Testa Skrillex - The Game

Robot
Testa Skrillex - The Game

En retrohyllning till Zelda eller pixligt marknadsföringsknep - kanske båda.


Medlem
Testa Skrillex - The Game

Väntade mig någon sorts film på gameplay... (?)


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Men vafan.. för det första gör han inte ens dubstep, det heter brostep eftersom det innehåller mindre wooble robotic sexytime jämfört med dubstep.

Sedan dom som verkligen är dubstep kungar är dom som gör underground dubstep i Storbritannien. Där kan man snacka om riktig och bra dubstep. allt annat är mesigt och skit och kan inte ens förtjäna sig att kalla sig för dubstep.

Och skrillex förtjänar inte ens att vara med i ett spel.

Medlem

Om man spelar upp videon utan ljud kan man föreställa sig att ljusbeamsen och explosionerna är marsianerna från War of The Worlds som blastrar skrillex-fans.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Väntade mig någon sorts film på gameplay... (?)

Gud (jag) hör bön!


signatur
Medlem

Men vad är det för jävla dynga..?

x2...

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hipshot:

Väntade mig någon sorts film på gameplay... (?)

Gud (jag) hör bön!

Det där var ju iofs asdåligt - det var helt klart ett misstag att fixa det där felet.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hipshot:

Väntade mig någon sorts film på gameplay... (?)

Gud (jag) hör bön!

Det där var ju iofs asdåligt - det var helt klart ett misstag att fixa det där felet.

Guds vägar äro outgrundliga.


signatur
Medlem
Skrivet av Zlither:

Men vafan..

[...]

Och skrillex förtjänar inte ens att vara med i ett spel.

Han har lyckats, är miljonär och har knappast gjort det genom att vara en blodig diktator utan att göra musik som vissa människor tycker om. DEAL WITH IT.

Kan du göra bättre ifrån dig? Gör något, om jag gillar det så ska jag göra allt jag kan för att sprida det. Tills dess...

Medlem

Måste...gå.....emot....strömmen!

Tack för gratisspelet, inte det bästa i världen men som sagt, gratis.

Till övriga "OMG /crycry /emocut /cut /cut HAN FÖRTJÄNAR INTE /cut /cut /WAAAH INTE RIKTIG DUBSTEP /waah /crycry /sadface"

Så vad kan jag säga? Jag lyssnar vanligtvis inte på dubstep, brostep, shitstep eller någon form av steppning öht, men om en artist har fans så har han ju det av en anledning, känns ganska fruktlöst att gråta över det, eller hur Zlither?

Medlem

Fy vad jag hatar dubstep

Medlem
Skrivet av Zlither:

Men vafan.. för det första gör han inte ens dubstep, det heter brostep eftersom det innehåller mindre wooble robotic sexytime jämfört med dubstep.

Sedan dom som verkligen är dubstep kungar är dom som gör underground dubstep i Storbritannien. Där kan man snacka om riktig och bra dubstep. allt annat är mesigt och skit och kan inte ens förtjäna sig att kalla sig för dubstep.

Och skrillex förtjänar inte ens att vara med i ett spel.

Sånt jäkla tjat om riktig och inte riktig musik..
Låt folk lyssna på det dom vill.. Musik ska sprida glädje, istället bråkar folk över musik och hatar alla som lyckas!

Precis som King of Pop och King of Rock N Roll.. Så är Skrillex och Guetta mfl kungarna av dansmusik vare sig du vill eller inte.

Säljer mest, Största spelningar = Största namn..
Man behöver inte gilla Skrillex eller Bieber .. men dom är på toppen av sina genren!

Medlem

Värsta skiten av skiten jag någonsin hört och sett på bra länge.. Give back my 15sec of life.

Medlem
Skrivet av Zlither:

Men vafan.. för det första gör han inte ens dubstep, det heter brostep eftersom det innehåller mindre wooble robotic sexytime jämfört med dubstep.

Sedan dom som verkligen är dubstep kungar är dom som gör underground dubstep i Storbritannien. Där kan man snacka om riktig och bra dubstep. allt annat är mesigt och skit och kan inte ens förtjäna sig att kalla sig för dubstep.

Och skrillex förtjänar inte ens att vara med i ett spel.

Alla sub genrer till dubstep så som "brostep" kan ju vara det töntigaste jag hört.

Medlem
Skrivet av Kidicarus:
Skrivet av Zlither:

Men vafan.. för det första gör han inte ens dubstep, det heter brostep eftersom det innehåller mindre wooble robotic sexytime jämfört med dubstep.

Sedan dom som verkligen är dubstep kungar är dom som gör underground dubstep i Storbritannien. Där kan man snacka om riktig och bra dubstep. allt annat är mesigt och skit och kan inte ens förtjäna sig att kalla sig för dubstep.

Och skrillex förtjänar inte ens att vara med i ett spel.

Sånt jäkla tjat om riktig och inte riktig musik..
Låt folk lyssna på det dom vill.. Musik ska sprida glädje, istället bråkar folk över musik och hatar alla som lyckas!

Precis som King of Pop och King of Rock N Roll.. Så är Skrillex och Guetta mfl kungarna av dansmusik vare sig du vill eller inte.

Säljer mest, Största spelningar = Största namn..
Man behöver inte gilla Skrillex eller Bieber .. men dom är på toppen av sina genren!

Ursäkta, men det Zlither försöker säga är det att han inte tillhör samma sub genre av musik. Han klankar inte ner på själva artisten i sig i den mening.

Dock samtidigt så har alla sina egna åsikter och får gilla vad de vill, och att kalla andras musik skit är att inte visa respekt för sina medmänniskors åsikter.

zsm
Medlem
Skrivet av Zlither:

Men vafan.. för det första gör han inte ens dubstep, det heter brostep eftersom det innehåller mindre wooble robotic sexytime jämfört med dubstep.

