Assassin's creed 3 - Hur går jag ur Crafting menu?

Medlem
Assassin's creed 3 - Hur går jag ur Crafting menu?

Har ett udda problem i AC3.

Kort och gott, jag kommer inte ur Crafting Menu! Har provat Esc, Backspace, att trycka på back, osv. Till slut tvingas jag alt+f4.

Jag har inte lyckats crafta en enda item dock, verkar som att den kör någon form av taskigt utformad tutorial. Någon som kan hjälpa mig klura ut detta?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Har för mig att första gången man är i crafting menu så måste man crafta ett item, tunnor om jag inte minns helt fel. Först måste man köpa trä, och sen göra tunnorna. Prova det!

Medlem

Hm jag hade redan träet, kanske var därför jag misslyckades. Jag köpte ju inget då, men jag kanske måste det även om jag redan hade.

Ska provas, återkommer!

Edit:

Skrivet av Zlampan:

Har för mig att första gången man är i crafting menu så måste man crafta ett item, tunnor om jag inte minns helt fel. Först måste man köpa trä, och sen göra tunnorna. Prova det!

Funkade prima, tackar!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Har kommit 30% i spelet nu och har bara två stycken gubbar som jobbar med cratfing typ..

Tutorial på just crafting och sånt var totalt värdelöst och fattade inte poängen med det,

Har även gjort MASSA uppdrag där man ska rädda någon från en grupp fulingar, sen så springer dom bara iväg :S
Kort:
Jag har bara två arbetare och två lönnmördare, fast jag har gjort en massa uppdrag för att rekrytera fler :S

Medlem

Hm. Har du gjort alla Homestead-uppdrag? Jag vet inte med procent, men jag har väl typ 4-6 pers som jobbar för mig nu.

Dock bara två assassins, har inte klurat ut hur det funkar riktigt.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

för att få fler arbetare så gör man homestead-uppdrag. leta efter en ikon med ett hus på kartan. finns nån i boston, nån i new york och några st i homestead arean.

för att få fler assassins så måste man göra liberate quests i städerna. det finns 3st att rekrytera i var stad har jag för mig. först gör man tre miniquests tre gånger, dvs 9st totalt. typ rädda nån som håller på att bli avrättad eller nåt annat liknande. sen efter det får man möta upp med personen som är ansvarig för det området där du gjorde questsen och kan rekrytera honom/henne.

Medlem

Right. Homesteaden har inte varit några problem för mig, men undrade lite över assassins. Ska hålla utkik efter det andra mötet!

Tack igen för bra tips.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar