Imorgon släpps Mass Effect 3: Omega – se släpprullen

Robot
Imorgon släpps Mass Effect 3: Omega – se släpprullen

Nästa enspelarupplevelse låter Shepard kämpa tillsammans med Aria för en bättre rymd.

#mass-effect-3


Medlem
Imorgon släpps Mass Effect 3: Omega – se släpprullen

Ser grymt trevligt ut

Medlem

Varför redan, jag som är så pank

Medlem

Var det bara jag som återvände flera gånger till Aria för jag trodde man skulle få åka och ta tillbaks Omega?

Ska bli roligt att få göra det nu i alla fall.

Inaktiv

Någon som vet vilken tid det släpps?

Medlem
Skrivet av AstralBuhlman:

Var det bara jag som återvände flera gånger till Aria för jag trodde man skulle få åka och ta tillbaks Omega?

Trodde samma sak. Så fort hon sa att Cerberus tagit över Omega så kunde man ju tro att uppdraget hade varit att ta tillbaka stationen istället för de andra, lite smått mesiga, uppdragen.

Har iaf fyllt på lite Bioware points (varför finns dessa points ens kvar? ) och skaffade ett par dlc som fanns att köpa. Blir att köra igenom detta lite snabbt så allt är klart tills FC3 kommer ut =X

Medlem

kvinnliga turians, äntligen!

Medlem
Medlem

imorn vid 18 tiden då


signatur

no i will not go loladin no not at all

Medlem

Gaaah ah jag kollade nyss... släpps nån gång då!

Testpilot

Jag kör en ny omgång i ME3 enbart för att kunna hoppa in och befria Omega i detta DLC.

Medlem

Att äntligen släppa en kvinnlig Turian på ett DLC var ett fult drag tyckte jag. Hon ser iaf bättre ut än den kvinnliga versionen av Krogans, som man inte ens fick se tydligt. Hon bar ju en dräkt över sig hela tiden så man bara såg ögonen, likt en vanlig Krogan. Vet inte om det var ett beslut pågrund av att dom hade ont om tid som dom gjorde en så dålig version av female krogans.

Aja nu har man iaf fått se en kvinnlig Turian, yaay...

Medlem

Nej usch. Jag är inte intresserad av varken Omega eller Aria själv. Ett Harbinger DLC är det enda jag är intresserad av. Skall kolla detta på youtube sen. Precis som jag gjorde Med Leviathan.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Har inte varit så sugen på DLC till Mass Effect 3, men direkt när jag får pengar så ska jag skaffa Leviathan och Omega DLCet. Denna trailer gav mig gåshud!

Medlem

Älskade Leviathan och kommer definitivt köpa detta! Ser riktigt grymt ut! Hoppas de fortsätter fylla ut ME3 med nya upplevelser

Medlem

Minns den tid då man väntade som en tok på ME DLC men det är en lång tid sen nu.

Medlem
Skrivet av Sevenix:

Musiken är Two Steps from Hell
http://www.youtube.com/watch?v=jIxas0a-KgM

Nästan lika episk som Heart of Courage
http://www.youtube.com/watch?v=-cXmBUHZ3AQ

Medlem

Har precis spelat igenom denna nu, och ... BÄSTA DLC till Mass Effect 3 någonsin! \o/

Är detta DLC nummer 14? Svårt att hålla reda på allt som släppts.

Trist att man sitter här med en oöppnad box, kanske borde man ha väntat på en GOTY-version (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Är detta DLC nummer 14? Svårt att hålla reda på allt som släppts.

Trist att man sitter här med en oöppnad box, kanske borde man ha väntat på en GOTY-version (?)

Det tredje DLCet vi behöver betala för. Allt annat än gratis!

Skrivet av Arizato:
Skrivet av walter_iego:

Är detta DLC nummer 14? Svårt att hålla reda på allt som släppts.

Trist att man sitter här med en oöppnad box, kanske borde man ha väntat på en GOTY-version (?)

Det tredje DLCet vi behöver betala för. Allt annat än gratis!

OK, tackar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar