Tips på Planetside 2 server

Medlem
Tips på Planetside 2 server

Tjena allihop, jag tänkte börja spela NC som main på PS2 och undrar ifall någon har tips på en bra EU server.
Jag har tidigare kört om Vanu på Ceres men kan inte ta bort karaktären där då jag spelar lite casual med Vanupolare. Jag har hört att Miller är den absolut bästa EU servern men att den alltid blir proppfull på kvällarna.

Någon som har tips på vilken server man ska välja? Det spelar ingen roll om NC inte är den dominerande fraktionen på servern, kör helst på en server där alla tre lag är ungefär lika bra, roligast med balans ju


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag spelare NC på Miller och TR på Woodman.

Medlem
Skrivet av ReFuzeify:

Jag spelare NC på Miller och TR på Woodman.

Hur är köerna på Miller, fortfarande proppfullt på kvällarna?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Hur är köerna på Miller, fortfarande proppfullt på kvällarna?

Har hållt mig till Woodman dom senaste dagarna då Miller har varit så sjukt ostabil, Så kan tyvärr inte svara på den frågan.

Medlem

Jag kör på Mallory vid namn Mellansalt.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Jag kör NC på Woodman och det funkar fint fint. Ingen kö på kvällarna, inte då jag har kört iaf. Stabil och bra balans mellan faktionerna.


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Medlem
Skrivet av Mellansalt:

Jag kör på Mallory vid namn Mellansalt.

Han undrar om servrar, inte om era ingame nick. Jag kör på Miller och den är relativt full på kvällarna, så kan vara knepig att komma in på.

Medlem
Skrivet av Mogres:

Jag kör NC på Woodman och det funkar fint fint. Ingen kö på kvällarna, inte då jag har kört iaf. Stabil och bra balans mellan faktionerna.

Jag tror jag prövade NC på Woodman lite tidigare ikväll, valde någon random server men tror det var Woodman. Jag diggade iaf balansen, hade tur och spawnade mitt i en baskonflikt där alla tre factions slogs

Har funderat lite på Cobalt som jag kanske nämnde tidigare i tråden, men är inte riktigt hundra än

EDIT: Det var Woodman jag spelade på, kanske väljer den, jag lyckades bli impad under de tio minuterna jag spelade!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Arkaith:
Skrivet av Mellansalt:

Jag kör på Mallory vid namn Mellansalt.

Han undrar om servrar, inte om era ingame nick. Jag kör på Miller och den är relativt full på kvällarna, så kan vara knepig att komma in på.

Jaså..? Vad trevligt


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

1
Skriv svar