Company of Heroes 2

Robot
Company of Heroes 2

Ingen naziarmé i världen är stark nog att vinna över den ryska kylan. Och det omänskliga klimatet lyckas dessutom få ett av tidernas mest utnötta spelkrig att kännas fräscht igen.

#relic-entertainment, #company-of-heroes


Medlem
Company of Heroes 2

Mars är räddad!!

Medlem

Jag köpte CoH Gold edition igår på steamrean, så nu blir väntan lite mindre jobbig

Medlem

Det går inte med ord att beskriva hur mycket jag längtar! Spelade Company of Heroes senast igår och är i särklass det spel jag lagt ner mest tid på genom tiderna.

Medlem

Fredrik Eriksson, ni skriver i denna förhandstitt att ni kan tänka er att det ljud som ''Stalinorgeln'' orsakade säkert satte skräck i soldaterna för sextio år sedan.
Jag ville bara påpeka att för sextio år sedan, alltså år 1952 så pågick inte längre något andra världskrig. Däremot föddes den härlige Totte Wallin det året och det är inte att glömma.
Annars var det ju en trevlig förhandstitt käre skribent av Fragzone.

Mvh Andreas Carlgren

Medlem

Ursäkta?
"The allies landed in western europe and 2000 of them never returned"
Vilken tabbe! =P


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Redaktör
Ponny
Skrivet av grodiputin:

Fredrik Eriksson, ni skriver i denna förhandstitt att ni kan tänka er att det ljud som ''Stalinorgeln'' orsakade säkert satte skräck i soldaterna för sextio år sedan.
Jag ville bara påpeka att för sextio år sedan, alltså år 1952 så pågick inte längre något andra världskrig. Däremot föddes den härlige Totte Wallin det året och det är inte att glömma.
Annars var det ju en trevlig förhandstitt käre skribent av Fragzone.

Mvh Andreas Carlgren

Tack och bock för berömmet. Men då säger vi "för sjuttio år sedan" istället, så blir det riktigt rätt. Trivia: för sjuttio år sedan föddes min moster. Hej moster Birgit!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Varför har ni inte med gameplay'n i artikeln?
Det visar ganska bra hur spelet ser ut och så

http://www.youtube.com/watch?v=iMW6Nwba16E

Medlem

Testade Coh 2 igår på Dreamhack, av det lilla jag hann testa kan jag inte säga annat än att det känns väldigt mycket som det första spelet fast i östfronten med nya inslag jag tror att det kommer bli ett givet köp för dom som jag som dyrkade orginalet!!!

Medlem

Kan man stänga av kylan?

Medlem

För min del är detta Spelet med stort S som jag väntar på. (Tätt följd av Wastelands 2)

Skrivet av Redstar:

Kan man stänga av kylan?

Varför i hela världen skulle man vilja stänga av det????

Skrivet av Zippy:

Testade Coh 2 igår på Dreamhack, av det lilla jag hann testa kan jag inte säga annat än att det känns väldigt mycket som det första spelet fast i östfronten med nya inslag jag tror att det kommer bli ett givet köp för dom som jag som dyrkade orginalet!!!

Det är inte ofta jag blir avundsjuk på folk - men just nu är du min idol!

Skrivet av Redstar:

Kan man stänga av kylan?

Varför i hela världen skulle man vilja stänga av det????


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av RedEyeJoe:

Ursäkta?
"The allies landed in western europe and 2000 of them never returned"
Vilken tabbe! =P

Har dock varit på tapeten tidigare om denna besynnerliga miss!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av grodiputin:

Fredrik Eriksson, ni skriver i denna förhandstitt att ni kan tänka er att det ljud som &#039;&#039;Stalinorgeln&#039;&#039; orsakade säkert satte skräck i soldaterna för sextio år sedan.
Jag ville bara påpeka att för sextio år sedan, alltså år 1952 så pågick inte längre något andra världskrig. Däremot föddes den härlige Totte Wallin det året och det är inte att glömma.
Annars var det ju en trevlig förhandstitt käre skribent av Fragzone.

Mvh Andreas Carlgren

Tack och bock för berömmet. Men då säger vi "för sjuttio år sedan" istället, så blir det riktigt rätt. Trivia: för sjuttio år sedan föddes min moster. Hej moster Birgit!

Meh! Klart 40-talet var för 60 år sedan. Kommer ni och säger att jag blir äldre? DET ÄR OFÖRSKÄMT! :<


signatur

Videomupp

Avstängd

då är man registrerad beta tester då älskar dreamhack

Inaktiv

"Sug mitt Stalinorgan" var ju något man skrev i BF1942-chatten ganska frekvent... Kanske ska prova detta... Ser ut som att man får tillfälle att skriva samma sak här


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av Knazzbollen:

då är man registrerad beta tester då älskar dreamhack

Spring förbi och skriv upp mig med hörrudu!

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Redstar:

Kan man stänga av kylan?

Varför i hela världen skulle man vilja stänga av det????

För att man kanske inte vill att ens soldater ska dö av den? Valmöjligheter är bra i spel. Jag älskade första Coh, det kan faktiskt vara det bästa spelet jag kört, men expansionerna var väl sådär. Kylan erbjuder ett taktiskt alternativ, men fungerar också som en nackdel, varför jag undrar om den är valfri.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Knazzbollen:

då är man registrerad beta tester då älskar dreamhack

Spring förbi och skriv upp mig med hörrudu!

Ja skriiv upp oss!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Redstar:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Redstar:

Kan man stänga av kylan?

Varför i hela världen skulle man vilja stänga av det????

För att man kanske inte vill att ens soldater ska dö av den? Valmöjligheter är bra i spel. Jag älskade första Coh, det kan faktiskt vara det bästa spelet jag kört, men expansionerna var väl sådär. Kylan erbjuder ett taktiskt alternativ, men fungerar också som en nackdel, varför jag undrar om den är valfri.

Men det är lite av hela grejen med vinterkriget. Om du inte vill de ska dö av kylan så välj de banorna utan snö.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Company of Heroes, bästa strategi spelet någonsin!

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av Thane:
Skrivet av Knazzbollen:

då är man registrerad beta tester då älskar dreamhack

Spring förbi och skriv upp mig med hörrudu!

Ja skriiv upp oss!

Var görman det?

Medlem

Jag behöver detta spelet. Detta är större än när Sverige bytte från vänster trafik! I mars så blir det julafton året om!

Medlem

blir kanske ett inköp men om det körs som första CoH, så håller jag mig till MoW så länge.

Avstängd
Skrivet av PaperPlane:

Company of Heroes, bästa strategi spelet någonsin!

oja jag och min polare har spelat ändlösa timmar, dag ut natt in lan hit lan ditt och regerat med en järnhand i det bästa strategi spelet någonsin, herre jävlar va skoj de första va

Inaktiv

Finns det en tysk kampanj i CoH2?

Medlem
Skrivet av Knazzbollen:

då är man registrerad beta tester då älskar dreamhack

Var fixar man betan då?

ro
Medlem

CoH 2, Rome 2, DayZ standalone, 2013 är räddat.

Inaktiv
Skrivet av ro:

CoH 2, Rome 2, DayZ standalone, 2013 är räddat.

+ Arma 3

Geeks Gaming
Skrivet av Zippy:
Skrivet av Knazzbollen:

då är man registrerad beta tester då älskar dreamhack

Var fixar man betan då?

Dreamstore...

Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av ro:

CoH 2, Rome 2, DayZ standalone, 2013 är räddat.

+ Arma 3

+ GTA 5


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

12
Skriv svar