Assassins Creed 3 (PC) bug?

Medlem
Assassins Creed 3 (PC) bug?

Har helt kört fast i AC i det moment där Achillis lär Connor att köpa virke och skicka konvoj. Jag kan inte skicka konvojen och jag kan inte heller ta mig tillbaka till menyn eller ur den. Ser att folk som spelar på PS3 och Xbox kommer förbi utan problem. Finns det någon på PC som har tagit sig förbi momentet, är det en bug, finns det någon lösning?

Medlem

Har bara spelat på ps3 och inte på pc så jag vet inte om det är samma, men på ps3 så är det så iaf att det är lite bökigt där första gången, man måste köpa trä, bygga tunnor och sedan sälja tunnorna.
Man kan inte trycka på något annat än det som är "rätt" och man kan inte backa. Väldigt dålig "tutorial" ärligt talat. Men försök köpa trä, bygga tunnor och sedan sälja dom, om det inte funkar så är det kanske en bug och då vet jag inte vad du kan göra.

Medlem

Jag hade samma problem, men Zlampan räddade mig.

Problemet är ju att det är otydligt, och man får typ leta sig fram. Som han sa här ovan, köp trä, bygg, tunnor och sälj de. Då ska det funka!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Det löste sig till slut efter envetet runt klickande i craftingmenyerna (gud vet hur de gick till) tackar och bockar för snabba svar.

1
Skriv svar