. Jag försökte förtvivlat skjuta (jag är Imperie agent) med min pickadoll i 10 minuter innan någon sa till mig att "Skjuta är en special move" eller vad fan det kallas.

Jag är på 10 nu men inte valt än så det kanske blir lite bättre. Annars åker det ut, gratis eller inte.

Att det inte går att välja hälften av raserna beror inte på ftp, utan att det bara finns 4-5 raser för varje klass. Legacy-systemet införde dock möjligheten att låsa upp raser när man nådde lvl 50 och därefter kunna använda dem i alla klasser.

Näädu.. det står klart och tydligt att man måste vara premiumspelare får att få lov att använda dem. Försvara inte dem. De förtjänar det inte.

Jag som betalar månatlig avgift måste fortfarande låsa upp de andra raserna om jag vill spela med vilken ras som helst inom alla klasser. Skillnaden är att förutom att nå lvl 50 eller betala 1,5 million credits så kan jag även låsa upp raser med Cartel coins.

Medlem
Skrivet av Farris:

My 2 cents:

Jag förbokade Digital Deluxe, hade 2 månaders -betald- sub efter (dvs 90 dagar eftersom 30 dagar inkluderat + 60 dagar)

Jag skulle få ca 1200 "cartel coins" eller något enligt mitt "account statement"

Inte fått något, support ignorerar mig.

Fick Ta bort 6 st karaktärer för att kunna spela med en polare som ville testa nu..... Så har bara min första Lvl 50 kvar (kul)

Vad mer, juste, min Founder Title, kan jag andvända den? haha nej såklart inte, kostar ca 40/50kr för att få andvända dina titlar....

Så ja, Mindre glad, och inte så förvånad om jag ska vara ärlig, de kunde hanterat det bättre.

Värt att notera jag ligger som "Preffered" (pga att jag har Digital Deluxe) hade jag varit F2P hade jag inte ens haft Sprint

Så all in all: Inte vidare trevligt att bli spottad I ansiktet :/

Sprint får man vid level 15

Medlem
Skrivet av Rasmus117:
Skrivet av Farris:

My 2 cents:

Jag förbokade Digital Deluxe, hade 2 månaders -betald- sub efter (dvs 90 dagar eftersom 30 dagar inkluderat + 60 dagar)

Jag skulle få ca 1200 "cartel coins" eller något enligt mitt "account statement"

Inte fått något, support ignorerar mig.

Fick Ta bort 6 st karaktärer för att kunna spela med en polare som ville testa nu..... Så har bara min första Lvl 50 kvar (kul)

Vad mer, juste, min Founder Title, kan jag andvända den? haha nej såklart inte, kostar ca 40/50kr för att få andvända dina titlar....

Så ja, Mindre glad, och inte så förvånad om jag ska vara ärlig, de kunde hanterat det bättre.

Värt att notera jag ligger som "Preffered" (pga att jag har Digital Deluxe) hade jag varit F2P hade jag inte ens haft Sprint

Så all in all: Inte vidare trevligt att bli spottad I ansiktet :/

Sprint får man vid level 15

Kanske det, jag har dock sprint från start pga "Preffered" status, men jag står fast vid att jag inte tycker om att "bli spottad i ansiktet"

Medlem
Skrivet av Farris:
Skrivet av Rasmus117:
Skrivet av Farris:

My 2 cents:

Jag förbokade Digital Deluxe, hade 2 månaders -betald- sub efter (dvs 90 dagar eftersom 30 dagar inkluderat + 60 dagar)

Jag skulle få ca 1200 "cartel coins" eller något enligt mitt "account statement"

Inte fått något, support ignorerar mig.

Fick Ta bort 6 st karaktärer för att kunna spela med en polare som ville testa nu..... Så har bara min första Lvl 50 kvar (kul)

Vad mer, juste, min Founder Title, kan jag andvända den? haha nej såklart inte, kostar ca 40/50kr för att få andvända dina titlar....

Så ja, Mindre glad, och inte så förvånad om jag ska vara ärlig, de kunde hanterat det bättre.

Värt att notera jag ligger som "Preffered" (pga att jag har Digital Deluxe) hade jag varit F2P hade jag inte ens haft Sprint

Så all in all: Inte vidare trevligt att bli spottad I ansiktet :/

Sprint får man vid level 15

Kanske det, jag har dock sprint från start pga "Preffered" status, men jag står fast vid att jag inte tycker om att "bli spottad i ansiktet"

Du får dina cartel coins om du har en aktiv prenumeration under F2P starten. Slutdatumet för det är satt till den 20:e december.

Dvs om du vill spela F2P, och har Cartel Coins väntande på dig, så skulle jag rekommendera att prenumerera en månad och säger upp det sedan.

1
Skriv svar