Company of Heroes 2

Medlem

Det intressanta för min del är hur MP ser ut! Jag hoppas inte man måste fixa med skydd mot kylan i den får då blir det segt! Fast kan ju iof vara ett sätt att få lite fart på defensiva spelare!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ser ut som 10-talet är räddat. Nu behövs bara en dator, och för den pengar, och för det ett jobb, och sen tid, fast den tiden åt jobbet upp. Man kanske ska stanna arbetslös med company 1 ändå?

Medlem

Har beta koder! Dock släpps den om några veckor skicka i PM om du vill ha en jag byter/säljer (ingen giveaway tyvärr)

Medlem

Snäll snälla snääääällaaaaa.. Låt Ai:n vara någorlunda smart istället för bara att mata ut gubbar i olika hastigheter beroende på vilken svårighetsgrad man kör på! (Inte campaign mode jag surrar om)

Inaktiv
Skrivet av ro:

CoH 2, Rome 2, DayZ standalone, 2013 är räddat.

COH2 och Relic ägs av THQ som har enorma ekonomiska problem (senaste för några veckor sen kunde de inte betala räntor på lån till en bank men fick någon form av deal med dem).

Jag vill helst inte låta som någon domedagsprofet, men det finns en påtaglig risk att THQ kan gå i konkurs innan våren 2013 när COH2 ska släppas. Skulle det hända lär det bli uppköp av de studios som THQ äger, men hur många andra bolag är intresserade av en studio som jobbar med att släppa RTS-spel på PC?

THQ:s stora sales tiden efter det visar på ett behov av att få in pengar, så om man vill hjälpa till är det kanske bra att kolla om det finns något THQ-ägt spel på Steam nu under rean och köpa om man saknar.

12
Skriv svar