Syberia 3 utannonserat

Robot
Syberia 3 utannonserat

Blir multiformat, släpps omkring 2014 eller 2015.

#syberia, #microids


Medlem
Syberia 3 utannonserat

Mycket bra snabbrecension, den sa allt!


signatur

I don’t puke when I drink. I puke when I don’t.

Medlem

det här ska jag lätt skaffa när det släpps


signatur

God is dead

Medlem

Ettan och tvåan var underbara, så det här blir utan tvekan ett köp.

Medlem

Älskade de första spelen. Alla köpta på gog <3


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Ett måste, ett verkligt måste, inget sådant där "jo, du måste för att", utan ett riktigt genuint måste på personligt plan


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Sögs in som fan av första minns jag. Prövade aldrig tvåan av nån anledning

Denna nyhet känns som:

"...millions of voices suddenly cried out in terror, and were suddenly silenced."

Gissa filmen


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Jag minns att jag älskade tvåan, hoppas de har kvar charmen i nästa spel.

Skrivet av walter_iego:

Denna nyhet känns som:

"...millions of voices suddenly cried out in terror, and were suddenly silenced."

Gissa filmen

"2012"?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av walter_iego:

Denna nyhet känns som:

"...millions of voices suddenly cried out in terror, and were suddenly silenced."

Gissa filmen

"2012"?

Star Wars!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

ah!, men...det borde jag ha förstått


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Woohoo! Älskade första två spelen!

Medlem

1:an spelade man igenom, men 2:an fastnade jag mot slutet. Och ville inte leta efter walkthru såå.. då slutade man att spela istället :/ måste leta fram spelet och köra igenom det nu känner jag.

Medlem

Både syberia 1 och 2 finns på GoG för bra pris!

Medlem
Medlem

Underbart! Blir ett givet köp! Älskade verkligen de spelen.

Medlem

Några av de bästa i mera "modern" tid.


signatur

Nämen!

Medlem

Underbart mysiga spel, tillsammans med Den Längsta Resan, Dreamfall och Lucasarts tidiga äventyrsalster några av de bästa äventyrsspelen som någonsin gjorts.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Detta är ett typexempel på spel där själva spelmekaniken betyder mindre än känslan av delaktighet och en bra story. Precis som med Unchartedspelen. Inte alltid så att spelmekaniken är så fantastisk (man kan ju knappt dö ens om man försöker), men man gör ändå saker som får en att "deltaga" i storyn.....längtar....

Medlem

Inte för att vara sån men hur lyckas man ens finna och väcka en så här gammal och död tråd?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Inte för att vara sån men hur lyckas man ens finna och väcka en så här gammal och död tråd?

Haha, ja det undrar jag också.....reagerade inte ens på att det var en gammal tråd när jag skrev:-)
EDIT: Fast ser nu att det inte var helt konstigt då fz länkar hit från dagens huvudsida.

1
Skriv svar