Far cry 3 hjälp

Medlem
Far cry 3 hjälp

Jo jag förhandsbokade far cry 3 för några dagar sedan från webhallen, och om man förbokar det för man 2 extra uppdrag och lite andra saker. Jag fick det idag och när jag öppnade fodralet så var det inga sånna här koder som man brukar skriva in för att få sakerna. Så nu undrar jag, ska det följa med koder eller är det redan i spelet?

Medlem

Kolla din mail, du ska kunna aktivera dessa koder på webhallens hemsida. Jag gjorde det alldeles nyss.

Medlem
Skrivet av znokker:

Kolla din mail, du ska kunna aktivera dessa koder på webhallens hemsida. Jag gjorde det alldeles nyss.

Tack så mycket! blev nästan lite orolig. Kom till webhallens hemsida och så kom det massa koder, så nu är det bara att skriva in dom i spelet då?

Medlem

Jag antar nog det

Medlem
Skrivet av znokker:

Jag antar nog det

en fråga till. fick du the lost expedition edition?

Medlem

Exakt vilka DLC'er fick ni via Webhallens förbokningserbjudande?

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Exakt vilka DLC'er fick ni via Webhallens förbokningserbjudande?

The warrior pack, The predator pack och The hunter pack, Men alla som förhandsbokade skulle visst få the lost expedition edition men jag fick då inte den...

Medlem
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av Fuidama:

Exakt vilka DLC'er fick ni via Webhallens förbokningserbjudande?

The warrior pack, The predator pack och The hunter pack, Men alla som förhandsbokade skulle visst få the lost expedition edition men jag fick då inte den...

Ah ok thx.

På vissa utvalda MediaMarkt butiker kan man fortfarande köpa dessa "förboknings"-uppdrag för 49:-


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

är det bara online material?


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av Banditen:

är det bara online material?

--Warrior Pack--
Singleplayer: 2 Exclusive Tribal Tattoos, A handcrafted Dagger
Multiplayer: Early Access to the tattoo editor

--Hunter Pack--
Singleplayer: 1 Fully equipped M700 Hunting Rifle (ljuddämpare och "bästa" kikarsiktet), 3 collector's hunting skins for the M700

--Predator Pack--
Singleplayer: Exclusive rare predators (Black Panther, White Tiger, Thylacine, Red Vulture)
Multiplayer: Predator Bow

--The Lost Expiditions--
Singleplayer: 2 maps adding 40 minutes of gameplay
Multiplayer: Type 10 Japanese WW2 Flare Gun

De som köpte Insane Edition får också med
--Monkey Business--
Singleplayer: 4 Unique Missions
Multiplayer: 2 Exclusive END-OF-MATCH Sequences

FC3 Insane Edition kostar ca 100kr mer än standard edition (webhallens priser till PC).

Medlem
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av Banditen:

är det bara online material?

--Warrior Pack--
Singleplayer: 2 Exclusive Tribal Tattoos, A handcrafted Dagger
Multiplayer: Early Access to the tattoo editor

--Hunter Pack--
Singleplayer: 1 Fully equipped M700 Hunting Rifle (ljuddämpare och "bästa" kikarsiktet), 3 collector's hunting skins for the M700

--Predator Pack--
Singleplayer: Exclusive rare predators (Black Panther, White Tiger, Thylacine, Red Vulture)
Multiplayer: Predator Bow

--The Lost Expiditions--
Singleplayer: 2 maps adding 40 minutes of gameplay
Multiplayer: Type 10 Japanese WW2 Flare Gun

De som köpte Insane Edition får också med
--Monkey Business--
Singleplayer: 4 Unique Missions
Multiplayer: 2 Exclusive END-OF-MATCH Sequences

FC3 Insane Edition kostar ca 100kr mer än standard edition (webhallens priser till PC).

Men visst följer lost expedition med om man Har förhandsbokat det?

Medlem
Skrivet av XxshadowxX:

Men visst följer lost expedition med om man Har förhandsbokat det?

Insane Edition innehöll allting, så jag skaffade en sån version =I 100kr mer kändes rätt okej för att få alla DLC'erna.

Webhallen själva erbjöd inte The Lost Expedition DLC'n, men att döma av bilden på fodralet så skulle den finnas med oavsett. Antar att om era fodral ser ut som den gör på bilden så borde det finnas med en kod:
http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/105553-far_cry_3

Som ni säkert vet så måste ni ha ett UPlay konto för att få tillgång till DLC'erna?
Jag var iaf tvungen att skaffa ett UPlay konto, plus deras spelklient.

Origin
Steam
UPlay

Undrar hur många fler de finns =o.
Måste ändå säga att jag gillar Ubisofts variant. De ger poäng när man klarat vissa achievements så man kan låsa upp lite småsaker till spelet. Ett extra Quest samt ett vapen i singleplayer (dock var man tvungen att betala för vapnet sedan), special tatuering i MP och en wallpaper.

Funnits liknande system till flera titlar innan FC3 men för er som inte direkt brytt er så kanske det kan vara något att titta på :3

Medlem
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av XxshadowxX:

Men visst följer lost expedition med om man Har förhandsbokat det?

Insane Edition innehöll allting, så jag skaffade en sån version =I 100kr mer kändes rätt okej för att få alla DLC'erna.

Webhallen själva erbjöd inte The Lost Expedition DLC'n, men att döma av bilden på fodralet så skulle den finnas med oavsett. Antar att om era fodral ser ut som den gör på bilden så borde det finnas med en kod:
http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/105553-far_cry_3

Som ni säkert vet så måste ni ha ett UPlay konto för att få tillgång till DLC'erna?
Jag var iaf tvungen att skaffa ett UPlay konto, plus deras spelklient.

Origin
Steam
UPlay

Undrar hur många fler de finns =o.
Måste ändå säga att jag gillar Ubisofts variant. De ger poäng när man klarat vissa achievements så man kan låsa upp lite småsaker till spelet. Ett extra Quest samt ett vapen i singleplayer (dock var man tvungen att betala för vapnet sedan), special tatuering i MP och en wallpaper.

Funnits liknande system till flera titlar innan FC3 men för er som inte direkt brytt er så kanske det kan vara något att titta på :3

Hade inte samma fodral, blev lite besviken men aja det är iallafall ett grymt spel. Och ja uplay tycker jag också är bra, bättre än origin

Medlem

hur får man tag i handcrafted dagger i insane edition, jag har skrivit koden men jag fick inte den.

Medlem
Skrivet av krolllelol:

hur får man tag i handcrafted dagger i insane edition, jag har skrivit koden men jag fick inte den.

Har du kollat i Vapenaffären? Den ska finnas under Melee vapnen. Dock är den inte bättre än den man har som standard.
När du hittat 6 "Letters of the Lost" så får du tillgång till "Japanese Tanto" som gör mer skada.

1
Skriv svar