Maffig släppgenomgång inför Far Cry 3

Robot
Maffig släppgenomgång inför Far Cry 3

Tio minuter introduktion till övärlden du imorgon kommer kunna Far Crya iväg i har dykt upp i filmform.

#far-cry-3, #ubisoft


Medlem
Maffig släppgenomgång inför Far Cry 3

detta spelet kmr nog sälja som smör i butik

Medlem

Tror det kommer bli ett riktigt roligt spel. alla drogade trailers har iaf pekat åt det hållet. Fast måste erkänna att jag saknar Afrika settingen ganska mycket :/

Medlem

själv önskade jag att man kunde köra singelplayer exakt som den är vanligt fast med andra och inte en annan variant

dock ville jag mer ha det i skyrim juste elder scrolls online

Medlem
Skrivet av FuzioN:

själv önskade jag att man kunde köra singelplayer exakt som den är vanligt fast med andra och inte en annan variant

dock ville jag mer ha det i skyrim juste elder scrolls online

Det hade varit underbart, även i skyrim.

Ligga i buskarna o planera eldöverfall, smyga in i en utpost o tyst döda alla där, ligga långt bort o pricka fienden med psg.

Alternativt i skyrim, fast med magi o svärd o pilbåge.

Medlem

jävlar vad ajg blev intreserad

Medlem

Om inte detta blir bästa FarCry som gjorts så går jag tillbaka till C&C. Men det ser lovande ut. Så gött med en rå PC att spela på


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Far Cry 3 för 35$ på Greenmangaming.com vilket är cirka 225kr med denna koden: GMG30-0S3NJ-32J92

Medlem

Synd man får jäkla blackscreen hela tiden vad jag än gör.

Medlem
Skrivet av Amilo:

Far Cry 3 för 35$ på Greenmangaming.com vilket är cirka 225kr med denna koden: GMG30-0S3NJ-32J92

Var 238kr inatt runt 3-tiden, men billigt hur som helst
Har kört en del singleplayer och provade även co-op läget innan lunch. Var rätt trevligt, fast man alltid fick spela med ryssar på deras brödrost-datorer som påverkade upplevelsen

Medlem

Satan vad gutt! Sitter med det i handen på jobbet... ett par timmar kvar! wooohooo!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Håller på och installerar det nu....ska bli roligt!

Medlem
Skrivet av Zyndrome:
Skrivet av Amilo:

Far Cry 3 för 35$ på Greenmangaming.com vilket är cirka 225kr med denna koden: GMG30-0S3NJ-32J92

Var 238kr inatt runt 3-tiden, men billigt hur som helst
Har kört en del singleplayer och provade även co-op läget innan lunch. Var rätt trevligt, fast man alltid fick spela med ryssar på deras brödrost-datorer som påverkade upplevelsen

Vad jag inte förstår är hur green man gaming alltid kan vara så billiga

Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Zyndrome:
Skrivet av Amilo:

Far Cry 3 för 35$ på Greenmangaming.com vilket är cirka 225kr med denna koden: GMG30-0S3NJ-32J92

Var 238kr inatt runt 3-tiden, men billigt hur som helst
Har kört en del singleplayer och provade även co-op läget innan lunch. Var rätt trevligt, fast man alltid fick spela med ryssar på deras brödrost-datorer som påverkade upplevelsen

Vad jag inte förstår är hur green man gaming alltid kan vara så billiga

Tråkigt att man inte får det till steam, Uplay är det deras egna program?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Haztheman:

Håller på och installerar det nu....ska bli roligt!

Någon mer som har problem att installera spelet...Får CRC fel hela tiden..jobbigt...

Medlem
Skrivet av Haztheman:
Skrivet av Haztheman:

Håller på och installerar det nu....ska bli roligt!

Någon mer som har problem att installera spelet...Får CRC fel hela tiden..jobbigt...

Här är en bild med felet.
http://www.ladda-upp.se/bilder/hranyugrkitrpo

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Zyndrome:
Skrivet av Amilo:

Far Cry 3 för 35$ på Greenmangaming.com vilket är cirka 225kr med denna koden: GMG30-0S3NJ-32J92

Var 238kr inatt runt 3-tiden, men billigt hur som helst
Har kört en del singleplayer och provade även co-op läget innan lunch. Var rätt trevligt, fast man alltid fick spela med ryssar på deras brödrost-datorer som påverkade upplevelsen

Vad jag inte förstår är hur green man gaming alltid kan vara så billiga

Tråkigt att man inte får det till steam, Uplay är det deras egna program?

Det är lite tråkigt ja. Uplay är Ubisofts egna program, yes

Medlem

Tror det floppar rätt rejält, när väl folket får sina spel eller provar på det! och ser hur dåligt det faktiskt är jämfört med FC1


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

länge sedan jag hade så roligt med ett pc spel
blev givet köp direkt

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

Tror det floppar rätt rejält, när väl folket får sina spel eller provar på det! och ser hur dåligt det faktiskt är jämfört med FC1

Jaha?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar