Betala vad du vill för THQ-spel

Robot
Betala vad du vill för THQ-spel

THQ gör en Humble Bundle och låter dig sätta priset på Darksiders, Metro 2033, Red Faction och Company of Heroes.

#nyhetstips, #thq, #darksiders, #metro-2033, #company-of-heroes, #red-faction-armageddon, #saints-row-the-third


Medlem
Betala vad du vill för THQ-spel

Blir lätt ett köp!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Baiffen:

Blir lätt ett köp!

Följdfrågan: för hur mycket?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Baiffen:

Blir lätt ett köp!

Följdfrågan: för hur mycket?

Fick lite dåligt samvete, la 6 dollar:) Spelen är ju värda betydligt mer. Gick snabbt betalade genom paypal, mailet kom på en gång.

Medlem

Hade jag inte varit så pank som jag är just nu skulle jag ha betalat avsevärt mycket mer än vad jag gjorde, får bli någon annan gång med tanke på att jag ändå redan hade 4 av spelet

Medlem

I nuläget är endast ett spel intressant, såvida de inte erbjuder ett till spel för de som betalar mer än medel kommer jag basera ett eventuellt köp efter det då jag äger samtliga utan två av spelen.

Tack vare Kickstarter är jag barskrapad och jag ämnar donera pengar även till Elite och kanske också Godus.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Baiffen:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Baiffen:

Blir lätt ett köp!

Följdfrågan: för hur mycket?

Fick lite dåligt samvete, la 6 dollar:) Spelen är ju värda betydligt mer. Gick snabbt betalade genom paypal, mailet kom på en gång.

Man ska inte ha dåligt samvete för det


signatur
Medlem

Lirade nyss igenom Metro 2033.
Både böckerna och spelet är underbara Film FTW !!!

Medlem

Lade 6 dollars med )


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Baiffen:

Blir lätt ett köp!

Följdfrågan: för hur mycket?

Det här är ju det jobbiga. Man kan få spelen för en spottstyver, men samtidigt vill i alla fall jag betala för mig i någon mån (därmed inte sagt fullpris) och man kan välja att pengarna ska gå till välgörenhet. Det är ju som upplagt för att man ska spendera, gör man inte det får man dåligt samvete.

Det fria valet är överskattat! Damn you charity and cheap games!

Moderator | Testpilot

Jag är snål så jag betalar bara 1 dollar. hade jag haft mer pengar så hade jag gett mer.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Bor i Japan och har knappt 150kr tills Januari... men en ia ska jag fan ge!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

La 15 dollar! Grymt prisvärt eftersom det enda jag lirat igenom sen tidigare var Darksiders. Metro 2033 var helt klart mest lockande, gillade skarpt stämningen och idéen i boken, dock så kunde den varit lite mindre "ungdomsroman".

Råder alla som gillar böcker/filmer i den här stilen att kolla på Andrey Tarkovskiys Stalker från 1979, grym film.

Medlem

allt under 2$ är scumbag, då det kostar humble bumble att överföra och ta emot pengar från folk.

Om ni betalar mindre än 2$ så gör alla en tjänst och ladda hellre ner det olagligt. inte nog att ni får spel, ni stjäl pengar från ett företag som ger bort sina pengar till behövande folk.

shit, synd att jag har de flesta spelen redan

Medlem
Skrivet av Ztreek:

allt under 1$ är scumbag, då det kostar humble bumble att överföra och ta emot pengar från folk.

Om ni betalar mindre än 1$ så gör alla en tjänst och ladda hellre ner det olagligt. inte nog att ni får spel, ni stjäl pengar från ett företag som ger bort sina pengar till behövande folk.

"* Note: This bundle is Windows-only and provides Steam keys only. You must pay $1 or more to receive the games" Går ju att betala en halv dollar om man vill skänka pengar utan spel, men det kanske inte lockar så många.

EDIT: Varför står det 2 dollar i citatet när man postar inlägget, men 1 dollar när man redigerar? Skumt.

Medlem
Skrivet av båtsman:
Skrivet av Ztreek:

allt under 2$ är scumbag, då det kostar humble bumble att överföra och ta emot pengar från folk.

