Ny Battlefield 3-patch imorgon – FZ har patch notes!

Robot
Ny Battlefield 3-patch imorgon – FZ har patch notes!

Missa inte ändringslistan inför den rykande färska Battlefield 3-patchen som lanseras imorgon till konsol, samt senast den 4 december till pc.

#battlefield-3


Medlem
Ny Battlefield 3-patch imorgon – FZ har patch notes!

Otvivelaktigt tajmat med släppet av Aftermath. Inte oväntat, men inte ovälkommet!

Medlem

hur fan lyckas pc versionen komma sist när konsolerna har invecklade certprocesser?

samtidigt släpp hade de väl ändå kunnat ordna?

Medlem

lol som vanligt har alla pubheroes whinat om vapen som är OP, så här kommer den sedvanliga patchen som "fixar" det. Snart är alla vapen likadana. lmao.
fan släpp bf4 eller nåt så vi slipper denna skiten. eller ännu hellre, lägg ner.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Tror inte att patchen kommer påverka så mycket, 85% kommer fortf. att spela Assault +M16/M416.

och som CliQue bevisade själv, gnälls det inte om att vapnen är OP så gnälls det om att dom inte är lika OP längre.

Ska bli kul att se Aftermatch banorna, börjar tröttna på att spela samma fem banor dag in och dag ut


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Laser M416 och M16 kommer fortfarande vara skjut overkligt bra. M416 lite mindre nu men fortf...

Medlem

Prioriterat till PC, dra åt helvete Dice.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Prioriterat till PC, dra åt helvete Dice.

svinen har dessutom ignorerat majoriteten som ville ha color tweaker (för att slippa blåfiltret). fy fan för dice alltså

Medlem

Battlefield 3 + Premium är ett köp jag ångrar.
Hamnar bland Diablo 3 och Fable 3 i ångerhyllan.

Medlem

Ångrar faktiskt köpet av BF3.

Medlem

Har lirat runt 200 timmar, av de är väl 5-6 timmar premium.
Vanilla och b2k var riktigt roligt. CQ är bara tur och AK banorna är för öppna, "Bandar Desert" gör verkligen skäl för namnet. Hoppas verkligen på aftermath

Medlem

Kanske skulle trimma ned de meter-höga osynliga väggarna som omger nästan allt på AK-maps.

Medlem

Såg tyvärr ingenting i listan som liknade "Nerfed the sun down to a realistic basis and added more realistic colors to the enviroment"

Så tyvärr lär nog Bf3 få stå kvar på hyllan...

Medlem
Skrivet av maxkill:
Skrivet av totte1015:

Prioriterat till PC, dra åt helvete Dice.

svinen har dessutom ignorerat majoriteten som ville ha color tweaker (för att slippa blåfiltret). fy fan för dice alltså

Sluta tro att alla som gnäller på forum är majoriteten.

Inaktiv
Skrivet av maxkill:
Skrivet av totte1015:

Prioriterat till PC, dra åt helvete Dice.

svinen har dessutom ignorerat majoriteten som ville ha color tweaker (för att slippa blåfiltret). fy fan för dice alltså

Ännu ett bevis på Dice (EAs) översitteri.

Medlem

Det är nog mer EA än Dice som ska dra åt helvete.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Såg tyvärr ingenting i listan som liknade "Nerfed the sun down to a realistic basis and added more realistic colors to the enviroment"

Så tyvärr lär nog Bf3 få stå kvar på hyllan...

Hade varit kul om de släppt mod tools, se när allmänheten gör sig av med alla osynliga väggar, dämpar solen, ändrar färgerna så man inte blir helt uttråkad när man spelar t.ex wake eller sharqi.

Tror Dice skulle få sig en chock när de ser hur många som övergår till den här modden istället för deras crap!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Jozo:

Såg tyvärr ingenting i listan som liknade "Nerfed the sun down to a realistic basis and added more realistic colors to the enviroment"

Så tyvärr lär nog Bf3 få stå kvar på hyllan...

Hade varit kul om de släppt mod tools, se när allmänheten gör sig av med alla osynliga väggar, dämpar solen, ändrar färgerna så man inte blir helt uttråkad när man spelar t.ex wake eller sharqi.

Tror Dice skulle få sig en chock när de ser hur många som övergår till den här modden istället för deras crap!

