Resident Evil: Revelations till PS3 och 360?

Robot
Resident Evil: Revelations till PS3 och 360?
Medlem
Resident Evil: Revelations till PS3 och 360?

tacka fan för det... spela på en sketen bärbar fjuttkonsoll? kan inte vara någon höjdare..

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

tacka fan för det... spela på en sketen bärbar fjuttkonsoll? kan inte vara någon höjdare..

Jag förstår helt ärligt inte varför Capcom fortsätter att mjölka en redan helt överkörd spelserie?

Medlem

Körde revelations på 3DS. Man glömde ju att man spelade på en handheld, riktigt bra och spännande

Dock är storyn helt bortkastad. Även med RE mått mätta.


signatur

Videomupp

Medlem

Gameplayet i Revelations är ganska bra!

Medlem

Hur är spelet? Är det mer som old school Resident Evil eller är det damp action som det varit sen 5an?

Jag minns att man inte fick många svar på dom frågorna i recensionen som mest handlade om militanta feminist syner på kvinnornas kläder -_-


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Hur är spelet? Är det mer som old school Resident Evil eller är det damp action som det varit sen 5an?

Jag minns att man inte fick många svar på dom frågorna i recensionen som mest handlade om militanta feminist syner på kvinnornas kläder -_-

Lite blandat faktiskt, man utforskar en båt som man då låser upp dörrar på i stil med första RE, men skjutandet och actionet är som 4:an ungefär

Medlem

...Vafan, jag spela igenom det nyss på 3DSen. Nu önskar jag typ att jag hade väntat.

Grafiken var inte den bästa på 3DSen, så om de ska konvertera det så hoppas jag att de buffar grafiken.
Det är ett kul spel, 50% skräck och 50% action, dock så får man inte utforska lika fritt som man gjorde i de gamla. Jag trodde det först för man hade karta och allting, men det blir ganska linjärt sen.

Medlem
Skrivet av RzrTrek:
Skrivet av SWEBarb:

tacka fan för det... spela på en sketen bärbar fjuttkonsoll? kan inte vara någon höjdare..

Jag förstår helt ärligt inte varför Capcom fortsätter att mjölka en redan helt överkörd spelserie?

Jag har ingetting emot det. Både Revelations och RE6 är bra spel i min mening.

Inaktiv
Skrivet av Raklödder:
Skrivet av SWEBarb:

tacka fan för det... spela på en sketen bärbar fjuttkonsoll? kan inte vara någon höjdare..

Jag förstår helt ärligt inte varför Capcom fortsätter att mjölka en redan helt överkörd spelserie?

Jag har inget emot att de släpper nya spel, men frågan är om inte Resident Evil skulle må bra av att byta utvecklare och göra en total reboot. Resident Evil 6 var ett av de sämre spelen jag någonsin spelat faktiskt.

1
Skriv svar