Kooperativ uppvisning från Far Cry 3

Robot
Kooperativ uppvisning från Far Cry 3

Lär känna de färgstarka karaktärerna i Far Cry 3:s kooperativa onlineläge med hjälp av en färsk rulle.

#far-cry-3, #ubisoft-massive


Inaktiv
Kooperativ uppvisning från Far Cry 3

Jag var grymt pepp på 2:an, och blev lika besviken när jag väl fick sätta tänderna i det. Mina förhoppningar är inte höga, men jag blir gärna överraskad. Jag kommer iaf invänta recensionerna.

Medlem

Kul att ni börjar använda YouTube mer och mer till sånt här, så slipper man leta upp varje video själv på YT för att se dem i bra kvalité!

Medlem
Skrivet av anon_19389:

Jag var grymt pepp på 2:an, och blev lika besviken när jag väl fick sätta tänderna i det. Mina förhoppningar är inte höga, men jag blir gärna överraskad. Jag kommer iaf invänta recensionerna.

http://www.fz.se/artiklar/recension/20121121/far-cry-3

Medlem

Hoppas inte att coopläget degraderas från vanliga sp-läget vad beträffar uppdrag och dylikt.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Spelade lite av COOP:en på Dreamhack. Jag tyckte den var helt okej; jag kan lätt spela den igen.


signatur

Baaaoow Chicka Baoo Waaaoow

Medlem

Var lite Meh! inställd till spelet, sedan såg jag TotalBiscuits WTF is och vart rätt så sugen, det kan nog tänkas bli köp.

Ähh, Fook it, köpte det precis från Greenmangaming.com, är dom stabila, nån som vet?

30 % rabatt så det vart bara $35, eller ~245 spänn.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

någon som vet om man MÅSTE vara 4 spelare om man kör Co-Op online, eller är det 2 TILL 4 spelare?

tka
Medlem

Verkar lite jobbigt att behöva spela i slowmotion, och med konstiga kamera-förflyttningar runt karaktären varje gång man skjuter och slår på någon/något. Men det är väl modernt..

Medlem
Skrivet av anon_19389:

Jag var grymt pepp på 2:an, och blev lika besviken när jag väl fick sätta tänderna i det. Mina förhoppningar är inte höga, men jag blir gärna överraskad. Jag kommer iaf invänta recensionerna.

Verkar skapligt bra om man säger så

http://www.metacritic.com/game/xbox-360/far-cry-3

Medlem

Ärligt börjar det inte bli lite för mycket om FarCry nu?
Snart har man väl sett hela spelet i snuttar...

Och får vänta på mitt förbeställda spel då tjuvar stal lastbils leveransen av FarCry. Men har Hitman så ok att vänta några veckor


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

Ärligt börjar det inte bli lite för mycket om FarCry nu?
Snart har man väl sett hela spelet i snuttar...

Och får vänta på mitt förbeställda spel då tjuvar stal lastbils leveransen av FarCry. Men har Hitman så ok att vänta några veckor

Va inte det Assasins Creed som stals? mitt Far Cry är på g till brevlådan nu iaf

Medlem
Skrivet av trashlight:
Skrivet av chopper:

Ärligt börjar det inte bli lite för mycket om FarCry nu?
Snart har man väl sett hela spelet i snuttar...

Och får vänta på mitt förbeställda spel då tjuvar stal lastbils leveransen av FarCry. Men har Hitman så ok att vänta några veckor

Va inte det Assasins Creed som stals? mitt Far Cry är på g till brevlådan nu iaf

Precis det var Asscreed 3 som stals, -de kopior som skulle till Nederländerna. Så såvidare det inte stulits en till lastbil typ idag så snackar han goja.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av tka:

Verkar lite jobbigt att behöva spela i slowmotion, och med konstiga kamera-förflyttningar runt karaktären varje gång man skjuter och slår på någon/något. Men det är väl modernt..

Slow-mo är fortfarande ballt och knappast något modernt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av trashlight:
Skrivet av chopper:

Ärligt börjar det inte bli lite för mycket om FarCry nu?
Snart har man väl sett hela spelet i snuttar...

Och får vänta på mitt förbeställda spel då tjuvar stal lastbils leveransen av FarCry. Men har Hitman så ok att vänta några veckor

Va inte det Assasins Creed som stals? mitt Far Cry är på g till brevlådan nu iaf

Precis det var Asscreed 3 som stals, -de kopior som skulle till Nederländerna. Så såvidare det inte stulits en till lastbil typ idag så snackar han goja.

Trevlig kommentar. men jag snackar väldigt sällan goja. Sändningen blev stulen. Var vet jag inte då jag beställt från HD WOW. De har kontor i hongkong. De skickade ett mail men de letar en annan leverantör/lager nära mig (Sverige)
Blir väl bara några dagars försening så jag överlever Bra service har de och snackar inte goja de heller. Spel är tydligen stöld begärligt när det handlar om stora titlar.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar