Vad händer just nu?

Medlem
Vad händer just nu?

Här är jag frånvarandes som vanligt från skrivandet, så bara för skojs skull kände jag för att skriva en quick update.

När jag inte spelar LoL eller Trine 2 med polarna (på min Youtube kanal ) så spelas det en hel del Dishonored, som jag tycker är ett fantastiskt kul spel. Var väldigt stort fan av Deus Ex: HR , så att jag gillar detta spel också känns inte som en överraskning.

Här framöver väntas leverans av Sonic spelen till Mega Drive som jag äntligen tog tummen ur skjärten och införskaffade, då jag är stort fan av Sonic och gärna vill äga spelen "på riktigt". Det var längesen jag spelade Sonic 3 och från vad jag minns så älskade jag det spelet när jag var liten... undra om min åsikt har ändrats?

Nu på fredag kommer äntligen det vi alla har väntat på, nämligen den första i nästa generations konsoler... Eller snarare en Nintendo konsol som matchar våran nuvarande generation... Hursomhelst så ska jag banne mig ha en, då jag gillar det mesta Nintendo gör och uppskattar deras kreativitet. Sen får vi ju hoppas på att ryktet om att Retro Studios ska hjälpa till med nästa Zelda-spel är sant!

När december rullar fram så ska jag sätta igång med min egen lilla julkalender här på bloggen (Oj vad originellt...int) och temat till denna kommer jag avslöja senare i veckan!

Tills dess så tycker jag ni kan kika in min Youtube-kanal här , om du gillar Let's Plays eller Dark Souls karaktärer som heter Stig.

#blogg

Vad händer just nu?

"Stig"?? Jobbar inte du för TopGear?

Julkalendrar är alltid kul, roligare blir det om det får en personlig touch.

Själv sitter jag fast i en sån där värdelös svacka då jag inte har tid/ork/lust att spela spel över huvudtaget. Tur att December äntligen är så nära, brukar lyfta mitt humör ju närmre julen vi kommer. Då ska jag damma av min gamla-åldermans-förhistoriska dator och maratonspela Sierras "Kings Quest" och "Space Quest" spel. Good times ahead


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

"Stig"?? Jobbar inte du för TopGear?

Julkalendrar är alltid kul, roligare blir det om det får en personlig touch.

Själv sitter jag fast i en sån där värdelös svacka då jag inte har tid/ork/lust att spela spel över huvudtaget. Tur att December äntligen är så nära, brukar lyfta mitt humör ju närmre julen vi kommer. Då ska jag damma av min gamla-åldermans-förhistoriska dator och maratonspela Sierras "Kings Quest" och "Space Quest" spel. Good times ahead

Låter ju asgrymt! Är själv sugen på att dra ett eget maraton och spela igenom hela Myst-serien!

Brukar du, som jag, bli tunnhårigare av någon oförklarlig anledning när de spelen dras igenom


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha nej då, isåfall skulle min Far ha spelat det spelet ganska mycket

Kan ha att göra med att spelen kommer på Diskett.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
Medlem
Skrivet av fall:

Hej Hej

Hallå?

Inaktiv
Skrivet av luftman:
Skrivet av fall:

Hej Hej

Hallå?

Vän?

Medlem
Skrivet av fall:
Skrivet av luftman:
Skrivet av fall:

Hej Hej

Hallå?

Vän?

Kan du kommunicera med fler än ett ord? upprepade ord räknas ej xD

Inaktiv
Skrivet av luftman:
Skrivet av fall:
Skrivet av luftman:
Skrivet av fall:

Hej Hej

Hallå?

Vän?

Kan du kommunicera med fler än ett ord? upprepade ord räknas ej xD

HAHA, okej. Ska vi bli vänner?

1
Skriv svar