Far Cry 3 och betygen

Skägg.
10 Chambers
Far Cry 3 och betygen

Idag släpps #Far Cry 3 och det ska bli väldigt intressant att se vad folk tycker om det. Jag blev som sagt inte särskilt impad, varken storyuppdragen eller allt fluff runtomkring på den tropiska ön gav mig en spelupplevelse utöver det vanliga. Visst, det glimrade till vissa stunder men oftast kändes det matt.

[eos_image="700729;w455"]En av ljuspunkterna[/eos_image]

Jag använder sällan Metacritic som referens men jag kunde inte låta bli att snegla på genomsnittet. Hela 92 på Xbox 360 och 88 för Windows-versionen. Det sätter Far Cry 3 på kartan som årets spel för många.

Multiplayer återstår att testa, det är alltid lite komplicerat innan ett spel har släppts officiellt. Är det helt fantastiskt ska jag utvärdera betyget men då ska också mycket till.

#blogg


signatur
Testpilot
Far Cry 3 och betygen

Ställer mig starkt tvekande till spelet , har dock köpt det till rabatterat pris och skall ge det en svängom och se om det duger.

Min första test med ett ubisoft spel på många år bör tilläggas.

Medlem

de tidigare spelen var riktigt bra så jag tror på den nya!

Medlem
Skrivet av papaz1:

de tidigare spelen var riktigt bra så jag tror på den nya!

Ettan var riktigt bra och tvåan var IMO ett stort skämt. De respawnande outposts, medicin jagande och repetitiva uppdragen gjorde spelet till ett riktigt bottennapp

Jag har beställt det för 189:- Suger det så suger det, men lite nöje för pengarna vill man gärna få.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Snyggt är det i alla fall, den saken är klar. Är inget fan av serien direkt, men jag testar det nog nån gång (läs: efter årets vinter-Steamrea).

1
Skriv svar