Sedan dom som verkligen är dubstep kungar är dom som gör underground dubstep i Storbritannien. Där kan man snacka om riktig och bra dubstep. allt annat är mesigt och skit och kan inte ens förtjäna sig att kalla sig för dubstep.

Och skrillex förtjänar inte ens att vara med i ett spel.

http://knowyourmeme.com/photos/200420-neil-degrasse-tyson-rea...

Medlem

Han var fortfarande bättre när han var med i From First To Last..

Medlem

Varför är det mycket hate mot Skrillex som det står i artikeln? Jag lyssnar inte på honom och vet typ ingenting om jäveln så jag har ingen susning.

Är det för han ser ut som han stoppat huvudet i en mixer eller?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Skrillex har stempeln "godkänt av IceMan" nuff said!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Det är inte tillräckligt coolt att tycka att Skrillex är bra, that's the problem. Tacka vet jag hardcore extreme dubstep från en liten stad i södra Elfenbenskusten, Abidjan. Allt annat är töntigt skit som knappast får kallas dubstep.

Medlem
Skrivet av Spooner:
Skrivet av Zlither:

Men vafan..

[...]

Och skrillex förtjänar inte ens att vara med i ett spel.

Han har lyckats, är miljonär och har knappast gjort det genom att vara en blodig diktator utan att göra musik som vissa människor tycker om. DEAL WITH IT.

Kan du göra bättre ifrån dig? Gör något, om jag gillar det så ska jag göra allt jag kan för att sprida det. Tills dess...

Så jag får inte uttrycka min åsikt att jag anser det han gör inte är dubstep och är dåligt och han har inte gjort sig så förtjänt att hamna med i ett spel utan att jag ska ett mothugg som säger (kan du göra bättre själv?)

Nä jag kan inte göra dubstep, och har inte ens tänkt tanken på att lägga ner tid på att göra musik via datorn.
Jag anser endast att så bra är han inte, finns dom som är bättre. Och jag kommer än hålla mig till att det är brostep han gör och inte dubstep. Det är två olika genrer. Man hör skillnad.

Medlem
Skrivet av Javas:

Varför är det mycket hate mot Skrillex som det står i artikeln? Jag lyssnar inte på honom och vet typ ingenting om jäveln så jag har ingen susning.

Är det för han ser ut som han stoppat huvudet i en mixer eller?

Det hatet som är mot honom vet jag inte varför andra har, men det jag själv har mot är för han (borde egentligen ha mot andra som tror han gör dubstep) är att det han gör är trams. Jag har inget emot real stuffs som te.x det från england. Alltså riktig dubstep, för det är i princip i det landet det föddes.

Sen att han kör med piercings är inget att bilda hat mot, för jag har själv, det är endast grottmän som vresar upp sig för folk går runt i piercingar.

Medlem
Skrivet av Kidicarus:
Skrivet av Zlither:

Men vafan.. för det första gör han inte ens dubstep, det heter brostep eftersom det innehåller mindre wooble robotic sexytime jämfört med dubstep.

Sedan dom som verkligen är dubstep kungar är dom som gör underground dubstep i Storbritannien. Där kan man snacka om riktig och bra dubstep. allt annat är mesigt och skit och kan inte ens förtjäna sig att kalla sig för dubstep.

Och skrillex förtjänar inte ens att vara med i ett spel.

Sånt jäkla tjat om riktig och inte riktig musik..
Låt folk lyssna på det dom vill.. Musik ska sprida glädje, istället bråkar folk över musik och hatar alla som lyckas!

Precis som King of Pop och King of Rock N Roll.. Så är Skrillex och Guetta mfl kungarna av dansmusik vare sig du vill eller inte.

Säljer mest, Största spelningar = Största namn..
Man behöver inte gilla Skrillex eller Bieber .. men dom är på toppen av sina genren!

ha jag sagt att folk inte får lyssna på vad dom vill? Läs igen grabben du missade en massa jag skrev

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Zlither:

Och jag kommer än hålla mig till att det är brostep han gör och inte dubstep. Det är två olika genrer. Man hör skillnad.

Medlem

Skrillex är typ som Justin bieber

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Skrillex är typ som Justin bieber

Ung, Framgångsrik och Ekonomiskt oberoende!

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Zlither:

Och jag kommer än hålla mig till att det är brostep han gör och inte dubstep. Det är två olika genrer. Man hör skillnad.

http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/000/015/orly...

Komiskt att du försöker dumförklara mig genom internet memes. Grattis du visar bara själv hur korkad du är

Medlem
Skrivet av Zlither:

Men vafan.. för det första gör han inte ens dubstep, det heter brostep eftersom det innehåller mindre wooble robotic sexytime jämfört med dubstep.

Sedan dom som verkligen är dubstep kungar är dom som gör underground dubstep i Storbritannien. Där kan man snacka om riktig och bra dubstep. allt annat är mesigt och skit och kan inte ens förtjäna sig att kalla sig för dubstep.

Och skrillex förtjänar inte ens att vara med i ett spel.

Det är inte så mycket wooble som du påstår i äldre underground dubstep heller
Skrillex mjölkar bara så mkt ljud som möjligt och jag skulle vilja säga att han är i framkant av hur mycket wooble man kan ha!

http://www.youtube.com/watch?v=yvbrovEDXKE
Ta och lyssna på Distance låten jag länkade ovanför. Det är halv takten (samma som i reggae) som gör det till dubstep.

Medlem

"This video has been removed by the user"

Medlem
12
Skriv svar