Om ni betalar mindre än 2$ så gör alla en tjänst och ladda hellre ner det olagligt. inte nog att ni får spel, ni stjäl pengar från ett företag som ger bort sina pengar till behövande folk.

"* Note: This bundle is Windows-only and provides Steam keys only. You must pay $1 or more to receive the games" Går ju att betala en halv dollar om man vill skänka pengar utan spel, men det kanske inte lockar så många.

Japp.. spelar ändå ingen roll, det kostar ändå för dem.. man är bara girig och snål om man betalar så lite imo.

betala gärna över average och få ett till spel på köpet, plus att du ger fler människor i nöd pengar.

THQ är en av dessa då det inte har gått så bra för dem, ju mer ni ger till dem ju mer får THQ och andra människor, ju gladare blir ni när THQ lyckas pumpa ut fler spel i framtiden.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

allt under 2$ är scumbag, då det kostar humble bumble att överföra och ta emot pengar från folk.

Om ni betalar mindre än 2$ så gör alla en tjänst och ladda hellre ner det olagligt. inte nog att ni får spel, ni stjäl pengar från ett företag som ger bort sina pengar till behövande folk.

Av vad jag uppfattade det som så får du inga spel under 1$ den här gången, då alla kräver Steam och minsta budet för Steam-nycklar är 1$ Ninjad

Med det sagt så la jag 6$ på det, allt till THQ. Äger alla utom Darksiders och Red Faction sedan tidigare. Hade givit mer om jag inte nyss hade köpt Far Cry 3 samt kickstartat Sui Generis. Samt det förbannade studentbidraget kan gärna få komma snart.

Medlem

Så sjukt värt det. Synd bara jag redan hade alla spelen där


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Försök ge så mycket ni bara kan, THQ har gjort riktigt bra spel förr och hjälp dem att fortsätta kunna göra bra spel!

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Japp.. spelar ändå ingen roll, det kostar ändå för dem.. man är bara girig och snål om man betalar så lite imo.

betala gärna över average och få ett till spel på köpet, plus att du ger fler människor i nöd pengar.

THQ är en av dessa då det inte har gått så bra för dem, ju mer ni ger till dem ju mer får THQ och andra människor, ju gladare blir ni när THQ lyckas pumpa ut fler spel i framtiden.

Jag har inte sagt något annat, ville mest peka på det lustiga i att döma ut dem som betalar mindre än $1 när det inte går. Det var inget ställningstagande i frågan om hur mycket man faktiskt bör betala. Därav smileyn.

Medlem

Gav dem 1 dollar har inte mera pengar.


signatur

"Med Gud och segrande vapen" Gustav II Adolf

Medlem

nästan så jag funderar på att köpa, även om jag inte har någon dator att spela på .....

Medlem

50$ fick dom av mig, en liten julklapp till sig själv

Jag hoppas gärna att thq fortsätter att leverera i samma anda som dom gjort, Metro för mig var något särkskillt. För att inte prata om company of heroes!

Medlem

Vet inte hur mycket jag ska betala....är ju inte direkt miljonär för tillfället

Medlem

sådär, 10 dollar, splittat på THQ och välgörenhet.

Behöver jag bara en dator att spela spelen på....

Medlem

Gav 6$ men sen så köpte jag company of heroes paketet för 150kr förra veckan.
Gav 100% till välgörenhet, THQ med andra ord.
Röda korset kan slänga sig i väggen.
MER KVALITE SPEL ÅT FOLKET!

Medlem

Funkar ju fan inte... crappiga paypal...


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Medlem
Skrivet av RedEyeJoe:

Funkar ju fan inte... crappiga paypal...

Testa Amazon Payment, har använt det både för HB och Kickstarter och det har funkat hur bra som helst.

Medlem
Skrivet av RedEyeJoe:

Funkar ju fan inte... crappiga paypal...

Funkar inte med E-kort om det e det du testar, det funkar dock med ditt vanliga kortnummer. Jag hade själv samma problem.

12
Skriv svar