Betala vad du vill för THQ-spel

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av RedEyeJoe:

Funkar ju fan inte... crappiga paypal...

Testa Amazon Payment, har använt det både för HB och Kickstarter och det har funkat hur bra som helst.

Jepp! Nu funkade det!


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Inaktiv

Får man en nyckel per spel eller en bundlenyckel för allt?
Kanske skulle köpa o ge bort eller nåt?

Medlem

Jag trode Humble Bundle alltid var DRM fria cross-platform spel och mer riktat mot indie.

Vad har hänt? Detta är ju Windows only med DRM.

Medlem

Och varenda spel är asgrymt, jag har alla. Man ska faktiskt egentligen skämmas för att betala så lite för så många bra spel. Och så gör dom ju Warhammer också. Varenda spel de ger ut är strålande alltså. Stora tummen upp för de spel THQ. väljer att beblanda sig med.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Har alla spel sedan tidigare på steam, men var tvungen att ge ett bidrag till THQ nu när de har ekonomiska svårigheter. 6 dollar fick det bli, oavkortat till THQ enbart för musikens skull.

Medlem

Betalade inte så mycket, är inte ens säker på att jag vill spela spelen. Minsta peng de får av mig är mer än inget.


signatur
Medlem
Skrivet av Aresz:

Får man en nyckel per spel eller en bundlenyckel för allt?

Man får en nyckel för saints row om man betalar tillräckligt och en bundlenyckel för övriga.

Medlem

naaajs fan la 10 å det är INGENTING!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Fan vad läckert! Har visserligen alla CoH och är inte intresserad av dom andra, men ett köp blir det. $11 får det bli. Man kan faktiskt ge bort hela rasket i julklapp.
Inte nog med att dom gör det bästa strategispelet dom är coola också!

Medlem

Tänker köpa CoH2 också även om min burk är för seg för det. THQ ska stöttas!

Medlem

Snål som man är betalade man bara precis över average. Allting till THQ dock, synd att man inte var speciellt intresserad av spelen direkt men vafan. Humble Bundle är guld värt, precis vad spelindustrin behöver!

Medlem

Riktigt sjuk deal faktiskt! Dock så äger jag redan alla spelen. Men jäkligt tung humblebundle.

Inaktiv

Eftersom de inte har ett avtal med gog kan THQ lika gärna dö!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Jag hade 945kr från att jag sålde mitt Diablo 3 gear innan jag la av, så THQ fick 900 av dem och resten till Humble, även fast det bara var Saints Row 3 jag inte har. Känns bra


signatur

En styck signatur.

Medlem

Hade redan SR3 men de andra verkar intressant så det blir ett köp.

Medlem

Gav 4$, men köpte darksiders 1 och 2 förra veckan samt har saint row 3 och company of heroes förut

Medlem

Folk får självklart göra som dom vill men att betala $1 och säga att man inte har råd till mer är ju bara löjligt?
lovar att ingen här är så fattigt så man bara kan undvara ~6 kr för 4 bra spel.

Medlem

Jag gav 1$, tackar och bugar inför THQ och humblebundle. Det får dugs. Kram till grabbarna. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Medlem

Sjukt vad snåla folk är. Girigheten har inga gränser.

Det finns ingen möjlighet att ge bort spel?
Äger dessvärre alla spelen förutom Saints Row och Red Faction.

Medlem

10$ skäms fan...


signatur
Redaktör
Skrivet av orkaupptaget:

Jag hade 945kr från att jag sålde mitt Diablo 3 gear innan jag la av, så THQ fick 900 av dem och resten till Humble, även fast det bara var Saints Row 3 jag inte har. Känns bra

Upptumme!


signatur
Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Jag hade 945kr från att jag sålde mitt Diablo 3 gear innan jag la av, så THQ fick 900 av dem och resten till Humble, även fast det bara var Saints Row 3 jag inte har. Känns bra

Plus i Karma till dig!

Medlem

Saint Row 3 steam key!
Har redan spelet så först till kvarn

B75MG-97BDY-95XFH


signatur
Medlem
Skrivet av Davwve:

Saint Row 3 steam key!
Har redan spelet så först till kvarn

B75MG-97BDY-95XFH

Kungligt mannen, tack! hade inte det spelet!

Medlem

Jag köpte rubbet för $6. Snålt? Njae...hade redan samtliga spel på mitt steam - så jag gav nycklarna till en god vän

Edit: förövrigt vet jag inte hur många gånger jag köpt CoH nu. Har dubbla exemplar av spelet och dess expansioner på skiva...och sen köpte jag alla CoH både till mig själv, min sambo och ett par andra polare på steam


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av bushkalle:
Skrivet av Davwve:

Saint Row 3 steam key!
Har redan spelet så först till kvarn

B75MG-97BDY-95XFH

Kungligt mannen, tack! hade inte det spelet!

Lugnt kul att man kunde glädja någon


signatur
12
Skriv svar