New Super Mario Bros. 2 får klassiska Mario-banor

Robot
New Super Mario Bros. 2 får klassiska Mario-banor

Nintendo släpper DLC som är gratis fram till den 31 januari. I Japan.

#nintendo, #new-super-mario-bros-2


Medlem
New Super Mario Bros. 2 får klassiska Mario-banor

Jag fattade vad han sa från början. Hannah Minx har lärt mig. Och när dom säger Super Mario Bros....

Skulle vilja ha HELA 1-2-3:an


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Varför ska Mario vara så jävla pengakåt?

Medlem

Såå, kommer det också NYA spel från Nintendo? Ja vet många, inklusive mig själv, skämtar om att Nintendo släpper samma spel med lite puts o nytt lager smink o så men när de faktiskt gör det så då vet man att de har slut på ideér...

Nu känns de bara som att de säger; "titta vad vi kan göra, vi kan göra detta o ändå bli stinna som svin på era pengar för ni köper allt vi ger ut".


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

inK
Medlem
Skrivet av DAoG:

Varför ska Mario vara så jävla pengakåt?

Han får ju extraliv för hundra pengar!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Jag hade gärna köpt Super Mario World om de sålde det, gärna o-rört dvs ingen ny grafik o grejer!

Medlem

Åh, tack för upplysningen! Hade förmodligen missat det om ni inte skrivit om det, har vanligtvis inte mitt 3DS igång när jag är hemma och inte uppkopplad mot nätet när jag är borta. Japanska e-shoppen var nere nu när jag skulle hämta det, men låter jag den vara igång över natten kanske det är nedladdat imorgon så att jag kan testa ^_^


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

Några saker här, vårat Super Mario 2 är bättre än det andra. Det hade dessutom varit roligare om de de behållit grafiken från de gamla spelen, fast uppdaterat gamla mario med de nya funktionerna.

Super Mario 3 är det bästa mariot som gjorts.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Varför ska Mario vara så jävla pengakåt?

För han vill köpa roliga svampar ..

Medlem

Körde igenom banorna förut, och dom var ganska kul faktiskt Vet dock inte om jag skulle betala ens 16kr för dom, men så längde det är gratis är det ju alltid gott ^^ Sedan var dom väldigt lätta, men just detta paketet har bara 1/5 stjärnor i svårighetsgrad. Skulle gärna vilja testa det svåraste DLC:t dom har, men jag är lite för snål

Kan nämnas också att detta släpptes för att fira 300 miljarder insamlade mynt sedan spelet kom ut! Dev. team ville fira tillfället, därför är det gratis till att börja med. Dessutom hade dom via enkäter frågat folk vilken typ av banor paketet skulle innehålla, därför blev det gamla klassiker


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

1
Skriv svar