Haha precis. Jag startade upp Bf2 för ett litet tag sen och jag slogs över hur "fräscht" det spelet fortfarande ser ut, mycket tack vare de glada och starka färgerna. Wake Island 2005 är så mycket roligare att spela på än Bf3s motsvarighet, den blir jag bara uttråkad av att spela...

Medlem

hur fan får Xbox de imorgon ? Trodde de var PS3 exlusiva 1 vecka innan (för preium PS3) 4dec för Xbox/Pc Preium och sen alla andra släpp

Medlem

Vad spelar det för roll att patchen släpps först hit eller dit?

Medlem
Skrivet av Valpnos:
Skrivet av maxkill:
Skrivet av totte1015:

Prioriterat till PC, dra åt helvete Dice.

svinen har dessutom ignorerat majoriteten som ville ha color tweaker (för att slippa blåfiltret). fy fan för dice alltså

Sluta tro att alla som gnäller på forum är majoriteten.

gnäller?
det var en öppen omröstning. klara majoriteten ville ha color tweaken.

Attitydskorrigerat // Calle

Medlem

jag stör mig på att dom gör det lättare att man ska få medaljerna tex dragit ner tiden på medaljerna och hur många ribbons det behövs för varje medalj

Medlem

Någon annan som märker att varje patch bara innehåller tweaks och inga bugg fixat? Har inte sett en ända riktigt buggfix på flera månader. Och spelet har skitmånga buggar.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Fyfan vad ni gnäller människor, förut var FZ en positiv webbplats för jag besökte denna sidan innan jag blev medlem.

Nu läser jag alltid massa gnäll och skit, skit tråkigt o läsa. Dom försöker förbättra spelet så alla blir glada o nöjda.

Medlem
Skrivet av Busko:

hur fan får Xbox de imorgon ? Trodde de var PS3 exlusiva 1 vecka innan (för preium PS3) 4dec för Xbox/Pc Preium och sen alla andra släpp

Det var bara för expansionerna, inte patcher. Patcher kan man inte ha special access till, patcher fixar buggar osv och bara för att man har köpt premium så betyder inte det att man får sina buggar fixade snabbare. Och dessutom hade det aldrig funkat om dom gjorde så eftersom servrarna ändras ju till patch versionen, så dom som inte hade haft premium hade ju inte kunnat spela :)!

Medlem

Kan nästan sätta 100kr mitt BF3 kommer bli ospelbart nu med spikes och rubberband effekten av denna uppdatering till PC. Eftersom jag har alltid haft problem efter en uppdatering till BF3. Men men hoppas rejält nu på att det inte blir så denna gång.

Medlem

Tog ett tag innan folk insåg hur otroligt dåligt BF3 verkligen är och hur pass mycket förändrat DICE är.

Hoppas att dom kan dra sig i kragen och gå tillbaks till den goa tiden innan BF3.
BF1942, Vietnam, BF2, BF2142 var alla fantastiska spel som hade otroligt bättre kartor än vad BF3 har idag, fan vad dom har tappat...

Skrivet av XzIa:

Fyfan vad ni gnäller människor, förut var FZ en positiv webbplats för jag besökte denna sidan innan jag blev medlem.

Nu läser jag alltid massa gnäll och skit, skit tråkigt o läsa. Dom försöker förbättra spelet så alla blir glada o nöjda.

Alla gnäller inte, vi försöker faktiskt hålla god ton, men det är inte lätt alltid.

Ha en trevlig dag


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Tog ett tag innan folk insåg hur otroligt dåligt BF3 verkligen är och hur pass mycket förändrat DICE är.

Hoppas att dom kan dra sig i kragen och gå tillbaks till den goa tiden innan BF3.
BF1942, Vietnam, BF2, BF2142 var alla fantastiska spel som hade otroligt bättre kartor än vad BF3 har idag, fan vad dom har tappat...

Visst gjorde det
Tog mig 17 timmar av spelet att inse att det va det mest värdelösa FPS jag spelat på flera år. Buggit, inte fädrigt, inte optimerad, såld av lögner och mycket mer. Otroligt äcklad av allt DICE står för nu. Dom är så gott som döda i mina ögon.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Input laget och audio fixat till ps3 nu. Fan, dom jobbar hårt på dice.

12
Skriv svar