Vad har ni fyndat på Steams höstrea?

Skribent
Vad har ni fyndat på Steams höstrea?

Letade men hittade ingen tråd så blev till att skapa en. Finns det en så länka gärna så kan den här gå i papperskorgen.

I alla fall så har jag ännu ej köpt något men lutar åt att det minst blir Hotline Miami idag (50% flashrea) och Pendulo adventure pack (75% fram till sista dagen) innan rean är slut.

Nå vad har ni andra fyndat? Dela med er och tipsa oss andra om diamanterna som gömmer sig i spelhögen som kallas Steam.

Medlem

F.E.A.R 3 & Arma II + Operation Arrowhead så att jag kan glida omkring i DayZ.

Skribent

Kunde inte hålla mig längre, slog till på Hotline Miami, Pendulo adventure pack och sen åkte Larva Mortus ner i korgen av bara farten :). Notan slutade på 20€, helt ok för 7 spel

Medlem

Two Worlds 2 och Magicka DLC pack är det som jag har införskaffat än så länge. Sedan har jag fått kompisar att köpa Magicka 4-pack, Terraria 4-pack och ett par Two worlds 2 ^^

Medlem

DoW2 Complete pack

Medlem

Kotor 2 & Trine 2.

Medlem

Max Payne 3, Cryostasis och Crysis 2

Dishonored från GMG för 150kr också (Steamaktiverat spel).

Från början höll jag bara utkik efter Borderlands 2 och Xcom: Enemy Unknown men båda dessa får vänta till det blir bättre pris kanske till sommaren. Tror inte vinterrean kommer göra så stor skillnad på dessa titlar men vi får se.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

En kompis köpte Farming Simulator 2013 åt mig..


signatur

You can't win the game...

Medlem

Har bara blivit Postal 2 och The Walking Dead för min del. Sparar pengarna till vinterrean.

Skägg.
10 Chambers

"Esther", det var allt för denna gången. "Borderlands GOTY", verkar ju annars trevligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Max Payne 3, och kanske Borderlands 2 idag.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Max Payne 3, Cryostasis och Crysis 2

Dishonored från GMG för 150kr också (Steamaktiverat spel).

Från början höll jag bara utkik efter Borderlands 2 och Xcom: Enemy Unknown men båda dessa får vänta till det blir bättre pris kanske till sommaren. Tror inte vinterrean kommer göra så stor skillnad på dessa titlar men vi får se.

Kul att se Cryostasis nämnas. Det är ett spel jag gillar mycket.

Medlem

Farming Simulator 2013
Max Payne 3. Som jag precis klarade av kul spel, var faktist bättre än vad jag trodde.

får se om det dyker upp mera spel man vill ha. många som kommer har man ju "tyvärr" redan.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Rock of Ages och Cargo Commander. Blir kanske även DeusEx Human Revolution.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Awesomenauts och Portal 2

Medlem

Hotline Miami!


signatur

Burn in the light.

Inaktiv

KOTOR 1&2 för att slippa skivorna samt Sins of a solar empire: Rebellion.

Medlem

Heart of Iron 3 complete editon.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Quantum Conondrum

Medlem

Xcom: Enemy unknown. Lätt värt det.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Ingenting! Köpte inget på sommarrean heller.

Medlem

Dragon age eller torchlight II... hmm.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Dishonored och To the moon. Men när ska man hinna spela? :<


signatur

Videomupp

Medlem

Torchlight 2 blev det också, men nu får det vara nog till vinterrean!

Medlem

Köp Killing Floor för €4,50 ni som inte har det. Jag har snart 200 timmar i det

Bästa kartorna/mijöerna i det spelet någonsin.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Köp Killing Floor för €4,50 ni som inte har det. Jag har snart 200 timmar i det

Bästa kartorna/mijöerna i det spelet någonsin.

Grymt spel! Men mina 200 timmar har varit förgäves. Loggade in och tänkte lira lite på Halloween, och upptäckte att alla mina Lvl. 6 karaktärer hade blivit nollställda. Jippi!

Inaktiv

nästan max payne 3.. men beställde en dvd-skiva med gothbrudar från ebay istället.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Paddington:

Köp Killing Floor för €4,50 ni som inte har det. Jag har snart 200 timmar i det

Bästa kartorna/mijöerna i det spelet någonsin.

Grymt spel! Men mina 200 timmar har varit förgäves. Loggade in och tänkte lira lite på Halloween, och upptäckte att alla mina Lvl. 6 karaktärer hade blivit nollställda. Jippi!

Det finns fusk för att få alla till lvl 6 igen om du vill ha det. Och det kan ju vara en lösning om man faktiskt levlat upp ditt legitimt en gång. Eller om man bara vill fuska helt enkelt (inte jag)


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Paddington:

Köp Killing Floor för €4,50 ni som inte har det. Jag har snart 200 timmar i det

Bästa kartorna/mijöerna i det spelet någonsin.

Grymt spel! Men mina 200 timmar har varit förgäves. Loggade in och tänkte lira lite på Halloween, och upptäckte att alla mina Lvl. 6 karaktärer hade blivit nollställda. Jippi!

Det finns fusk för att få alla till lvl 6 igen om du vill ha det. Och det kan ju vara en lösning om man faktiskt levlat upp ditt legitimt en gång. Eller om man bara vill fuska helt enkelt (inte jag)

Nä, inte min stil.

12
Skriv svar