Testa Skrillex - The Game

Inaktiv

För att vara helt ärlig så var det inte ett kasst spel vilket jag hade förvänta mig att det var. Musik är okej eller helt fantastiskt om man gillar dubstep.

Den visuella delen är bra utfört och utförande av de olika spel momenten är mer än väl godkänt. Så om ni inte gillar musiken så skruva ner det och kör er egen musik.

Tänk på det är ett gratis spel och det är ingen som tvingar er att spela det.


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem
Skrivet av Zlither:

Jag anser endast att så bra är han inte, finns dom som är bättre. Och jag kommer än hålla mig till att det är brostep han gör och inte dubstep. Det är två olika genrer. Man hör skillnad.

Ja. Vi tar wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/Skrillex
Ordet "bro" finns inte med någonstans.

Han nämns i underrubriken om "brostep" i artikeln om dubstep. Där citeras artister från UK som säger att skrilex sysslar med dubstep.

Vi kan använda oss av än mindre ortodoxa källor som tex denna
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=brostep

Där ser man tydligt att det finns en del bittra människor. Vad vi har där är folk som gillat dubstep "innan det vart känt". När än skickligare artister sedan gör musiken mer tilltalande för massorna är de i den först nämnda grupperingen tvugna att kalla denna tillkomst för något annat, tex brostep. De vill ju givetvis tillhöra den där svårare kategorin som är mer unik, intelligent, smakfull, etc. I verkligheten bryr sig inte folk. Dubstep som dubstep. Givetvis kan man ha en underkategori, men det är fortfarande släkten dubstep som skrilex tillhör.

Påminner mig om hur alla jädra metallband ett tag var tvugna att hitta på ett nytt namn för den "unika" stil de hade på musiken. Men än en gång var det ingen som brydde sig om det.

Medlem

När jag var barn kallades elektronisk musik för synt.

Medlem
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

"This video has been removed by the user"

should have


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Herregud vad alla blir förbannade! : o

Testade detta igår efter att ha sett det på Kotaku. Tyckte att det var en grym upplevelse!

Medlem

haha vilket liv de blev
hajar änndå inte varför så många inte diggar Skrillex. massor av grymt bra musik har snubben gjort.
de går att lyssna på både Metall å detta, lovar


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av nixdorf:
Skrivet av Zlither:

Jag anser endast att så bra är han inte, finns dom som är bättre. Och jag kommer än hålla mig till att det är brostep han gör och inte dubstep. Det är två olika genrer. Man hör skillnad.

Ja. Vi tar wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/Skrillex
Ordet "bro" finns inte med någonstans.

Han nämns i underrubriken om "brostep" i artikeln om dubstep. Där citeras artister från UK som säger att skrilex sysslar med dubstep.

Vi kan använda oss av än mindre ortodoxa källor som tex denna
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=brostep

Där ser man tydligt att det finns en del bittra människor. Vad vi har där är folk som gillat dubstep "innan det vart känt". När än skickligare artister sedan gör musiken mer tilltalande för massorna är de i den först nämnda grupperingen tvugna att kalla denna tillkomst för något annat, tex brostep. De vill ju givetvis tillhöra den där svårare kategorin som är mer unik, intelligent, smakfull, etc. I verkligheten bryr sig inte folk. Dubstep som dubstep. Givetvis kan man ha en underkategori, men det är fortfarande släkten dubstep som skrilex tillhör.

Påminner mig om hur alla jädra metallband ett tag var tvugna att hitta på ett nytt namn för den "unika" stil de hade på musiken. Men än en gång var det ingen som brydde sig om det.

En gång i tiden fanns varken death, black eller anndra metal stilar. Det kom till senare.

Medlem
Skrivet av Allexz:

Måste...gå.....emot....strömmen!

Tack för gratisspelet, inte det bästa i världen men som sagt, gratis.

Till övriga "OMG /crycry /emocut /cut /cut HAN FÖRTJÄNAR INTE /cut /cut /WAAAH INTE RIKTIG DUBSTEP /waah /crycry /sadface"

Så vad kan jag säga? Jag lyssnar vanligtvis inte på dubstep, brostep, shitstep eller någon form av steppning öht, men om en artist har fans så har han ju det av en anledning, känns ganska fruktlöst att gråta över det, eller hur Zlither?

Låter som att någon traffat rakt på din skrillex fan nerv, justin bieber har oxo fans, så vad kvittar det vad folk tycker?

Medlem

Dubstep, brostep, sistep, motherfuckingstep b la bla, fan vad trött jag blir på allt tjafs om genres,

Buhuuu det är inte dubstep, det är brooo (/¤(/")((#")1

Same shit different name!!!

Musik är antingen bra eller dålig, oavsett genre!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

"Detta videoklipp har tagits bort av användaren"

Meh.

Medlem

Det är lite you say Potato i say Potatoes över den här diskussionen om vad Skrillex gör för musik.

12
Skriv svar