FZ Play – Hetast i december

Robot
FZ Play – Hetast i december

Spelåret 2012 är inne på sin elfte timme och FZ guidar dig rätt bland årets sista heta releaser.


Medlem
FZ Play – Hetast i december

Aftermatch kommer redan i december? Vad kul!


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Snakalabama:

Aftermatch kommer redan i december? Vad kul!

Släpptes till premiummedlemmar på PS3 den 27, resterande premium den 4 december och sist ut den 18 för "vanliga" spelare.


signatur
Medlem

Mycket bättre video än dom ni gjorde tidigare, bra att man får lite info


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Neatherblade:

Mycket bättre video än dom ni gjorde tidigare, bra att man får lite info

Vad tycker du är bättre, nyfiken!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Neatherblade:

Mycket bättre video än dom ni gjorde tidigare, bra att man får lite info

Vad tycker du är bättre, nyfiken!

Förut så visade ni bara gameplay och ett datum med platform, tycker att det är bättre nu när ni lägger in en liten mini preview.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Absolut perfekt videoklipp med en fantastisk berättarröst. Det ända negativa med klippet var dess korta längd. :/ (finns ju massvis med nyheter som kunde fyllas i).

Medlem

Kul klipp, Calle.

Trodde dock att ni sa på utvecklings-träffen att

FZ Play var på väg att utgå

? Eller har ni mer på gång?

Jag är personligen ett fan av FZ Play, så det vore kul att se mer även jag skulle förstå om ni i framtiden har äggen i andra korgar.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av KatOne:

Kul klipp, Calle.

Trodde dock att ni sa på utvecklings-träffen att

FZ Play var på väg att utgå

? Eller har ni mer på gång?

Jag är personligen ett fan av FZ Play, så det vore kul att se mer även jag skulle förstå om ni i framtiden har äggen i andra korgar.

Om vi sa så hade vi fel. Har fel. FZ Play kommer fortsatt att vara namnet på vår videoportal och kategorin där månadspreviews och stora spelsläppsreportage kommer att landa. Det andra, hemliga, kommer också att landa där fast med ett eget namn.

Jag kan dessutom bara ta ansvar för rösten (med tillhörande manus), klipp och produktion står @Wildthing för.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Neatherblade:

Mycket bättre video än dom ni gjorde tidigare, bra att man får lite info

Vad tycker du är bättre, nyfiken!

Förut så visade ni bara gameplay och ett datum med platform, tycker att det är bättre nu när ni lägger in en liten mini preview.

Jo, vi kände att voiceover gjorde saken mycket bättre men det har vi också gjort i ett halvår eller så. När jag var pappaledig körde Fredrik Eriksson röstläggningen.

Skrivet av Segas:

Absolut perfekt videoklipp med en fantastisk berättarröst. Det ända negativa med klippet var dess korta längd. :/ (finns ju massvis med nyheter som kunde fyllas i).

Vi vill att det ska vara en kort och koncis sammanfattning av månaden. Men kanske att vi utökar i framtiden om fler önskar ha det så.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Neatherblade:

Mycket bättre video än dom ni gjorde tidigare, bra att man får lite info

Vad tycker du är bättre, nyfiken!

Förut så visade ni bara gameplay och ett datum med platform, tycker att det är bättre nu när ni lägger in en liten mini preview.

Jo, vi kände att voiceover gjorde saken mycket bättre men det har vi också gjort i ett halvår eller så. När jag var pappaledig körde Fredrik Eriksson röstläggningen.

Skrivet av Segas:

Absolut perfekt videoklipp med en fantastisk berättarröst. Det ända negativa med klippet var dess korta längd. :/ (finns ju massvis med nyheter som kunde fyllas i).

Vi vill att det ska vara en kort och koncis sammanfattning av månaden. Men kanske att vi utökar i framtiden om fler önskar ha det så.

Jag har faktiskt saknat videoklipp som dessa, så jag hoppas ni fortsätter.

Medlem

Tyvärr kommer ingenting jag är intresserad av i december, får vänta tills nästa år.

Medlem

DayZ Standalone?! Spelet jag ser fram emot mest i år!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Lolki:

DayZ Standalone?! Spelet jag ser fram emot mest i år!

Ännu inget datum spikat.

Citat:

We are still working towards a target for an initial foundation before the end of the year. But we will slip this date if needed, we will not compromise the project for the short-term gain of meeting this date. The reasons for any slippage would be publicly discussed, and would most likely represent a failure personally on my part to plan correctly.

Länk,


signatur
Medlem

Sitter nog klistrad framför Aftermath i december, lite nya kartor sitter fint då det börjar bli lite uttjatat att spela vanilla och Karkand banorna..
CQ och AK var inget för mig


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Inga saker där jag var intresserad av! Tur(!) att november var guld spelmässigt


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Köpte just Skyrim på höst-rean, kan nog nöja mig med det ett bra tag. Särskilt med 2 dlc ute och ett till på väg!

1
Skriv svar