Skyrim-tillägg fortfarande på väg till Playstation 3

Robot
Skyrim-tillägg fortfarande på väg till Playstation 3

Bethesda klargör att de ännu inte gett upp att få ut sina extraupplevelser till senaste Elder Scrolls-titeln till Playstation 3, men mer än så är oklart.

#the-elder-scrolls-iii-morrowind, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda-softworks


Medlem
Skyrim-tillägg fortfarande på väg till Playstation 3

Är själv en xbox/PC spelare men tycker fan synd om er PS3 användare...

Skyrim där sparfilerna fuckaar upp och DLC aldrig kommer,

CoD releaser där spelet inte ens är spelbart för många, där de hänger sig med mera.

CS:GO som aldrig tycks släppas och inte ett ljud har Sony sagt..

Blev hackat i april 2011, och en massa uppgifter läckte ut. Och så släcktes PS3 network ner i ca 1 månad här.. Betydligt längre i asien om ja inte minns fel..

Har säkert missat något, men hoppas att Sony tar sig samman snart och fixar allt, för att annars så tror jag inte att PS4:an kommer att sälja så bra...


signatur
Medlem
Skrivet av Davwve:

Är själv en xbox/PC spelare men tycker fan synd om er PS3 användare...

Skyrim där sparfilerna fuckaar upp och DLC aldrig kommer,

CoD releaser där spelet inte ens är spelbart för många, där de hänger sig med mera.

CS:GO som aldrig tycks släppas och inte ett ljud har Sony sagt..

Blev hackat i april 2011, och en massa uppgifter läckte ut. Och så släcktes PS3 network ner i ca 1 månad här.. Betydligt längre i asien omjag inte minns fel..

Har säkert missat något, men hoppas att Sony tar sig samman snart och fixar allt, för att annars så tror jag inte att PS4:an kommer att sälja så bra...

Inte för att jag har en konsol. Men behöver inte ni xbox lirare betala för att köra online

Medlem
Skrivet av zobino:
Skrivet av Davwve:

Är själv en xbox/PC spelare men tycker fan synd om er PS3 användare...

Skyrim där sparfilerna fuckaar upp och DLC aldrig kommer,

CoD releaser där spelet inte ens är spelbart för många, där de hänger sig med mera.

CS:GO som aldrig tycks släppas och inte ett ljud har Sony sagt..

Blev hackat i april 2011, och en massa uppgifter läckte ut. Och så släcktes PS3 network ner i ca 1 månad här.. Betydligt längre i asien omjag inte minns fel..

Har säkert missat något, men hoppas att Sony tar sig samman snart och fixar allt, för att annars så tror jag inte att PS4:an kommer att sälja så bra...

Inte för att jag har en konsol. Men behöver inte ni xbox lirare betala för att köra online

Jo de behöver vi, jag betalade själv ca 350kr för 14månaders xbox live nu sist. Och kan säga dig att jag betalar hellre en summa pengar för att få allt att fungera så bra som möjligt. Än gratis och buggit å halvdana spelportar som PS3 användarna tyvärr får uppleva..

Men sen så kostar också PS3 ca 500kr mer än vad ett xbox gör så de jämnar ut sig..


signatur
Medlem

Börjar lukta Duke nukem om detta löfte.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av Davwve:
Skrivet av zobino:
Skrivet av Davwve:

Är själv en xbox/PC spelare men tycker fan synd om er PS3 användare...

Skyrim där sparfilerna fuckaar upp och DLC aldrig kommer,

CoD releaser där spelet inte ens är spelbart för många, där de hänger sig med mera.

CS:GO som aldrig tycks släppas och inte ett ljud har Sony sagt..

Blev hackat i april 2011, och en massa uppgifter läckte ut. Och så släcktes PS3 network ner i ca 1 månad här.. Betydligt längre i asien omjag inte minns fel..

Har säkert missat något, men hoppas att Sony tar sig samman snart och fixar allt, för att annars så tror jag inte att PS4:an kommer att sälja så bra...

Inte för att jag har en konsol. Men behöver inte ni xbox lirare betala för att köra online

Jo de behöver vi, jag betalade själv ca 350kr för 14månaders xbox live nu sist. Och kan säga dig att jag betalar hellre en summa pengar för att få allt att fungera så bra som möjligt. Än gratis och buggit å halvdana spelportar som PS3 användarna tyvärr får uppleva..

Men sen så kostar också PS3 ca 500kr mer än vad ett xbox gör så de jämnar ut sig..

Sant. Blire konsol köp så blir det trogna microsoft som vinner

Medlem

PSN var ju nere nu tidigare i höst pga source code hackning eller något.. Någon grupp som fick själva patchnyckeln så de kan patcha konsolen hur de vill själv. Går ej att stoppa på något sätt

ZF
Medlem
Skrivet av Davwve:

Är själv en xbox/PC spelare men tycker fan synd om er PS3 användare...

Skyrim där sparfilerna fuckaar upp och DLC aldrig kommer,

CoD releaser där spelet inte ens är spelbart för många, där de hänger sig med mera.

CS:GO som aldrig tycks släppas och inte ett ljud har Sony sagt..

Blev hackat i april 2011, och en massa uppgifter läckte ut. Och så släcktes PS3 network ner i ca 1 månad här.. Betydligt längre i asien om ja inte minns fel..

Har säkert missat något, men hoppas att Sony tar sig samman snart och fixar allt, för att annars så tror jag inte att PS4:an kommer att sälja så bra...

alla har vi våra små problem...

var det inte nått Xboxspel som raderade sparfiler nyligen bara man spelade med nån som hade en mixtrade sparfil. låter inte så stabilt direkt, kanske antivirus borde ingå i Liveavgiften också?

Medlem

Många som gnäller på Sony har inte en aning om vad de pratar om, som vanligt. Det som blev hackat i år var konsolen vilket gör piratkopiering lättare, inte själva tjänsten PSN. (Både 360 och Wii har varit hackade i åratal).

Och att fortfarande komma dragandes med att PS3 alltid får sämre portar är som att påstå att alla Xbox 360 fortfarande får RLOD, idag är det lika vanligt att PS3-versionen är bättre som att 360-versionen är det...

Medlem
Skrivet av zobino:

Sant. Blire konsol köp så blir det trogna microsoft som vinner

Från företaget som tog tre år på sig innan de fick ut en stabil konsol, utan det s.k. Red Ring of Death...
Även första Xboxen hade många problem, nä aldrig mer hårdvara från M$.

1
Skriv svar